Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Koop een elektrisch scheerapparaat, bodygroom e.d. Met een mes is zo'n gepriegel, altijd wel een sneetje hoe voorzichtig je ook bent, stoppels, ingegroeide haren, ... Elektrisch scheren + IPL = de manier met minste gedoe en beste resultaat.
 
Nu ben ik nogal sterk behaard met rond mijn lul. Na 3 maand niet te zijn geschoren, ben ik binnenkort terug van zin GB's te bezoeken. En daar is geschoren zijn een must. Begrijpelijk. Want hoe je soms merkt welke onverzorgde mannen daar tegenkomt: niet te doen. Bepaalde organistoren weigeren onverzorgde heren. Sommigen stinken uit hun bek en dragen nog onderbroeken uit grootmoeders tijd. Maar met Gilette Fusion, die ik ook gebruik om mijn baard te scheren krijg ik integendeel wel sneetjes in of aan mijn geslachtsorgaan. En ik kan je verzekeren: leuk is anders. Hoe doe jij dat precies. Met scheerschuim of Gel. En ga tegen de richting uit, of omgekeerd? Dank alvast voor enige toelichting.
Ik scheer me met een vijfvoudig schermesje uit de Lidl. Dat gaat per blokje zo ongeveer een maand mee, dus duur kan je dat niet noemen.

Ik gebruik het zowel voor het gelaat als voor pik + ballen en de truuk is "regelmaat". Het gezicht gaat elke dag onder het mes, anders zie ik er al snel als een verlopen bedelaar uit. Pik + ballen een keer of twee, drie in de week. En als ik zeker weet dat ik iemand ga ontmoeten, de dag zelf en de dag voordien.

Verwacht niet dat je in één keer het boeltje daar beneden perfect glad krijgt. Dan heb je gegarandeerd wondjes. Normaal (om de boel een beetje bij te houden) of de dag voor ik iemand ontmoet, is het een oppervlakkige scheerbeurt en dan blijven er hier en daar stoppeltjes staan. Geen proleem, want de dag zelf gaan we er nog eens door en dan wat zorgvuldiger zodat ook die kleine stoppeltjes weg zijn.

Uiteraard altijd een goede klassieke scheerzeep gebruiken (niet uit van die enge spuitbussen) en aanbrengen met een kwaliteitsvolle scheeerborstel. Dan na het scheren afspoelen met lauwwarm water en met een aluinsteen de eventuele kleine wondjes sluiten. En tenslotte na het douchen, een goede aftershave aanbrengen. Iets van Nivea, bijvoorbeeld.
 
Ik scheer me met een vijfvoudig schermesje uit de Lidl.

Uiteraard altijd een goede klassieke scheerzeep gebruiken (niet uit van die enge spuitbussen) en aanbrengen met een kwaliteitsvolle scheeerborstel. Dan na het scheren afspoelen met lauwwarm water en met een aluinsteen de eventuele kleine wondjes sluiten.
kwaliteitsvolle scheerborstel? Tisda? Hepdeliedldaok? Aluinsteen? Man, wat jij er al voor over heb, ik ga met liefde alle 6 weken even de sugaringdame er even langs laten gaan en dan misschien de laatste week als er een meeting staat even kort erlangs ;)
 
Alternatief: vraag aan je vrouw of vriendinnetje om je daar beneden te scheren. Ik heb het dikwijls bij de vriendinnetjes gedaan en daarna moest ik altijd wel even testen of het echt glad was.
grijns, jij zorgt ook altijd wel voor een smoes voor een beurt, is het geen massage na een lange vlucht, dan zelfs bij een scheerbeurt. Punten voor je creativiteit ;)
 
Heel het zaakje, dus penis en ballen mooi glad. Vind het hygiënisch en mooi net als dat je verwacht van een dame. Scheren gewoon tijdens het douche met water, verder geen schuim ofwat.
 
Ik scheer altijd mijn schaamhaar voordat ik een dame bezoek. Ik vind het heerlijk als mijn ballen gelikt worden en laat daarvoor niks in de weg staan voor de dame.

Ik gebruikte eerder zo'n one blade van phillips, maar dat maakte altijd sneetjes in mijn zak. Tegenwoordig gebruik ik wegwerp scheermesjes, en dat werkt voor mij prima.
 
heb jij de ervaring dat het langer duurt voor het groeit of dat er minder groeit nadat je je langer laat waxen. Dat werd mij namelijk verteld, maar ik merk er weinig van....
Ja, dat is zeker zo. Bij mij groeit boven mijn geslachtsdeel inmiddels niets meer.
Let wel, het duurt wel een paar jaar voor het zover is.
 
Echt niet. Maar ik ben de enige geloof ik,
+1 de enige keer dat ik m'n ballen heb geschoren was voor m'n vasectomie 🤣 vind er niks aan, k voelde me precies een klein jongetje dat aan t wachten was op z'n eerste schaamhaar. Beetje bijknippen boven de lul snap ik nog, heb ik ook al gedaan, maar om heel dat zaakje wekelijks met de gilettegel te bewerken, no thanks. Bij vrouwen vind ik dat ook niet per se nodig, kaal kutje, behaard kutje, maakt niks ik, ik lik ze allemaal 😍 on die zever over hygiëne klopt ook niet, integendeel, door kaal te zijn heb je meer kans op bacteriën blijkbaar, t groeit daar voor een reden hé...
 
Voor mezelf maakt schaamhaar me weinig uit dus uit gemakzucht laat ik het maar staan. Wanneer ik naar een DVP ga dan scheer ik mij intiem wel graag helemaal glad, omdat ik denk dat dat voor haar fijner werkt. Meestal krijg ik er positieve reacties op. Gek genoeg kwam ik wel 1 keer bij een dame die het erg jammer vond dat ik het had gladgeschoren, dus iedere dame zal er wel anders over denken vermoed ik zo.
 
Eens per 2-3 weken: Onder de douche ballen, lul en ass inzepen met handzeep. Wordt het haar stroef van. Afspoelen, afdrogen. Rubber schoonmaakhandschoenen aan, en alle haartjes tussen duim en wijsvinger eruit trekken. Aan het begin is dat wat pijnlijk, maar na een paar minuten niet meer. Tegen de tijd dat ik bijna klaar ben voel ik het niet meer en geeft het veel voldoening. Het resultaat is véél gladder dan scheren en blijft natuurlijk ook langer glad. DVPs waarderen het bijna allemaal. Aanraking voelt ook lekkerder, voor mij en de ander.

Ga maar na, een gewaxte poes likken is ook veel lekkerder en zachter dan een geschoren stoppel-poes likken.
 
+1 de enige keer dat ik m'n ballen heb geschoren was voor m'n vasectomie 🤣 vind er niks aan, k voelde me precies een klein jongetje dat aan t wachten was op z'n eerste schaamhaar. Beetje bijknippen boven de lul snap ik nog, heb ik ook al gedaan, maar om heel dat zaakje wekelijks met de gilettegel te bewerken, no thanks. Bij vrouwen vind ik dat ook niet per se nodig, kaal kutje, behaard kutje, maakt niks ik, ik lik ze allemaal 😍 on die zever over hygiëne klopt ook niet, integendeel, door kaal te zijn heb je meer kans op bacteriën blijkbaar, t groeit daar voor een reden hé...
Dus jij denkt dat het haar daar zit voor hygiënische redenen? Zit het dan op je borst en buik ook voor die reden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan