Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou me lul nergens insteken daar. veel hiv daar.
Ja de lijken liggen hier gewoon op straat ,🙄 ben je eigenlijk al eens in Afrika geweest? zal eerlijk zijn hiv is hier een groter probleem dan Europa maar vooral in de arme prostitutie , hier zijn ze echt wel bezig met preventie en de vrouwen pak je niet dikwijls zonder condoom.
En als je toch save wilt zijn , gewoon naar de apotheek een hiv test doen (2€ st)en je kunt al redelijk gerust zijn deze tests zijn 99% correct , maar best ook condooms gebruiken.
 
Ja de lijken liggen hier gewoon op straat ,🙄 ben je eigenlijk al eens in Afrika geweest? zal eerlijk zijn hiv is hier een groter probleem dan Europa maar vooral in de arme prostitutie , hier zijn ze echt wel bezig met preventie en de vrouwen pak je niet dikwijls zonder condoom.
En als je toch save wilt zijn , gewoon naar de apotheek een hiv test doen (2€ st)en je kunt al redelijk gerust zijn deze tests zijn 99% correct , maar best ook condooms gebruiken.
Nee ben er nog nooit geweest. Lijkt me ook niks je zegt het zelf al dat hiv een groter probleem is dan in europa. Daarom zeg ik het ook alleen om jullie te behoeden daar. Even toch 1 keer een keer langer nadenken voordat je het doet daar.
 
Nee ben er nog nooit geweest. Lijkt me ook niks je zegt het zelf al dat hiv een groter probleem is dan in europa. Daarom zeg ik het ook alleen om jullie te behoeden daar. Even toch 1 keer een keer langer nadenken voordat je het doet daar.
Nu... effe zo van een heel continent beweren... 'lijkt me ook niks'...
Misschien toch eerst wat meer stapjes in de wereld zetten!
 
Hoe staat het met de leeftijd in de Afrikaanse landen of is dat per land verschillend ivm cultuur? Ik bedoel dan, ik ben inmiddels een zeer ruime vijftiger, is dat net als in de Filippijnen helemaal geen probleem? Of word er toch gek tegenaan gekeken als ik een groen (bruin) blaadje mee op pad neem?
 
Echt geen probleem in Oeganda , Kenia , Tanzania en Madagaskar , meerdere jonge vrouwen ter gelijk zelfs , hier speelt het geen rol of je nu alleen bent of met 10 vrouwen je aanstaren op straat doen ze toch 😁(dit laatste is iets dat alleen mensen die er al geweest zijn begrijpen)
 
3 maal ben ik serieus toegetakeld geweest. Met 3 verschillende vrouwen, hiv test gedaan op voorhand maar geëindigd met gonorroe met Pzc. Was in Kampala in januari van dit jaar. Een hele resem testen en de pillen die ik kreeg stond ik vol met uitslag en maar jeuken...
 
Hoe staat het met de leeftijd in de Afrikaanse landen of is dat per land verschillend ivm cultuur? Ik bedoel dan, ik ben inmiddels een zeer ruime vijftiger, is dat net als in de Filippijnen helemaal geen probleem? Of word er toch gek tegenaan gekeken als ik een groen (bruin) blaadje mee op pad neem?
In Afrika -net als in Azië- dwingen leeftijd en grijze haren net respect af!
Een groot verschil met de (huidige) cultuur in het Westen!
 
Hoe staat het met de leeftijd in de Afrikaanse landen of is dat per land verschillend ivm cultuur? Ik bedoel dan, ik ben inmiddels een zeer ruime vijftiger, is dat net als in de Filippijnen helemaal geen probleem? Of word er toch gek tegenaan gekeken als ik een groen (bruin) blaadje mee op pad neem?
Als ik die documentaires ziet van al die omaatjes die met een jonge Gambiaan aan het strand zitten, is leeftijd helemaal geen probleem.
Ik zeg altijd maar, twee meiden van 20 is ook 40;)
 
Met leuke 25j rondlopen als 65+ er is idd geen probleem.
Muzungus worden altijd bekeken.
Service krijg je steeds veel sneller dan een local.
Trio is ook geen probleem. Er zijn heel wat openminded vrouwen daar.
 
en mag ik dan ook verwachten dat er centra met bars zijn zoals in Pattaya of Angeles. Of wat kleinschaliger zoals in Subic of Hua Hin?

En ook massagesalons met extra's?

Nou ja, zeg maar Thailand/Filippijnen maar dan met donkere vrouwen ;)
 
en mag ik dan ook verwachten dat er centra met bars zijn zoals in Pattaya of Angeles. Of wat kleinschaliger zoals in Subic of Hua Hin?

En ook massagesalons met extra's?

Nou ja, zeg maar Thailand/Filippijnen maar dan met donkere vrouwen ;)
Ik spreek nu over Kampala en Nairobi
Er is geen toerisme zoals in Thailand. Maar dat maakt het wel aangenamer
Er zijn zeker massagesalons. Het nachtleven is zeer kleurrijk met verschillende areas. Sommigen wat lokaler, anderen wat chiquer.
Voordeel is absoluut de taal en de omgang met de vrouwen.
Kampala geniet mijn voorkeur. Misschien omdat ik daar een kennis had die me veel info gaf en me ter plaatse wat op weg hielp .
Hopelijk gaat hij dit jaar nog naar daar...
Goeie restaurants, bars, hotels, welke plekken te bezoeken voor meer vrouwen.
 
Ik spreek nu over Kampala en Nairobi
Er is geen toerisme zoals in Thailand. Maar dat maakt het wel aangenamer
Dat klinkt me zeker ook aantrekkelijk om eens niet door een rus met pakken cash op zak opzij gedouwd te worden of om te moeten lopen voor de zoveelste groep akelige Indiërs ;)

Maar ik begrijp dus ook goed dat er een soort red light districts zijn? Met bars zoals in Thailand of Filippijnen? Waar je wat kunt ouwehoeren met de ladies en dan ze naar buiten neemt? Is dat ook zo betaalbaar daar?
 
Je kan dit gewoon niet vergelijken vrees ik , ik ga je proberen een beschrijving te geven van de keten.
Het concept is overal wel ongeveer hetzelfde(Oeganda,Kenia,Tanzania,Gambia)dit zijn afgesloten gebouwen/domeinen, er is een ingang met security die meestal maar doet of hij u controleert 😁,binnen is er een overdekt gedeelte en buiten gedeelte er staan houten picknick banken/ plastieke stoelen of bartafels en een grote dansvloer ,de bediening is meestal slecht (fooien geven helpt veel)of niet( zelf drinken gaan halen).

Het is zelden zo dat je zoals in Thailand vanop het straat kunt zien wat er binnenzit , Thailand zijn ook kleine barren en hier redelijk grote keten met veel dames(50% freelancers,30 %locale bevolking die uitgaat en een kleine 20%toeristen waaronder backpakers en wandelaars😉), de keten liggen ook zelden bij elkaar (oyster bay Tanzania , kabalagala Oeganda, mtwappa Kenia , en de strip Gambia hier liggen enkele keten in elkaars buurt)voor de rest is het taxi of tuktuk nemen.

Afrika is gewoon anders en daarom hou ik ervan ,Thailand is ook super ga er ook elk jaar naar toe (gemakkelijk,veilig, makkelijker te reizen),maar soms wil ik ook wel eens iets anders,ook heb ik iets meer interesse in zwarte vrouwen 😁, 1 groot verschil wil ik nog vertellen
In Thailand werken de dames meestal voor de bar en proberen ze je daar te entertainen en (soms teveel)winst uit te halen ,als de sfeer niet super is gaan ze meestal niet zo graag mee naar de bar ernaast.
In Afrika hebben de dames geen band met een bar/keet en brengen ze je naar de plaats waar jij je het beste amuseert zonder je drank op te voeren en zonder die stomme ladydrinks 😉,deze dames zijn meestal niet enkel je bedpartner maar ook je gids.

Ps als je je goed voelt in Thailand en je wilt niet uit je comfort zone moet je niet gaan maar moedig je wel aan omdat eens een nieuw avontuur te doen , maar je gaat je zeker eens in een heel oncomfortabele situatie bevinden als je geen gids hebt ginder 😁.
 
Top dank je, daar was ik naar op zoek! Helder.
En het klinkt nog steeds als een mooi avontuur ;)

Wat ik in mijn eerste Aziatische jaren deed was van te voren op datingsites alvast wat vrouwelijke gidsen zoeken.
Is dat in dit soort landen ook haalbaar zonder meteen een scammer in je nek te hebben?
 
Dit is wel mogelijk denk , ik heb dit zelf ook ooit gedaan voor Oeganda maar toen met een fatsoenlijke meid bezig geweest , was goede gids voor het normale leven en trips in Oeganda maar niet voor het nachtleven, toe ik eens vermelde dat ik is in de wijk kabalagala wou uitgaan kreeg ik direct te horen dat dit een slechte plaats was een plaats van verderf 😁😁,heb hier trouwens geen sex met gehad ,kon ik niet over mij hart krijgen om hier misbruik van te maken .

Scammers zullen er zeker zijn maar denk niet dat je zo dom bent om geld op te sturen of je visa gegevens te geven 😁😁😁.
 
Kabalagala is een buurt met enkel bars en restaurants. Het is idd niet te vergelijken met Thailand.
In die buurt ga je zeer snel connectie hebben. Is er ook niet zo duur.
Je hebt chiquere buurten zoals Kololo waar er ook menig bar en restaurant is, van iets hoger niveau, meer expats .
Ook daar zal je niet onopgemerkt blijven.
Samen wat drinken , en ook leuke babbel en zo voort.
Bier is er lekker en niet duur.
Lokale gin is ook populair en niet duur. Maar zelf blijf ik bij de bieren.

Transport is makkelijk bij boda achterop (motor). Of Über
En die prijzen zijn ook zeer betaalbaar
 
Het toeval wil dat ik in juni naar Oeganda ga maar niet naar Kampala helaas als ik de berichten hier zo lees.
Maar wel naar Entebbe ook een redelijk grote stad waar ik 2x een dag zal verblijven, verder zal ik een net geboekte safari tour maken door het land, hier verwacht ik buiten misschien met heel veel geluk een gewillige kamerdame niet veel tegen te komen.
Maar als iemand tips heeft qua dames en het hoe en wat en do and don'ts in Entebbe hoor ik het graag...
 
Het toeval wil dat ik in juni naar Oeganda ga maar niet naar Kampala helaas als ik de berichten hier zo lees.
Maar wel naar Entebbe ook een redelijk grote stad waar ik 2x een dag zal verblijven, verder zal ik een net geboekte safari tour maken door het land, hier verwacht ik buiten misschien met heel veel geluk een gewillige kamerdame niet veel tegen te komen.
Maar als iemand tips heeft qua dames en het hoe en wat en do and don'ts in Entebbe hoor ik het graag...
De plaatsen in Entebbe staan vermeld in Oeganda post dacht ik , voor je safari als je alleen met een gids gaat is dit geen probleem normaal om vrouwen te scoren je moet het gewoon aan je gids vragen en hij kan dit wel regelen, gewillige vrouwen zitten overal in Oeganda 😉alleen moet je weten waar en dit is voor iemand van Oeganda (gids)geen probleem om deze te vinden ,in de landelijke gedeelte zijn de vrouwen zelfs gegarandeerd heel goedkoop 😉, je moet waarschijnlijk wel met de gids naar plaatselijke café gaan en de dranken van de gids ook betalen maar dit valt goed mee van prijs (drink waarschijnlijk toch plaatselijke sterke drank)
 
Omaatjes dat valt nog wel mee.Ik zag toch meest vrouwen van 30 tot 50 met lokale mannen daar.
En zijn deze dames nog van huwbare omvang? Ooit een docu gezien van een paar rijpere britse dames die zich lieten verwennen door jonge afrikaanse mannen. De dames hadden minstens 2 stoelen nodig om te kunnen zitten. Standje cowgirl kan je beter niet met hun doen. 😂
 
Het toeval wil dat ik in juni naar Oeganda ga maar niet naar Kampala helaas als ik de berichten hier zo lees.
Maar wel naar Entebbe ook een redelijk grote stad waar ik 2x een dag zal verblijven, verder zal ik een net geboekte safari tour maken door het land, hier verwacht ik buiten misschien met heel veel geluk een gewillige kamerdame niet veel tegen te komen.
Maar als iemand tips heeft qua dames en het hoe en wat en do and don'ts in Entebbe hoor ik het graag...
Even geïnformeerd bij mijn kennis. Entebbe is ook een stad, maar niet te vergelijken met Kampala.
Riders, 4 Turkeys, Red Rooster, Irish pub zijn plekken waar je snel in contact komt .

Je kan ook eentje meenemen op Safari. Ugandezen betalen vele minder voor de Nationale parken.
 
En zijn deze dames nog van huwbare omvang? Ooit een docu gezien van een paar rijpere britse dames die zich lieten verwennen door jonge afrikaanse mannen. De dames hadden minstens 2 stoelen nodig om te kunnen zitten. Standje cowgirl kan je beter niet met hun doen. 😂
Ja hoor zijn best lekkere Europese vrouwen bij.
Echt niet alleen dikkerds
 
Terug
Bovenaan Onderaan