Algemeen Seksbios in Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stan1955

Wandelaar
44
14/03/22
73
Een paar dagen in Antwerpen met veel regen bood de kans te onderzoeken wat er op seksbiosgebied te beleven is. De 'legendarische' cinema op het Koningin Astridplein is al een paar jaar dicht. Het sluitingsverhaal staat online.
De bios in de Breydelstraat (?) was altijd spannend, met naast heren voor heren ook nogal wat bezoek van dvp's en travo's. Inmiddels ook gesloten.
In het SKW is een seksshop met achterin een bioszaaltje. Entree via een automaat waar 3x2 euro in moet. Wel discreet zo. In de zaal verschillende enigszins afgescheiden plekken. Geen dames of stellen toen ik er was, maar de ruimte leent zich goed voor speelse erotiek.
Voor het eerst in vijf jaar was ik in de bios boven de seksshop op de Oudeleeuwenrui. Entree een tientje, open vanaf 10 u.. Wenteltrap naar boven waar cabines zijn en een zaaltje met een stuk of 8 stoelen. Nog altijd is de beenruimte minimaal, waardoor masturbatie wat lastig is. Beste is nog de broek op de enkels en wijdbeens de zelfbevrediging bedrijven. Wat heren, geen stellen gezien. Lijkt me niet een tent waar je die snel zal aantreffen.
 
Het was even zoeken via Google Maps, maar gevonden: Oudemansstraat, op de gevel staat groot 'Peepshow', al is die niet meer te zien in de zaak met nog wel cabines, seksartikelen en dus de cinema.
 
Klinkt inderdaad alsof het een aflopende zaak is in Antwerpen. De bios op het Astridplein heb ik regelmatig bezocht, erruggg lang geleden. Ooit met de vrouw van een stel geneukt daar. Het verwonderde me altijd al dat een grote bioscoop in hartje binnenstad kon bestaan. Maar goed, die is dus gesloten... Vroeger had je ook cinema met de naam Parijs in Antwerpen.

Zo jammer dat 'the golden age of sexbioscopen' voorbij is. Ik hou van dat anonieme, dat spannende. Hopen dat er een vrouw of een stel binnenkomt. En kijken hoe andere mannen zich aftrekken. Ik ben 100% hetero, maar ik word er altijd toch geil van als ik een andere man ziich zie masturberen. En ook om bekeken te worden terwijl ik zelf met mijn paal zit te spelen in de cinema.
 
Laatst bewerkt:
Het was even zoeken via Google Maps, maar gevonden: Oudemansstraat, op de gevel staat groot 'Peepshow', al is die niet meer te zien in de zaak met nog wel cabines, seksartikelen en dus de cinema.
Zou het kunnen dat die ook dicht is ondertussen? ben daar geweest was wel op een zondag rond 10.00 met de loop in antwerpen. Maar was volledig dicht met rolluiken, had de indruk dat dat echt definitef was?
 
Zou het kunnen dat die ook dicht is ondertussen? ben daar geweest was wel op een zondag rond 10.00 met de loop in antwerpen. Maar was volledig dicht met rolluiken, had de indruk dat dat echt definitef was?
Zou jammer zijn, seksbiossen zijn vrijplaatsen voor veel fantasievolle (auto-)erotiek. Ik hoop voor de kerst nog een keer in Antwerpen te zijn, dan ga ik het checken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan