seks in rijdend auto

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha, geniaal. Toen ik net mijn rijbewijs had uiteraard mijn vriendinnetje meegenomen om een rondje te touren. Ze wist direct hoe laat het was toen wij de polder in reden. Prima blowjob ontvangen. Leuke ervaring. Gelukkig niet betrapt. :cool:
 
Zelfs ook mee gemaakt , vriendin ging ik thuis brengen en was 26 km rijden en nog niet op de grote weg en mijn broek begon ze los te maken en boog lekker over mij heen en begon lekker te pijpen , vrachtauto chauffeurs konden binnen kijken en was wel geil gezicht , vlak bij haar huis kwam ze overeind en broek weer fatsoenlijk dicht gedaan en gauw naar binnen en daar verder afgemaakt , wat was ze geil zich.
Nuchter kijkend eigenlijk wel gevaarlijk op de weg maar wel spannend en geil
 
niet rijdend...en zeker omdat t levensgevaarlijk is!

wel regelmatig op n stil plekje in Helmond industrieterein
en in parkeergarage Tilburg Centrum
had destijds n c180 en dus ruimte achterin en zij woonde in Helmond
 
er schijnt toch n verhaal/fabel te zijn dat bij t neuken in de auto je auto kapot gaat?

n maat van mij zn auto was altijd stuk als ie n dame in de auto had gehad 🤣

bij mij ging na t neuken in Helmond in de auto mn ruitenwisser stuk
 
Zelfs ook mee gemaakt , vriendin ging ik thuis brengen en was 26 km rijden en nog niet op de grote weg en mijn broek begon ze los te maken en boog lekker over mij heen en begon lekker te pijpen , vrachtauto chauffeurs konden binnen kijken en was wel geil gezicht , vlak bij haar huis kwam ze overeind en broek weer fatsoenlijk dicht gedaan en gauw naar binnen en daar verder afgemaakt , wat was ze geil zich.
Nuchter kijkend eigenlijk wel gevaarlijk op de weg maar wel spannend en geil
Een jong ding heeft me wel eens gepijpt terwijl we in een vrachtwagen reden. Niemand die het kon zien ;)
 
Midden jaren 80, op de Weena in Rotterdam, toenmalige vriendin had Oldsmobile, stonden voor stoplicht, vriendin kort rokje en ik schoof mijn hand langzaam omhoog. Hoorde we ineens een claxon, stond er politie in hun C10 naast ons alles te aanschouwen, Bij groen licht gaf mijn vriendin dot gas richting Hofplein, en de Politie in hun C10 dus ook, en bij Hofplein parkeerde ze hun wagen voor ons, en kwamen even praatje met ons maken, bleef bij waarschuwing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan