Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ze heeft ook nog twee handen dus er zijn nog plaatsen vrij!
Ik neem dan liever zes dames: eentje om te neuken (cowgirl), eentje om te beffen, twee om te vingeren en twee die ieder een grote teen van mij pakken en hun clit er mee wrijven.
Oh ja en nog eentje die er voor zorgt dat de filmopnames hiervan goed worden.

Ik neem dan liever zes dames: eentje om te neuken (cowgirl), eentje om te beffen, twee om te vingeren en twee die ieder een grote teen van mij pakken en hun clit er mee wrijven.
Oh ja en nog eentje die er voor zorgt dat de filmopnames hiervan goed worden.
In Afrika is dat ook logischer. Je hebt er daar 5 voor de prijs van 1 hier.

Je kan de Baobab hotel boeken bij Corendon, dat is in orde hoor , zijn alleen Nederlanders daar in hotel , kost 700 € met vlucht hotel en ontbijt en is kilometertje van de Strip. Er zijn veel liefhebbers van sex bij zowel mannen en vrouwen, ik heb me daar uitstekend vermaakt, is heel gezellig.Er is ook een disco bij daar maar heb je geen last van , komen wel meisjes uit de buurt daar naar toe.
Slaap wel met je kamerdeur dicht want er zitten apen rond het hotel en die komen binnen op zoek naar eten.
Dvp zijn zoiets 20 € shorttime in Gambia.
4000 Baht in Thailand dat is overdreven voor shorttime denk eerder aan 1300 tot 1500.(rond 40€)
Zijn er nog andere ( betere ) girlfriendly resorts in Bijilo of ergens anders in Gambia waar een strip is?

Mijn ervaring is dat de meeste hotels GF friendly zijn. Vaak vraagt de beveiliging wel de ID-card van de dame. Maar zelfs in de betere hotels zie je de oudere dames met een jonge god, dan moet het als wandelaar ook wel lukken.

Terug
Bovenaan Onderaan