Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eens per 2-3 weken: Onder de douche ballen, lul en ass inzepen met handzeep. Wordt het haar stroef van. Afspoelen, afdrogen. Rubber schoonmaakhandschoenen aan, en alle haartjes tussen duim en wijsvinger eruit trekken. Aan het begin is dat wat pijnlijk, maar na een paar minuten niet meer. Tegen de tijd dat ik bijna klaar ben voel ik het niet meer en geeft het veel voldoening. Het resultaat is véél gladder dan scheren en blijft natuurlijk ook langer glad. DVPs waarderen het bijna allemaal. Aanraking voelt ook lekkerder, voor mij en de ander.

Ga maar na, een gewaxte poes likken is ook veel lekkerder en zachter dan een geschoren stoppel-poes likken.
dat lijkt mij wel een heidens karwei, om al die haartjes met je vingers er uit te trekken.
Meestal tijdens het dagelijks douchen scheer ik gelijk mijn schaamstreek. Mijn bilspleet is wat moeilijker, daar zoek ik nog een oplossing voor.
Wat is het beste scheerapparaat, de venus de dames variant van Gilette?
Ik gebruik eigenlijk altijd de Mach 3 van Gilette.
 
Maar die creme stinkt toch verschrikkelijk, is althans mijn ervaring.
576x1200.jpg

Ik vind deze redelijk meevallen qua stank.
 
Kwartier. Eens in de paar weken dus.

Nou ik hier toch ben, vraagje aan @Pippi Langkous, jij zei dat je je laat waxen, dan vraag ik me af waarom je reactie op mijn bericht "Wow!" was?
Omdat haartjes 1 voor 1 met de hand uittrekken nog iets anders is dan allemaal tegelijk met een strook was zou ik denken?
 
Laatst bewerkt:
Kwartier. Eens in de paar weken dus.

Nou ik hier toch ben, vraagje aan @Pippi Langkous, jij zei dat je je laat waxen, dan vraag ik me af waarom je reactie op mijn bericht "Wow!" was?
Nou, daar weet ik wel een antwoord op: het is nogal een verschil of je je professioneel laat waxen met wax of zelf die haren met een rubber handschoentje eruit gaat rukken. Ik verbaas me er zelfs over dat het bloed er niet uitkomt. Ik raad in ieder geval iedereen af het zo te doen.
 
Pas had ik voor de eerste keer in jaren (betaalde) seks, maar ze was niet zo blij met me omdat ik het beneden niet had geschoren. Ik wist niet dat dat tegenwoordig moest. Als ik dit zo lees is het ook een hoop gedoe. Bestaat er geen snelle methode om de haren beneden te verwijderen? Ik wil ze trouwens niet definitief verwijderen.
 
Pas had ik voor de eerste keer in jaren (betaalde) seks, maar ze was niet zo blij met me omdat ik het beneden niet had geschoren. Ik wist niet dat dat tegenwoordig moest. Als ok dit zo lees is het ook een hoop gedoe. Besta aat er geen snelle methode om de haren beneden te verwijderen? Ik wil ze trouwens niet definitief verwijderen.
Moet niet als je nie wilt maar is wel prettiger voor de dame in kwestie en ook hygiënisch dat is prioriteit bij de dames.
 
Pas had ik voor de eerste keer in jaren (betaalde) seks, maar ze was niet zo blij met me omdat ik het beneden niet had geschoren. Ik wist niet dat dat tegenwoordig moest. Als ok dit zo lees is het ook een hoop gedoe. Besta aat er geen snelle methode om de haren beneden te verwijderen? Ik wil ze trouwens niet definitief verwijderen.
Moet natuurlijk niet... maar je scoort er wél mee bij de dames!
Al helemaal als je ook houd van pzc en ballen likken!
 
Pas had ik voor de eerste keer in jaren (betaalde) seks, maar ze was niet zo blij met me omdat ik het beneden niet had geschoren. Ik wist niet dat dat tegenwoordig moest. Als ok dit zo lees is het ook een hoop gedoe. Besta aat er geen snelle methode om de haren beneden te verwijderen? Ik wil ze trouwens niet definitief verwijderen.
Prima tussenoplossing is op een wat langere stand trimmen. Niet te kort want dat is gedoe, maar het wilde onverzorgde eraf.
Moet je wel een goede trimmer met opzetstukken hebben.
 
Hygiënischer is het niet. Ik word liever gepijpt met condoom. Mijn vraag was overigens serieus. DT lijkt niet iedereen hierboven door te hebben. Besta aat er geen goede ontharingsreme ofzo die niet stinkt niet al te duur is?
 
Gebruik geen ontharingscreme!

Paar maanden geleden was ik ook op zoek naar een betere oplossing dan een scheermes. Ik kan je alvast vertellen, ik heb er niet één gevonden.

Wel heb ik onder andere "Veet MEN ontharing kit voor kwetsbare gebieden" geprobeerd. Je zou zeggen dat dat nou precies is wat je nodig hebt. Mooi setje met ontharingscreme en nazorg balsem.
Maar bij het gebruik volgens instructie heb ik er wel chemische brandwonden mee opgelopen, tussen mijn liezen. Gelukkig was ik onder de douche en kon ik direct spoelen en was het uiteindelijk niet te ernstig. Maar het was pijnlijk en meerdere dagen zeer onprettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan