Andrea Vingerlingstraat 14/1.Ik probeer het nog een keer: zijn er bij jullie weten slanke dames in het SKW (liefst dagshift) die anale seks aanbieden ? Ariana van verversrui 13 dus niet, en Anais zegt me niet zoveel.
Alvast bedankt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAndrea Vingerlingstraat 14/1.Ik probeer het nog een keer: zijn er bij jullie weten slanke dames in het SKW (liefst dagshift) die anale seks aanbieden ? Ariana van verversrui 13 dus niet, en Anais zegt me niet zoveel.
Alvast bedankt!
Er is nu een CASH punt (bancontact) op Falconplein 22...Is die geldautomaat er nog ? en waar staat die weer ? het is lang geleden dat ik er nog geweest ben vandaar ..
Hou er rekening mee dat deze sluit om 24u.Er is nu een CASH punt (bancontact) op Falconplein 22...
Hoelang nog? Het is daar soms een vuilnisbelt, lege blikjes, papieren, allerlei vuil, er wordt zelf geurineerd binnen. Echt onvoorstelbaar, hoe respectloos sommigen zijn.Er is nu een CASH punt (bancontact) op Falconplein 22...
Laat me het ras raden .. jan en piet zullen het niet zijnHoelang nog? Het is daar soms een vuilnisbelt, lege blikjes, papieren, allerlei vuil, er wordt zelf geurineerd binnen. Echt onvoorstelbaar, hoe respectloos sommigen zijn.
Ik heb gisteren aan 2 de naam gevraagd, het waren Marcel en Tijl.
Dat weet ik nog zo maar niet. Er zijn er veel die baldadigheden doen en inderdaad totaal ander namen hebben, dat weten we intussen allemaal, maar de Jannen en de Pieten die tegen de kathedraal komen p*ssen van zattigheid, zijn in Antwerpen ook al jarenlang gekend. Sommingen daarvan heten ook Henk, en rijden met een kenteken in de kleur die bij hun ontlastingsfetisj past.Laat me het ras raden .. jan en piet zullen het niet zijn
Ja die is er vandaagVraagje
Is
Diana uit de schippersstraat 36/2
Er vandaag
Als het voor jou een jaar geleden is, is het goede nieuws dat momenteel de prijs om er naartoe te rijden iets lager ligt dan een jaar geleden, gezien de evolutie van de brandstofprijzenEven wat anders , zijn de prijzen nog altijd zelfde ong? want het is voor mij bijna al en jaar geleden dat ik er nog geweest ben eigenlijk , nog steeds 50 voor 15/20 minuten ?
En nu de volgende vraag zeker, tot hoe laat?Ja die is er vandaag
Hoe kunnen wij nu weten wat 'genoeg' betekent voor jou, wanneer hun reet dik genoeg is volgens jou, welke jij knap en sexy gaat vinden...Het is alweer maanden geleden dat ik in het SKW geweest ben. Zijn er (nog) genoeg latina's te vinden? Liefst met dikke reet? En om af te sluiten: zijn er meer latina's in de dagshift dan de nachtshift?
Bij voorbaat dank!
Ik vind het helemaal niet raar om even te vragen of je favoriete dame aan het werk is, ik weet dat ook graag. Op die manier kan je een teleurstelling voorkomen.Hoe kunnen wij nu weten wat 'genoeg' betekent voor jou, wanneer hun reet dik genoeg is volgens jou, welke jij knap en sexy gaat vinden...
Als het nu al zover gekomen is dat een vent die eens zou moeten kunnen 'lozen' liever online anderen 'bevraagt', waarom ga je dan niet meteen nog een stapje verder? Laat hier een forumlid zo een dame uitkiezen in jouw plaats, maak hem het geld over, en laat hij haar daarmee eens flink pakken in haar dikke reet. Dan hoef je zelfs daarvoor je eigen reet niet meer op te heffen vanuit de luie zetel. Lekker makkelijk.![]()
Ik snap je natuurlijk wel hoor, en ik reageer wat overdreven, maar echt, bij sommige vragen moet ik toch eens glimlachen.
Wat is nu precies het plezier van wandelen in het SKW? Dat is toch toertjes lopen, loeren naar schaars geklede meisjes, tieten en kontjes vergelijken, fantaseren over hoe ze zou 'aanvoelen' als je er overheen zal gan, een stijve krijgen, eentje kiezen maar toch nog heel even dat extra toertje lopen en ineens drie ramen verder nog een andere zien zitten waar je onderbroek te klein van wordt. En ja, uiteindelijk los je je lading wel ergens. Maar het is het totale plaatje dat deze hobby zo leuk en spannend maakt.
Dat kan ook heel vaak averechts uitdraaien. De meiden kiezen namelijk gewoon hun eigen werkschema en als er volgens hen op een bepaald moment niet te veel te verdienen valt, kunnen ze gewoon stoppen, naar hun flatje gaan, en morgen misschien terugkomen, of morgen vrij nemen.In vind het helemaal niet raar om even te vragen of je favoriete dame aan het werk is, ik weet dat ook graag. Op die manier kan je een teleurstelling voorkomen.
Anna, Schippersstraat 22/1ZIjn er die GF bieden daar in dagshift ?
Is dat die met haar tattoos ?Anna, Schippersstraat 22/1
Nee, Anna heeft geen tattoos, wel heerlijke grote borsten en een zeer hoog gfe-gehalte.Is dat die met haar tattoos ?