Schuldig voelen over wandelen, of just do it?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen mijn vrouw en ik nog seks hadden was het altijd ik die het initiatief moest nemen het kwam nooit van haar uit, op een gegeven moment dacht laat ik maar eens wachten tot ze zelf het initiatief neemt, ik wacht nog steeds.
Een aantal jaren terug kreeg ik te horen dat mijn vrouw een verborgen narcist is en dit verklaarde veel van haar gedrag tegenover mij, feitelijk zijn we nog samen voor financiele redenen want meer is er niet.
Toch viel het mij zwaar voor de weinige keren dat ik een DVP had bezocht en had toch nog een schuldgevoel tegenover haar.
Voor de weinige keren dat ik een DVP bezoek doe ik net zoals Karmageddon en beperk ik mij tot een massage met een happy ending.
 
Toen mijn vrouw en ik nog seks hadden was het altijd ik die het initiatief moest nemen het kwam nooit van haar uit, op een gegeven moment dacht laat ik maar eens wachten tot ze zelf het initiatief neemt, ik wacht nog steeds.
Een aantal jaren terug kreeg ik te horen dat mijn vrouw een verborgen narcist is en dit verklaarde veel van haar gedrag tegenover mij, feitelijk zijn we nog samen voor financiele redenen want meer is er niet.
Toch viel het mij zwaar voor de weinige keren dat ik een DVP had bezocht en had toch nog een schuldgevoel tegenover haar.
Voor de weinige keren dat ik een DVP bezoek doe ik net zoals Karmageddon en beperk ik mij tot een massage met een happy ending.
Speelt dus in mijn relatie ook , altijd mijn initiatief, dan zit er verder weinig gevoel bij tis ok
Maar soms wil je net wat meer als man en daar zijn dus dvp's voor met een schuldgevoel kun je niet genieten dus dan geen schuld gevoel.
Zie het nu meer als therapie alternatief is scheiden dat zou ik nooit doen als enkel sex de reden is dus dan maar zo
 
Ik heb een minnares die getrouwd is.
Haar man wil regelmatig sex met haar, maar zij vindt dit afschuwelijk, zelfs afstotelijk met hem. Ze probeert hem dus ook zo vaak mogelijk te weigeren. Maar dit lukt niet altijd vanwege de lieve vrede. En die keren ligt ze er passief bij en hoopt dat het snel voorbij is. Denkt aan boodschappenlijstjes en kijkt hem niet aan.
Ze hoopt vurig dat haar man in het vervolg naar de hoeren gaat of een minnares vindt zodat zij het niet meer hoeft te doen met hem.

Ze zullen niet scheiden en ze geniet wel degelijk van sex (met mij en met nog een ander). Alleen niet met haar man.

Ik ben geen moralist, ben ook geen relatie-adviseur of therapeut. Maar soms is praten met elkaar beter dan stiekem naar de hoeren gaan. Misschien wil ze wel graag dat je gaat, zodat zij het niet meer hoeft te doen met je en die druk er, ook voor haar, vanaf is.
 
Ik heb een minnares die getrouwd is.
Haar man wil regelmatig sex met haar, maar zij vindt dit afschuwelijk, zelfs afstotelijk met hem. Ze probeert hem dus ook zo vaak mogelijk te weigeren. Maar dit lukt niet altijd vanwege de lieve vrede. En die keren ligt ze er passief bij en hoopt dat het snel voorbij is. Denkt aan boodschappenlijstjes en kijkt hem niet aan.
Ze hoopt vurig dat haar man in het vervolg naar de hoeren gaat of een minnares vindt zodat zij het niet meer hoeft te doen met hem.

Ze zullen niet scheiden en ze geniet wel degelijk van sex (met mij en met nog een ander). Alleen niet met haar man.

Ik ben geen moralist, ben ook geen relatie-adviseur of therapeut. Maar soms is praten met elkaar beter dan stiekem naar de hoeren gaan. Misschien wil ze wel graag dat je gaat, zodat zij het niet meer hoeft te doen met je en die druk er, ook voor haar, vanaf is.
Waarom blijft ze nog bij hem dan als ze geen seks meer wilt van hem. Hij zal wel een dikke portemonnee hebben anders had ze hem allang verlaten. Als ik in een relatie zit en mijn vrouw wil geen seks met mij dan weet ik genoeg. Sommige mannen blijven bij zo'n vrouw hangen terwijl ze hen keer op keer duidelijk maakt dat ze hem niet moet.
 
