Recensie Schoten, venstraat, dia + victoria 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patbridge

Newbie
1
22/07/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Ben vanmiddag net daar geweest. Had afspraak voor trio gevraagd voor een wat dominant spel, waarbij ik onderdanig ben en beide dames moet likken. En had ook gevraagd om 2x klaarkomen te komen. Prijs was 140 euro. Eenmaal daar begon de miserie al. Ik had beter moeten weten met mijn ervaring. Ze spraken geen Engels meer. Ik probeerde nogmaals uit te leggen wat ik wou. Alles was no problem. Ik mocht gaan liggen en een van de dames duwde haar borsten in mijn gezicht, terwijl ze mij aftrok. Ik kwam bijna en ze dachten dat ik al klaar gekomen was omdat ik mij nog net kon inhouden, was er toch al wat vocht. En plots was de sessie gedaan. Ik was 5 min binnen. Ik vroeg om verder te doen en ze zeiden nee omdat ik klaarkomen ben en ik mag maar 1 x op 30 min. Die 2de is nooit op het bed gekomen, heb haar hooguit naakt gezien. Dus 5 min trekwerk en ik mocht vertrekken. Ik was uiteraard razend. Nooit zet ik nog een voet binnen in de venstraat te Schoten.
Gewoon afzetterij ten top. Echt al veel meegemaakt maar dit is het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Ja ik voel me echt onrecht aangedaan. Ik ben iemand met veel respect en heb het verschillende malen proberen uit te leggen wat de afspraak was aan de telefoon maar dat begrepen ze plots niet meer. Voorlopig lees ik hier niets van. Bij deze wil ik collega waarschuwen.

Wat is het huisnummer. Zou Victoria alleen willen bezoeken.
Op het NZC forum was de recensie van Victoria zeer goed. Inderdaad wel geen woord Ned of Engels.
Zou morgen willen gaan voor een quickie. Kwestie van dat lijf eens te voelen en bewonderen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan