Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLinks! Heerlijk!
What the fuck man......Kom er maar in mannen!
Ikzelf prefereer sneetje op zijn tijd voor optic fuck liefst jonge strakke meid.....frommelkut dames meestal heet!
ik heb precies het zelfde, als je er goed over nadenkt, ziet het er maar lelijk uit,Ik vind kutjes niet heel opwindend om naar te kijken.
Doe maar een beetje bescheiden.
Nou, lelijk niet. Neutraal. Niet lelijk, niet mooi, niet bijzonder opwindend.ik heb precies het zelfde, als je er goed over nadenkt, ziet het er maar lelijk uit,
Lapjeskat?Frommelkut vind ik nou niet zo'n complimenteuze naam. Is daar geen andere naam voor. Ik hou van de afwisseling trouwens. Er zit ook nog van alles tussenin.
Frommelkut vind ik nou niet zo'n complimenteuze naam. Is daar geen andere naam voor. Ik hou van de afwisseling trouwens. Er zit ook nog van alles tussenin.
In Ter Aar deed ik eens een trio met 2 struise dames van begin 40,Als ik een dame leuk vind... en we worden samen lekker geil...
Dan maakt het me echt niet uit hoe haar kutje er precies uitziet... vind het allemaal geweldig!
Dan doe je iets foutZit altijd in de weg bij het leeg likken van dat kutje.
Nee niks voor mij zeker niet bij een DVP hahaDan doe je iets foutNiks lekkerder dat met je tongtussen het "rosbief" door
![]()