Waarom blijft ze nog bij hem dan als ze geen seks meer wilt van hem. Hij zal wel een dikke portemonnee hebben anders had ze hem allang verlaten. Als ik in een relatie zit en mijn vrouw wil geen seks met mij dan weet ik genoeg. Sommige mannen blijven bij zo'n vrouw hangen terwijl ze hen keer op keer duidelijk maakt dat ze hem niet moet.
Ja... typisch Rimon weer!
Het leven is vaak wel wat gecompliceerder dan dat hoor! Je kent hun situatie tenslotte niet!
 
Hahaha wat @Boxer beschrijft had mijn ex kunnen zijn... en @Rimon heeft helemaal gelijk, uitmaken, al is het zoals @Marco schrijft niet zo makkelijk... maar het was een wijze les voor mij om noooooit meer door te modderen met een onwillige vrouw, en ja ik ging op een gegeven moment maar weer naar DVP's door haar.. sinds ik al een paar jaar vrij ben van deze ex kan ik helemaal doen wat ik wil!
 
Waarom blijft ze nog bij hem dan als ze geen seks meer wilt van hem. Hij zal wel een dikke portemonnee hebben anders had ze hem allang verlaten. Als ik in een relatie zit en mijn vrouw wil geen seks met mij dan weet ik genoeg. Sommige mannen blijven bij zo'n vrouw hangen terwijl ze hen keer op keer duidelijk maakt dat ze hem niet moet.
Je zou nog verschieten hoe vaak het financieel plaatje mee speelt. Als ze enkel maar wil samen zijn voor het geld dat op mijn rekening staat mag ze vertrekken. Moest ze mij bedriegen met iemand huur ik een verhuiswagen en breng ik haar grief naar die gast zijn huis.
 
Je zou nog verschieten hoe vaak het financieel plaatje mee speelt. Als ze enkel maar wil samen zijn voor het geld dat op mijn rekening staat mag ze vertrekken. Moest ze mij bedriegen met iemand huur ik een verhuiswagen en breng ik haar grief naar die gast zijn huis.
Of... het geld kan ook bij haar zitten... en wordt een scheiding erg duur voor haar!
Of... situatie op het werk, bij conservatieve ouders, familie...
Of... minderjarige kinderen...
Of... een gemeenschappelijke zaak... begin maar aandelen te verkopen...
 
Ja... typisch Rimon weer!
Het leven is vaak wel wat gecompliceerder dan dat hoor! Je kent hun situatie tenslotte niet!
vreemd gaan doe je niet. Je praat met je partner over wat het probleem is en zoekt samen een oplossing. Pak het probleem aan is het nu slechte of saaie sex. of maak er een open relatie van in het slechtste geval ga je uit elkaar.

Toen ik vroeger op tinder zat ik was toen 19 en ik was net van school. al een tijdje was Ik in gesprek met een meisje. We hadden beide aan gegeven dat we waren een date aan het afspreken. En ze stuurde. Kom je mij zaterdag ophalen met je auto? Waar op ik antwoorde sorry ik heb nog geen rijbewijs ik was er mee bezig en dus ook geen werk.

Dan kreeg ik een berichtje van haar dat het niet ging werken tussen ons. Wat ze wou later dit en dat en met een ford mustang gt rijden. En ze zei erbij denk niet dat jij mij dit kan bieden.

Ik heb haar terug gestuurd het gaat idd niets worden. Maar ten eerste je hebt zelf geen auto en studeert nog. Dat is geen probleem maar ten tweede het is niet omdat ik het nu nog niet kan bieden dat ik je het in 10 jaar of nooit kan bieden.
 
