Scheren jullie je schaamhaar en ballen glad ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus ja, misschien zeggen ze tegen goed geschoren mannen wel dat niet getrimde mannen niet hygienisch zijn en lullen ze zo met alle partijen mee.....zoiets??
Als je het zelf ter sprake brengt is de kans natuurlijk veel groter dat ze je naar de mond praten. Hoe vaak maak je mee dat een vrouw uit haarzelf zegt dat je ballen zo mooi behaard zijn? Maar dan nog is het bizar om te suggereren dat het scheren van je ballen iets voor homo's is. Zo ruimdenkend. :rolleyes:
 
en de meeste dames zeiden dan: It's not really manly to shave, for a woman it has become logical, but (i think) there should be a physical difference between guys and girls. A totally shaved guy simply doesn't look right to me....'

Lol ik dacht dat ik deze discussie in 2003 toch echt de laatste keer gehad had, nu is het bijna 2022 en dan zijn er blijkbaar nog mensen die zo denken :LOL:

Nu, dat er dames zijn uit wat meer ouderwetse/machismo culturen die nog zo denken, dat geloof ik wel.

Voor mij is het niet meer dan logisch. Ik hou ook niet van haren in mijn mond als ik bef...

En verder: probeer het eens, en vergelijk hoe enthousiast je gepijpt wordt voor en na. Dan ben je vanzelf overtuigd....
 
Of jij bezoekt vrouwen met erg bekrompen denkbeelden. Wie denkt er nu dat het scheren van je ballen je homo maakt? Te gek voor woorden. Heeft een vrouw dat echt tegen je gezegd?

Als je het zelf ter sprake brengt is de kans natuurlijk veel groter dat ze je naar de mond praten. Hoe vaak maak je mee dat een vrouw uit haarzelf zegt dat je ballen zo mooi behaard zijn? Maar dan nog is het bizar om te suggereren dat het scheren van je ballen iets voor homo's is. Zo ruimdenkend. :rolleyes:
Dat is waar, maar ik vroeg het heel netjes en geinteresseerd aan zo'n 8 dames he.....ik zei niet: Ik doe het niet en ik vind....wat vind jij er van?

Ik vroeg het omdat ik echt wilde weten hoe zij er over dachten....omdat het hier best een topic van discussie is en ik het nog nooit geschoren heb.

Misschien vroeg ik het wel meer uit onzekerheid.....maar het zou kunnen dat ze dat niet snapten en dachten: Hij heeft het niet geschoren, dus ik praat met hem mee.....
 
Voor mij is het niet meer dan logisch. Ik hou ook niet van haren in mijn mond als ik bef...
Precies dat dus. Een dame zij dat onlangs nog tegen mij nadat ik m'n gereedschap tevoorschijn haalde, dat ze het heel fijn vond om te zien dat ik gladgeschoren was, om dezelfde reden als dat wij dat ook graag bij de dames zien: we willen geen van beiden in een bos haar happen. Zo simpel is het.
 
Lol ik dacht dat ik deze discussie in 2003 toch echt de laatste keer gehad had, nu is het bijna 2022 en dan zijn er blijkbaar nog mensen die zo denken :LOL:

Nu, dat er dames zijn uit wat meer ouderwetse/machismo culturen die nog zo denken, dat geloof ik wel.

Voor mij is het niet meer dan logisch. Ik hou ook niet van haren in mijn mond als ik bef...

En verder: probeer het eens, en vergelijk hoe enthousiast je gepijpt wordt voor en na. Dan ben je vanzelf overtuigd....
Ouderwetse culturen zou kunnen. Ik bezoek nagenoeg alleen Oost-Europese dames, misschien is het in Zuid-Amerika vaker voorkomend....hoewel dat best een machismo cultuur is.
Hebben we daar geen demografiekje van, waar mannen het bijhouden en waar niet?

Proberen wordt moeilijk voor me, ik was er al niet zo van en als ik jullie verslagen lees durf ik het gewoon echt niet meer. Vooral de combi ribbelige huid van de balzak/jezelf snijden haak ik bij af.

Gelukkig heb ik wel het gevoel dat er niet zo veel bijgroeit als je het nooit scheert, het is gewoon een bescheiden dons-bedje.
 
Precies dat dus. Een dame zij dat onlangs nog tegen mij nadat ik m'n gereedschap tevoorschijn haalde, dat ze het heel fijn vond om te zien dat ik gladgeschoren was, om dezelfde reden als dat wij dat ook graag bij de dames zien: we willen geen van beiden in een bos haar happen. Zo simpel is het.
Dat snap ik ook wel. Ik voeg alleen toe dat de dames tegen jullie het een en tegen de andere groep mannen exact het tegenovergestelde zeggen.

Dat is best....opvallend....
 
Precies dat dus. Een dame zij dat onlangs nog tegen mij nadat ik m'n gereedschap tevoorschijn haalde, dat ze het heel fijn vond om te zien dat ik gladgeschoren was, om dezelfde reden als dat wij dat ook graag bij de dames zien: we willen geen van beiden in een bos haar happen. Zo simpel is het.
Precies zo heb ik het ook herhaaldelijk mee gemaakt.
 
