Recensie Selena Tremelo 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marvin 74

Wandelaar
45
25/06/23
9
8
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Gisteren de Dominicaanse Selena bezocht in een doodlopend straatje in Tremelo
De locatie was niet denderend maar daar kwam ik niet voor
Aangebeld en de trap op naar de slaapkamer
Selena is een forse dame maar dat wist ik voorhand en daar hou ik wel van.
Of ze effectief de dame is van de foto's op de advertentie kan ik niet echt bevestigen. Als zij het is zijn de foto's toch jaren geleden genomen
de ontvangst was nogal koel, het moest allemaal snel gaan: ik moest me uitkleden en het bed op...
ondertussen kleede zij zich ook uit maar hield haar slipje aan, toen dacht ik al oei dat wordt niets
Enfin, ze kwam direct op me liggen met haar heerlijke dikke borsten in mijn gezicht zodat ik er goed mee kon spelen. Na een tijdje zelf haar slipje maar uitgetrokken, haar poesje bleek nogal gevoelig. Als ik haar klitje nog maar aanraakte was ze al overdreven aan het kreunen.
Ondertussen was mijn janjanus op oorlogssterkte en begon ze me te pijpen met condoom niet slecht maar ook niet super
Na tijdje pijpen ging ze op haar rug liggen om geneukt te worden...
Toen schrok ze ervan dat ik haar begon te beffen, enfin ik zag dat ze ervan genoot en ze kwam al snel klaar.
Dan overgegaan op neuken in missionaris wat wel geil was met zicht op zulke grote tieten en haar heerlijke kut waar je lekker hard in kon stoten
Het duurde dan ook niet lang of mijn zaad was verschoten.
eens klaar gekomen kleed ze zich aan en ik voelde dat ik kon vertrekken ook al was het half uur nog niet om.
Goed voor één keer, ik ga niet meer terug

Terug
Bovenaan Onderaan