Waarom blijft ze nog bij hem dan als ze geen seks meer wilt van hem. Hij zal wel een dikke portemonnee hebben anders had ze hem allang verlaten. Als ik in een relatie zit en mijn vrouw wil geen seks met mij dan weet ik genoeg. Sommige mannen blijven bij zo'n vrouw hangen terwijl ze hen keer op keer duidelijk maakt dat ze hem niet moet.
Ik snap je vraag Rimon, maar ik zal je het (hele) antwoord schuldig blijven.
Dat vind ik namelijk niet binnen de context van het topic passen.
Voor elkaars geld hoeven ze in ieder geval niet bij elkaar te blijven, maar soms zijn er meer praktische problemen. In Nederland kun je tegenwoordig sneller en langer dakloos zijn dan je denkt of wilt.
 
@Boxer kun je beter asielzoeker worden in Nederland, heb je recht om binnen 14 weken een woning te krijgen... en als er geen woning is zetten ze je een jaar in een cruiseschip of een vakantiebungalow, betaald door onze overheid.
Overigens staat in de grondwet dat iedereen recht heeft op een dak boven zijn hoofd, vraag me altijd af waarom wij als (belasting betalende) inwoners dat recht niet kunnen afdwingen.
 
@Boxer kun je beter asielzoeker worden in Nederland, heb je recht om binnen 14 weken een woning te krijgen... en als er geen woning is zetten ze je een jaar in een cruiseschip of een vakantiebungalow, betaald door onze overheid.
Overigens staat in de grondwet dat iedereen recht heeft op een dak boven zijn hoofd, vraag me altijd af waarom wij als (belasting betalende) inwoners dat recht niet kunnen afdwingen.
Nederlanders gaan in vele opzichten niet meer vóór in dit land, maar mogen achter aan sluiten. En de rij is al lang geworden de afgelopen jaren.
Maar dat is een off-topic-discussie en daarover mogen we straks weer lekker stemmen in november.
 
Ik kom zelf ook net uit een lange relatie waarvan ook een deel als getrouw koppel. Laatste jaren ging het een stuk minder (had zen redenen maar ga ik niet teveel over uitwijden), en was er ook geen seks meer. Ben er dan ook achter gekomen dat zij een verborgen narcist was. Paar keren met de gedachte rondgelopen om een DVP te bezoeken, maar hoe slecht de relatie ook gaat, dat zou ik niet kunnen doen. Uiteindelijk beslist er samen een punt achter te zetten, en vanaf dan de stap ook gezet en momenteel aan het genieten van deze zalige hobby! Nog geen seconde spijt van! Ik denk positief terug op de relatie, ook al was het gewoon op, maar geniet nu des te meer van het leven en alles dat het te bieden heeft!
 
Soms, als ik verhalen zoals hier lees, ben ik blij dat ik single ben.

Ik zou het echt een hel vinden als ik zou moeten samenleven met iemand waar alle liefde en seks uitgedoofd is, maar je bij elkaar moet blijven vanwege financiële redenen of kinderen of wat voor verstandelijke reden dan ook.

Als verder het gevoel weg is en je dus op basis van verstand nog bij elkaar blijft? Ik zou echt kapot gaan en er aan onderdoor gaan.

Kom je er niet uit met praten en is er niks anders meer dan dat, dan zou ik geen seconde langer meer willen blijven. Dat is een gevangenis zonder tralies.
 
Soms, als ik verhalen zoals hier lees, ben ik blij dat ik single ben.

Ik zou het echt een hel vinden als ik zou moeten samenleven met iemand waar alle liefde en seks uitgedoofd is, maar je bij elkaar moet blijven vanwege financiële redenen of kinderen of wat voor verstandelijke reden dan ook.

Als verder het gevoel weg is en je dus op basis van verstand nog bij elkaar blijft? Ik zou echt kapot gaan en er aan onderdoor gaan.

Kom je er niet uit met praten en is er niks anders meer dan dat, dan zou ik geen seconde langer meer willen blijven. Dat is een gevangenis zonder tralies.


Helemaal mee eens hoor. Iedereen heeft het recht om gelukkig te zijn. Als dat niet meer lukt in de relatie, dan moet je weggaan, ook al heb je kids. Zolang je de kids altijd het gevoel geeft Welkom bij je te zijn, is er niks aan de hand. Tuurlijk zullen ze papa missen, maar als ze weekenden hebben om naar uit te kijken, lijkt me dat beter als dat ze continue tussen 2 ouders zitten die niet meer van elkaar houden, ruzie e.d.

