Recensie Selena, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Guzmanbshman

Vaste klant
183
09/06/22
118
23
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7204850-selena
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou, vandaag geprobeerd om een afspraakje te maken bij Selena. Er werd super snel gereageerd. Das mooi dacht ik.
21;30 bericht en 22:00 de afspraak. Ik er naar toe rijden (30min).
Vraag naar huis nummer. Word er gezegd dat ik nog 25 min kan wachten of niet. Want er was iemand anders nog bezig -_-
(Waarom maak je dan een afspraak om22:00???)

Naja ik wachten...om 22:30 weer een berichtje bestuurd.... antwoord dat ik weer 10min moest wachten....
Ik met m'n domme kop gewoon wachten dan maar. Uiteindelijk 22:50 nummer gekregen en maar gezegd dat ik Ipv 60min, 30min wil... Dat was dan 80 euro werd er gezegd in de app.
Kom ik aan voor de deur. Werd er na 2 3 min, opengemaakt. Snel naar binnen en naar de zolder.
Ik had al bijna een uur gewacht, en wanneer ik zag hoe Selena eruit zag... Toen dacht ik echt van wtf... Waarom doe ik dit :/
Naja gaf 2x 50 , wou 20 terug.... " Have no cash"...
Bro, je werkt in een huis vol met 3 andere mensen die het zelfde werk doen... Haal die 20 gewoon ff snel op...
"Nee heb geen cash"
Nou toen was ik klaar, geld terug gepakt en de deur uit....nooit meer...

In het echt ziet ze er minder strak uit en je snapt van zelf wel waarom de foto vervaagd wordt op de website.
Weer een avondje verpest en ervaring rijker :')

(Een bekende, Sofia, nog zien rond hangen)

Kid:7204850
 
Laatst bewerkt:
Beter speel je voortaan op safe en lees je een recensie hier voordat je een dame gaat bezoeken. En als je het mij vraagt zijn die oost europese dames puur op je geld uit met tegenvallende resultaten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan