Sekswerkers en radiatoren / Fotograaf des vaderlands / DWDD

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2063

Vaste klant
117
12/08/21
277
6
Opeens moest ik denken aan een item bij de DWDD met Fotograaf des Vaderlands Jan Dirk van der Burg. Het viel hem op dat heel veel foto's in advertenties van sekswerkers in de buurt van een radiator zijn genomen. Je begrijpt dat het resultaat verre van flatteus en je dan vraag je je wel eens af kan dat niet wat beter .

Het is een zeer geestig item en je moet echt maar eens kijken. Er komen ook andere onderwerpen aan bod en het hele gesprek is leuk om te zien. 11 min

Waar hij vertelt over de radiatoren begint vanaf 5.40min tot 7min


Mooi is de subcategorie met de kleine plaat radiotor type 10 🤣

Maar hij slaat de spijker op zijn kop en ik heb de eerste al gevonden

 
Kijk zojuist het filmpje helemaal uit en er zit nog wat leuks aan het einde. Hier verteld de fotograaf iets over serie foto's heeft gemaakt over bordelen in het ochtendlicht met daarbij een recensie van naar ik vermoed hookers.nl. Erg geestig . Vanaf 8.50 min
 
Leuk fragment, al is Matthijs weinig geloofwaardig als hij zegt hookers niet te kennen. Destijds (2004) kwam die site flink in de media door PvdA wethouder Rob Oudkerk's ontboezemingen tegen een schrijfster. Hij las op een gemeente computer recensies. En liet zich heel sociaal voor 10 euro pijpen door heroine hoertjes.
 
Leuk fragment, al is Matthijs weinig geloofwaardig als hij zegt hookers niet te kennen. Destijds (2004) kwam die site flink in de media door PvdA wethouder Rob Oudkerk's ontboezemingen tegen een schrijfster. Hij las op een gemeente computer recensies. En liet zich heel sociaal voor 10 euro pijpen door heroine hoertjes.
De schrijfster was Heleen van Rooyen. Beiden zaten na een tv programma samen wat te drinken in een cafe toen Oudkerk de ontboezeming over Hookers deed. van Rooyen was toen al bekend om haar erotisch werk en columniste bij een glossy. Zij heeft die opmerking van Hookers in een colum verwerkt. van Rooyen heeft dit een hele tijd na de ophef in een ander tv programma verteld.
 
De schrijfster was Heleen van Rooyen. Beiden zaten na een tv programma samen wat te drinken in een cafe toen Oudkerk de ontboezeming over Hookers deed. van Rooyen was toen al bekend om haar erotisch werk en columniste bij een glossy. Zij heeft die opmerking van Hookers in een colum verwerkt. van Rooyen heeft dit een hele tijd na de ophef in een ander tv programma verteld.
ja klopt idd. Heeft hem toen zijn wethoudershap gekost toch?
 
Kijk zojuist het filmpje helemaal uit en er zit nog wat leuks aan het einde. Hier verteld de fotograaf iets over serie foto's heeft gemaakt over bordelen in het ochtendlicht met daarbij een recensie van naar ik vermoed hookers.nl. Erg geestig . Vanaf 8.50 min

Wat mij opvalt aan prostitutie in de media: 99% is negatief, ach & wee, "shockerend", en de gebruikelijke vooroordelen en aannames. Maar: ik googlede even op die club chantall en dan blijkt dat geld uiteraard toch 't belangrijkste voor media is. Ze berichten vaak over alles wat prostitutie gerelateerd is omdat het blijkbaar toch veel views of clicks oplevert:

bnnvara.nl/artikelen/waarom-verdwenen-de-sekshuizen-in-oost-groningen-drie-sekswerkers-vertellen

De houding van de meeste media t.o.v. betaalde seks vind ik nogal schijnheilig. Zogenaamd altijd geschrokken, verontrust en verontwaardigd, maar er wel opvallend graag over schrijven.
 
Ik heb de test gedaan en van alle dames die in mijn RL favorieten staan, hebben er 3 één foto met een radiator (en twee daarvan omdat de foto in de badkamer genomen is en de kans dus groot is dat de handdoekenwarmer in beeld komt). Wel veel dames die aan een trapleuning poseren, of met een stoel.

Tijd voor een nieuwe reportage over het verschil tussen de omgevingstemperatuur op de werkplek voor sexwerkers in Nederland en in Vlaanderen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan