Second Love of DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken mijn vrouw via een datingsite. Een 'gewone', geen SecondLove. Al onze bevriende stellen kennen elkaar via Tinder. Het kan zeker iets opleveren.
ik ken ook redelijk wat stelletjes die elkaar hebben gevonden via Tinder.
Niks mis mee.
Ja ff serieus, ik las net dat Monica van doublet hele goede blowjobs geeft terwijl ik haar normaal langsloop, en nu wil ik haar wel een keer bezoeken☺️ daar ben ik deze website dankbaar voor
Ben jij niet in de war met Claudia?
Zij staat bekend als de blowjob koningin

Laatst bewerkt:
ik ken ook redelijk wat stelletjes die elkaar hebben gevonden via Tinder.
Niks mis mee.

Ben jij niet in de war met Claudia?
Zij staat bekend als de blowjob koningin
Nee nee Monica die aan de rechterkant staat als je doubie binnenloopt (als ik de reviews lees, dan schijnt ze heel goed te zijn woop woop 😏). Oe Claudia is zeker een pro. Maar ben benieuwd of een Roemeense in de buurt komt van de Hungarian Queen Claudia.

We oordelen hier over een relatie van iemand die we nog nooit gezien hebben op basis van wat tekst in een topic op een forum. Wat weten we er nu echt van?

Ik weet één ding wel. Op die bewuste dag dat TS zijn vrouw de ring omdeed, had hij niet voor ogen dat hij zoveel jaren later dames zou bezoeken voor betaalde seks, lid zou zijn van een online forum om daarover te praten en zelfs op zoek zou zijn naar een echte minnares. Dat had ik ook niet voor ogen, toen ik die mooie dag meemaakte met mijn vrouw.

Wat je ook van de strapatsen van TS denkt: hij gaat door een enorme worsteling. Ik ken die worsteling. Misschien moeten we wat liever voor elkaar zijn hier.....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan