Johnny Walk
Meubelstuk
Hoe kan een ondernemer dan zeker zijn van rendement aks de dame ziek is, of weinig klanten hedft of van werkplek verandert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb het over belgië. Zelfs geen bekeuring? Dat is wel heel streng. Maar dat een blanco strafblad vereist is, is wel begrijpbaar.
Ik zeg niet dat mensen geen 2de kans verdienen. Je kan na 15 jaar je stafblad in belgië laten zuiveren. Op voorwaarde dat je 15 jaar geen nieuwe veroordelingen hebt. En dat je feiten niet te zwaar waren.Waarom?
Mensen die hun straf uit hebben gezeten en leven willen beteren, verdienen die geen kans?
Ik kan het me voorstellen dat als iemand veroordeeld is voor mensenhandel o.i.d. dat je iemand dan geen club gaat laten runnen. De kat niet bij de melk zetten. Net zoals dat je een pedofiel geen kinderdagverblijf wilt laten runnen.
Maar als iemand ooit eens is veroordeeld voor wat anders of wat verkeersovertredingen, waarom zou iemand dan geen legale zaak mogen starten?