Ik probeer er wel voor te zorgen dat het gladgeschoren is, dat is tegenwoordig toch meer de modus zogezegd. In principe bij mijn vaste dame is dat minder een issue, maar ik voel mij daar zelf minder prettig bij, bij een nieuwe dame.
 
Ik voeg alleen toe dat de dames tegen jullie het een en tegen de andere groep mannen exact het tegenovergestelde zeggen.

Ja maar ja, je weet toch in welke branche we opereren? We hoeven hier toch niet de andere thread te herhalen waarin sommigen zich realiseren dat *gasp* sommige dames ons af en toe naar de mond praten. Of, en dat kan net zo goed, die specifieke vrouwen hebben lever wel haar. Allerlei verschillende voorkeuren, je zou er bijna van gaan denken dat ze soms net mensen zijn.
 
Misschien vroeg ik het wel meer uit onzekerheid.....

Dat lijkt me nu ook weer niet nodig. De dorre lege vlaktes van de Sahel, en de weelderige brousse van Katanga, alle delen van den Afrique hebben hun eigen schoonheid. Als Jef Geeraerts het zo nooit gezegd heeft ga ik gewoon net doen alsof hij dat wel gedaan heeft, hij is toch dood.
 
Nou ja, mijn gewone baard trim ik ook maximaal 1x per maand...dus zal wel een beetje lui zijn haha....
Voor mij is het ook een vorm van luiheid want als er bijna niks te scheren valt gaat het ook extreem makkelijk en glad. Wanneer er stoppels zijn wordt het een strijd met horten en stoten en snijden en krabben. Ik gebruik wegwerpmesjes en zodra er een minder glad lijkt, gooi ik die meteen weg. Toen ik nog de dure Gillette dingen had, kocht ik weleens per ongeluk de verkeerde opzetstukjes, moest ik het bijpassende handvat erbij zoeken of nog eens kopen, veel teveel gedoe.
 
Last van een ingegroeide haar momenteel, down there :( Vermoed toch iets te driftig geschoren, tegen groeirichting in ook. Plek ziet er wat onrustig uit, even geen bezoekjes totdat boel terug normaal is. Jullie wel eens gehad ook, tips om dit in toekomst te voorkomen?
Normaal hier eens in 2 weken onder douche, met Wilkinson wegwerpmesje (eerste gebruik), plus Gillette scheergel voor gevoelige huid. Na het scheren geen verdere behandeling tot nu toe (lotion, crème, aftershave).
 
Veet 1 of 2 dagen voor wandelen. Geen wandeling dan ook eens iedere 3-4 weken, geen fan van lichaamshaar.
Nooit last gehad van bijwerkingen. Groeit wel snel terug binnen paar dagen.
Wax lijkt me wel ideaal, maar om nou een afspraak daarvoor te maken lijkt me heel ongemakkelijk. Is dat niet iets wat je ook zelf kan doen?
 
Last van een ingegroeide haar momenteel, down there
Efkes laten, als het haartje eruit komt, proberen vastnemen met een pincet en uittrekken. Anders proberen open prutsen met een steriele naald en zo het haartje eruit trekken. Evt fucidin zalf tegen de ontsteking, maar dan moet het haartje er wel uit zijn. Althans, mijn mening. Ik ben genen dokteur !

Wat denken de dames hier eigenlijk zelf over ? @JokePrive @Luna @Belle
 
Efkes laten, als het haartje eruit komt, proberen vastnemen met een pincet en uittrekken. Anders proberen open prutsen met een steriele naald en zo het haartje eruit trekken. Evt fucidin zalf tegen de ontsteking, maar dan moet het haartje er wel uit zijn. Althans, mijn mening. Ik ben genen dokteur !

Wat denken de dames hier eigenlijk zelf over ? @JokePrive @Luna @Belle
Gewone body scrubs of scrubs voor gezicht helpen om oude huidcellen weg te halen zodat het haar uit kan groeien. Een goedkopere optie is zeezout van grotere korrels. Het zout helpt ook tegen potentiële infecties.

Gelukkig maar; Ik heb geen last meer van ingegroeide haren. Heb alles weggehaald met IPL (let op: Dit is geen laser of electrolyse en is niet 100% permanent).
 
Laatst bewerkt:
De eerste vrouw die ik befte had een compleet oerwoud op haar doos groeien. Dan moest ik regelmatig een haar uit mijn mond halen. Ik waardeer een kaal kutje enorm. Niet alleen omdat dat lekkerder beft, maar ook dat je beter haar orgasme kan zien. 😜
 
Wax lijkt me wel ideaal, maar om nou een afspraak daarvoor te maken lijkt me heel ongemakkelijk. Is dat niet iets wat je ook zelf kan doen?
Dat kun je naar mijn mening niet goed zelf doen, is iets om aan een professional over te laten. Hoewel je het mag proberen natuurlijk 😁
Verder, zoek een salon die ook mannen behandelt. Niets ongemakkelijks aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan