WHEM Selena-Halen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I call her to know the price for one hour with her. She said 150€
So now you do not have to call for this information.
But you should know She is a bit authoritarian person. I won't call her anymore .
 
Op RL volgende dame tegengekomen:

Ze spreekt me wel aan... alleen ik heb van haar hier nog niets gelezen.
Iemand meer info en/of ervaring met Selena?
 
Op RL volgende dame tegengekomen:

Ze spreekt me wel aan... alleen ik heb van haar hier nog niets gelezen.
Iemand meer info en/of ervaring met Selena?
Wegblijven….
Heb haar gebeld
Was erg grof en bot aan de telefoon
Erg brutaal en vol stress
Heb opgehangen
En ni gegaan
 
aangezien ik wel goesting had in een meer dominante invulling Selena gecontracteerd.
Via Whatsapp in contact gekomen met haar en het klikte wel... (niet tegenstaande ik wel gelezen had dat ze vrij bot kon zijn).
Dus afgesproken in Halen. Ze ontvangt op een industrieterrein op appartement. Afgesproken om 16u.

Aangekomen om 15u50 en aangebeld. Ze opende de deur en snauwde me al direct dat ik veel te vroeg was... ze moest haar nog klaarmaken.
Ik was totaal verrast van haar optreden en
excuseerde me...

Exact 10min later mocht ik dan toch binnen.
Aan de deur moest ik haar al betalen. Aangezien ik soft dominantie wou... was het wel ineens 50€ duurder. Ik liet haar zien via Whatsapp dat we 150€ hadden afgesproken voor soft dominantie maar daar lachte ze mee.
Vervolgens werd ze kwaad omdat ze het zeer onbeleefd vond dat ik op m'n strepen stond qua financiën.
Ik vond het nu wel welletjes geweest en maakte duidelijk dat ik er genoeg van had... en wou terug naar buiten.
Maar dat weigerde ze en ze begon me uit te schelden en af te dreigen.

Ben toch buiten geraakt en vertrokken.
Zowel s avonds als de dag erna heeft ze me zitten te dreigen via whatsapp. Heb dan maar haar nr geblokkeerd.

Dit had ik nog nooit meegemaakt. Zo'n arrogantie nog nooit gezien.
De dame is ook minimum 10j ouder dan de advertentie leeftijd van 38j.
Zeer rare vorm van dominantie...
 
@3200
Je had al info uit dit topic kunnen halen
3200 had dat gelezen, was gewaarschuwd, maar koos toch ook voor dat dominante en de uitdaging… bedankt voor de waarschuwing 3200! Die dame is precies echt overspannen.

Tip:
Ik ga nooit aankloppen zonder bevestiging in een bericht dat de dame er voor klaar is als ik op de parking sta. Heb ooit eens bij cupido de jacuzzi kamer verwisseld met de luxe kamer. Ik moest in de luxe kamer zijn stuurde ze, maar was de week ervoor met dezelfde dame in de jacuzzi geweest, toch ook luxe vond ik 😂. De deur was open, maar toch verschrokken ze zich alle drie, er was een trio goed bezig. Ik had mij toen eigenlijk ook moeten aanmelden aan de balie in plaats van rechtstreeks naar de kamer te gaan.
Wat had ik achteraf spijt dat ik niet erbij aansloot zoals ze voorstelden. Maar mijn andere date was aan het wachten, maar ook die was minder door de verstoring en mijn ondoordacht handelen om rechtstreeks aan te kloppen en binnen te gaan.

Ik ben dus ook altijd van slag als het begin onverwacht verloopt. Zeker als ze onaangekondigd toch extra's vragen voel ik mij niet fijn, maar betaal dan wel, ondanks het vervelende gevoel, want wil niet dat die extra euro's mijn date verknallen, ook al is de kans groot dat het niets speciaal wordt.
Enfin, super bedankt 3200!
 
aangezien ik wel goesting had in een meer dominante invulling Selena gecontracteerd.
Via Whatsapp in contact gekomen met haar en het klikte wel... (niet tegenstaande ik wel gelezen had dat ze vrij bot kon zijn).
Dus afgesproken in Halen. Ze ontvangt op een industrieterrein op appartement. Afgesproken om 16u.

Aangekomen om 15u50 en aangebeld. Ze opende de deur en snauwde me al direct dat ik veel te vroeg was... ze moest haar nog klaarmaken.
Ik was totaal verrast van haar optreden en
excuseerde me...

Exact 10min later mocht ik dan toch binnen.
Aan de deur moest ik haar al betalen. Aangezien ik soft dominantie wou... was het wel ineens 50€ duurder. Ik liet haar zien via Whatsapp dat we 150€ hadden afgesproken voor soft dominantie maar daar lachte ze mee.
Vervolgens werd ze kwaad omdat ze het zeer onbeleefd vond dat ik op m'n strepen stond qua financiën.
Ik vond het nu wel welletjes geweest en maakte duidelijk dat ik er genoeg van had... en wou terug naar buiten.
Maar dat weigerde ze en ze begon me uit te schelden en af te dreigen.

Ben toch buiten geraakt en vertrokken.
Zowel s avonds als de dag erna heeft ze me zitten te dreigen via whatsapp. Heb dan maar haar nr geblokkeerd.

Dit had ik nog nooit meegemaakt. Zo'n arrogantie nog nooit gezien.
De dame is ook minimum 10j ouder dan de advertentie leeftijd van 38j.
Zeer rare vorm van dominantie...
Ik had al ervaring aan de telefoon
Was voor mij genoeg om ni te gaan
 
... ja mannen...
ik weet het.
Ik was gewaarschuwd maar mijn goesting was groter dan mn verstand... en had enkele whatapp berichtjes uitgewisseld... en ze leek me wel ok.
Niet dus!
Ik begrijp niet wie daar op date zou gaan. Ze beweert anders wel een volle agenda te hebben en dat ze geen tijd heeft voor afzeggers.
ter info... toen ik zei dat ik niet zou blijven... eiste ze ook nog eens 40€ omdat ze haar klaargemaakt had voor mij... en dat ik die tijd ook moest betalen.
Ik heb toen ook eens goed gelachen.
 
... ja mannen...
ik weet het.
Ik was gewaarschuwd maar mijn goesting was groter dan mn verstand... en had enkele whatapp berichtjes uitgewisseld... en ze leek me wel ok.
Niet dus!
Ik begrijp niet wie daar op date zou gaan. Ze beweert anders wel een volle agenda te hebben en dat ze geen tijd heeft voor afzeggers.
ter info... toen ik zei dat ik niet zou blijven... eiste ze ook nog eens 40€ omdat ze haar klaargemaakt had voor mij... en dat ik die tijd ook moest betalen.
Ik heb toen ook eens goed gelachen.
Ach ze had
Zichzelf " al klaargemaakt "
🤣🤣🤣🤣
 
Wel ik Ben bij deze dame nu 3 keer langs geweest en elke keer spontaan ontvangen met een stralende glimlach in de deur opening, deze vrouw Kan dus pijpen zoals geen ander een leuke babbel plus nog een lekkere massage erbij. Echt een top griet ( een mooie Pamela Anderson babe ) zeker de moeite waard
Toch wel raar dat jij de enige bent met een positieve recensie ........ ik geef je het voordeel van de twijfel maar blijf er toch maar weg......
 
Iemand al bij deze dame geweest?
Hey ben vandaag bij deze dame geweest heel vriendelijk super ontvangen en pijpen amaai zo heerlijk en ze weet hoe je fel kan komen me mooi'kunnen opfrissen en achter af mogen douchen een super dame ik raad ze aan grts tim
 
Hey ben vandaag bij deze dame geweest heel vriendelijk super ontvangen en pijpen amaai zo heerlijk en ze weet hoe je fel kan komen me mooi'kunnen opfrissen en achter af mogen douchen een super dame ik raad ze aan grts tim
Hahaha valt nog niet op. Gisteren lid geworden en nu zo een.positieve beoordeling na een aantal rampmeldingen. Goed geprobeerd Selena !
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan