- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-babe-in-town-ready-for-fun.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik had vorige week reeds een WHEM gestart over deze dame. Had mij ook ingelezen via Youppie en blijkbaar ook hier had ze reeds een topic onder een andere naam. De ervaringen waren niet erg positief om het neutraal uit te drukken.
Gedurende die week ook redelijk wat berichten gewisseld met haar, zelfs over wat ik zoal gelezen had. Ze antwoordde steeds vriendelijk en zei dat die ervaringen over haar beginperiode gingen en ze besefte dat dat niet goed was, doch dat ze daaraan gewerkt had. Ook dat sommige klanten veeleisend waren en zij "geen superpowers " heeft.
Ik was wat gerustgesteld en besloot het er op te wagen. Kreeg te horen dat PZC en tongzoenen in de standaardprijs zat (if clean) en beffen kon ook. (Wat zelfs niet tussen haar opties staat.…).
Wat me wel opviel de voorafgaande week was haar tijdsgebruik. Online tot de vroege morgen en dan ca 12 u niet. Ze werkt ook 's nachts zei ze, en slaapt blijkbaar een ganse dag. Vraag me dus af of ze dan niet veel kansen misloopt om een "normaal" cliënteel aan te trekken. Doch… tot daartoe.
Bijzonder voorval : ze texte me of ik condooms kon meebrengen. Ze had er geen meer en er was geen winkel in haar buurt, zei ze. Bevreemdend…
Ze ontvangt in een hotel en niet in het grote nieuwe appartementencomplex, zoals ik ergens gelezen had.
Wanneer ze de deur opende zag ze er nog vrij onverzorgd uit, inderdaad alsof net uit bed.
Ik zal nu wat in telegramstijl verder schrijven, want anders duurt dit relaas langer dan mijn bezoek aan haar.
Amper een kus op de wang , eerst moest ik douchen.
Geen propere handdoeken beschikbaar.
Eenmaal klaar, geen tongzoenen, enkel een vrij korte kus op de lippen.
Vervolgens kort pijpen zc, vrij mechanisch, met de hand er tussen en enkel tot de eikel.
Vervolgens beffen (terwijl zij op haar GSM bezig was … euch!??)
Vingeren kon niet.
Dan vroeg ze "sex" ?
Ik vroeg haar eerst nog wat te pijpen, want mijn erectie was begrijpelijkerwijze nagenoeg verdwenen.
Moest plots met condoom gebeuren. Haar uitleg heb ik niet begrepen.
Weer enkel tot de eikel, vlug op en neer bewegend.
Ik was reeds helemaal uit stemming en kreeg geen echte erectie.
Ik besloot het erbij te laten en vroeg en kreeg een deel van mijn geld terug.
Nog een kort gesprek over "respect". Iets wat ze aangeeft in haar profiel en waar we het ook al over gehad hadden tijdens onze berichten. Respecteren van afgesproken service en ook nakomen van de tijd. Geen afdoende antwoord hierop.
Kortom : geen verbetering t.o.v. wat ik gelezen had. Totaal ongeïnteresseerd in haar klanten.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Een van mijn slechtste ervaringen ooit.……
Gedurende die week ook redelijk wat berichten gewisseld met haar, zelfs over wat ik zoal gelezen had. Ze antwoordde steeds vriendelijk en zei dat die ervaringen over haar beginperiode gingen en ze besefte dat dat niet goed was, doch dat ze daaraan gewerkt had. Ook dat sommige klanten veeleisend waren en zij "geen superpowers " heeft.
Ik was wat gerustgesteld en besloot het er op te wagen. Kreeg te horen dat PZC en tongzoenen in de standaardprijs zat (if clean) en beffen kon ook. (Wat zelfs niet tussen haar opties staat.…).
Wat me wel opviel de voorafgaande week was haar tijdsgebruik. Online tot de vroege morgen en dan ca 12 u niet. Ze werkt ook 's nachts zei ze, en slaapt blijkbaar een ganse dag. Vraag me dus af of ze dan niet veel kansen misloopt om een "normaal" cliënteel aan te trekken. Doch… tot daartoe.
Bijzonder voorval : ze texte me of ik condooms kon meebrengen. Ze had er geen meer en er was geen winkel in haar buurt, zei ze. Bevreemdend…
Ze ontvangt in een hotel en niet in het grote nieuwe appartementencomplex, zoals ik ergens gelezen had.
Wanneer ze de deur opende zag ze er nog vrij onverzorgd uit, inderdaad alsof net uit bed.
Ik zal nu wat in telegramstijl verder schrijven, want anders duurt dit relaas langer dan mijn bezoek aan haar.
Amper een kus op de wang , eerst moest ik douchen.
Geen propere handdoeken beschikbaar.
Eenmaal klaar, geen tongzoenen, enkel een vrij korte kus op de lippen.
Vervolgens kort pijpen zc, vrij mechanisch, met de hand er tussen en enkel tot de eikel.
Vervolgens beffen (terwijl zij op haar GSM bezig was … euch!??)
Vingeren kon niet.
Dan vroeg ze "sex" ?
Ik vroeg haar eerst nog wat te pijpen, want mijn erectie was begrijpelijkerwijze nagenoeg verdwenen.
Moest plots met condoom gebeuren. Haar uitleg heb ik niet begrepen.
Weer enkel tot de eikel, vlug op en neer bewegend.
Ik was reeds helemaal uit stemming en kreeg geen echte erectie.
Ik besloot het erbij te laten en vroeg en kreeg een deel van mijn geld terug.
Nog een kort gesprek over "respect". Iets wat ze aangeeft in haar profiel en waar we het ook al over gehad hadden tijdens onze berichten. Respecteren van afgesproken service en ook nakomen van de tijd. Geen afdoende antwoord hierop.
Kortom : geen verbetering t.o.v. wat ik gelezen had. Totaal ongeïnteresseerd in haar klanten.
Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Een van mijn slechtste ervaringen ooit.……