Maar als je als partners daar beide mee kunt leven en wel op die manier een kind kan opvoeden, is dat ook wel bijzonder. Maar ik zou ook dood ongelukkig worden als ik mij moest opofferen in zo'n situatie.
 
Had in het begin nog weleens wat schuldgevoelens, maar dat wordt langzaam minder.
Ben nu 25jr getrouwd en de erotiek wordt helaas langzaam minder.
Daarom snoep ik af en toe buiten de deur. Ik probeer echter intiem toch te vermijden, want dat voelt toch wel als vreemdgaan, maar voor de rest weinig taboes.
Maar soms is de aandrang wat sterker dan de taboes en gebeuren er toch wat meer dingen dan ik me vooraf voorgenomen had.....
Het zij zo..
 
Ik probeer echter intiem toch te vermijden, want dat voelt toch wel als vreemdgaan, maar voor de rest weinig taboes.
Ha! Dat is écht 'mannenlogica' hoor!

Dus... zonder intiem voelt het niet als 'vreemdgaan'... jou versie...
Voor haar ben je al zwaar in de fout... als er gewoon een naakte vrouw in dezelfde kamer is hoor!
 
Helemaal mee eens hoor. Iedereen heeft het recht om gelukkig te zijn.
Iedereen heeft het recht, maar iedereen heeft ook de plicht om andere niet op te zadelen met de gevolgen van hun eigen keuzes.

Dus als je kinderen hebt ga je er voor zorgen dat zij een gelukkig leven hebben. En soms moet je dus over je eigen geluk heen stappen.

Dan laat je ook aan kinderen zien hoe een volwassene zich hoort te gedragen. Maar goed niet iedereen is in staat die normen en waarden op zichzelf toe passen... 😣😉
 
Iedereen heeft het recht, maar iedereen heeft ook de plicht om andere niet op te zadelen met de gevolgen van hun eigen keuzes.

Dus als je kinderen hebt ga je er voor zorgen dat zij een gelukkig leven hebben. En soms moet je dus over je eigen geluk heen stappen.

Dan laat je ook aan kinderen zien hoe een volwassene zich hoort te gedragen. Maar goed niet iedereen is in staat die normen en waarden op zichzelf toe passen... 😣😉

Dat zal je via andere oplossing moeten oplossen dan. Als iets niet meer gaat, gaat het niet meer. Vind dit typisch van die praat vanuit een geloof.
 
Schuldgevoel is er natuurlijk wel, maar wat erger is is de schrik om een soa opgelopen te hebben. Zelfs met pmc/nmc is de kans heel klein maar niet onbestaande.

Vreemdgaan op zich valt te verbergen, maar een soa niet. Leg dat maar eens uit. 😅
 
Ik heb geen vrouw/ vriendin en zelfs ik voel me schuldig. Omdat ik in feite daarmee prostituees steun in hun abnormale keuze (of onder dwang) dit type werk te gaan doen.
Ik vind het van mezelf ook abnormaal om prostituees te bezoeken. Maar de behoefte aan fysiek contact is tot nu toe sterker dan mijn weerstand.
 
Ik kom zelf ook net uit een lange relatie waarvan ook een deel als getrouw koppel. Laatste jaren ging het een stuk minder (had zen redenen maar ga ik niet teveel over uitwijden), en was er ook geen seks meer. Ben er dan ook achter gekomen dat zij een verborgen narcist was. Paar keren met de gedachte rondgelopen om een DVP te bezoeken, maar hoe slecht de relatie ook gaat, dat zou ik niet kunnen doen. Uiteindelijk beslist er samen een punt achter te zetten, en vanaf dan de stap ook gezet en momenteel aan het genieten van deze zalige hobby! Nog geen seconde spijt van! Ik denk positief terug op de relatie, ook al was het gewoon op, maar geniet nu des te meer van het leven en alles dat het te bieden heeft!
Heb je een PB bericht gestuurd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan