@3200
Je had al info uit dit topic kunnen halen
Iemand al bij deze dame geweest? https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-selina-2.html
www.girlsreview.nl
3200 had dat gelezen, was gewaarschuwd, maar koos toch ook voor dat dominante en de uitdaging… bedankt voor de waarschuwing 3200! Die dame is precies echt overspannen.
Tip:
Ik ga nooit aankloppen zonder bevestiging in een bericht dat de dame er voor klaar is als ik op de parking sta. Heb ooit eens bij cupido de jacuzzi kamer verwisseld met de luxe kamer. Ik moest in de luxe kamer zijn stuurde ze, maar was de week ervoor met dezelfde dame in de jacuzzi geweest, toch ook luxe vond ik

. De deur was open, maar toch verschrokken ze zich alle drie, er was een trio goed bezig. Ik had mij toen eigenlijk ook moeten aanmelden aan de balie in plaats van rechtstreeks naar de kamer te gaan.
Wat had ik achteraf spijt dat ik niet erbij aansloot zoals ze voorstelden. Maar mijn andere date was aan het wachten, maar ook die was minder door de verstoring en mijn ondoordacht handelen om rechtstreeks aan te kloppen en binnen te gaan.
Ik ben dus ook altijd van slag als het begin onverwacht verloopt. Zeker als ze onaangekondigd toch extra's vragen voel ik mij niet fijn, maar betaal dan wel, ondanks het vervelende gevoel, want wil niet dat die extra euro's mijn date verknallen, ook al is de kans groot dat het niets speciaal wordt.
Enfin, super bedankt 3200!