Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ervaring? Heb je adressen waar dit kan?
Ja, ik doe het al jaren, eerder in dit topic staat het een en ander.

 
Iedere week sowieso schaamstreek, onderbuik en borsthaar. Ik hou niet van haar.
En natuurlijk datzelfde ritueel voordat ik een dame bezoek.
Ik smeer iedere ochtend na het douchen dove deo-roller over de schaamstreek, dan gaat het niet jeuken.
 
Ooit geweest?
Gaat het daar zakelijk/steriel/vriendelijk?
Ik zou het graag (definitief) laten weg laseren, maar dan zonder dubbelzinnige / gefronste wenkbrauwen.
2 weken terug nog geweest. Erg prettige benadering. Vrouw midden 30, volgens haar zeggen is 80% van haar werk brazilian/boyzilian dus is wel wat gewend. Praat er ook heel relaxed over.

IPL heb ik in het verleden gedaan (elders) en verminderd absoluut, maar niet 100%. Ook is ipl pijnlijker dan waxen. Sugaren heeft nog iets langer effect dan waxen, alleen weinig aanbieders in Nijmegen e.o./ De enige die het deed bij mannen stopt er mee, dus dan moet je verder weg.
 
ik heb ooit een geprobeerd met ontharings creme maar dat ging niet goed op mijn zak het brande vreselijk dus ik gelijk onder de douche en afspoelen
deed ik wat verkeerd of misschien andere creme gebruiken???
tegenwoordig dus alleen kort houden met tonduese
 
ik heb ooit een geprobeerd met ontharings creme maar dat ging niet goed op mijn zak het brande vreselijk dus ik gelijk onder de douche en afspoelen
deed ik wat verkeerd of misschien andere creme gebruiken???
tegenwoordig dus alleen kort houden met tonduese
Ontharings creme voor intieme delen gebruiken
 
Mijn ballen en penis zijn altijd gladgeschoren.
De schaamstreek trim ik altijd. Dit omdat ik met scheren last van huidirritaties / rode bultjes op mijn schaamstreek krijg.

Maandag ging het bijwerken fout, ik had de trimmer op de kortste stand staan.
Nu heb ik dus een beetje een rode schaamstreek met her en der een paar rode bultjes, en ik wou vanavond even wandelen maar heb toch maar besloten om niet te gaan omdat ik het niet netjes vond tegenover de dame.
Of overdrijf ik en had ik gewoon moeten gaan?
 
Bij een snel bezoek zorg ik er in ieder geval voor dat het kort is en mijn penis vrij van haar.
Indien ik weet dat PZC erbij zit dan alles glad geschoren. Indien ik geen plannen heb, dan laat ik het groeien.
Idem. Als ik vermoed dat er een wandeling in het verschiet zit, scheer ik vantevoren alles kort, ballen zo glad mogelijk.
 
Idem, alles op een paar mm, dat de krul eruit is zeg maar. Een compleet kaal onderstel gaat meer op een kalkoennek lijken dan een "communicanten-pietje" (moest ik echt even opzoeken😄)
 
Terug
Bovenaan Onderaan