Voormalig lid 18138
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Weer zo'n dame met een typisch Roemeens gezicht en uiterlijk( lang zwart haar) niet al te groot en beetje mollig , dus niet een echte stunner. Ze werkt al weer klein jaar in Antwerpen en ik kon niks over haar vinden.
Maar ik heb haar bezocht en het beviel me prima. Je kan een GFE date bij haar vinden bij goede benadering. Ze is gezellig , geduldig en pijpen en neuken zijn op goed nivo.Vingeren mocht ook,
vond ze fijn. Spreekt goed genoeg Engels. Tijdens de date deed ze nog een peuk.
Ze is ook jonger dan ik dacht , ik schatte haar 29 ahum.Ik zat er 9 jaar naast. Maar goed zij schatte mij 48.
Ook deze meid mag op de lijst. In hetzelfde pand staat ook een lange , slanke vriendelijke blondine. Ook interesse !
Maar ik heb haar bezocht en het beviel me prima. Je kan een GFE date bij haar vinden bij goede benadering. Ze is gezellig , geduldig en pijpen en neuken zijn op goed nivo.Vingeren mocht ook,
vond ze fijn. Spreekt goed genoeg Engels. Tijdens de date deed ze nog een peuk.
Ze is ook jonger dan ik dacht , ik schatte haar 29 ahum.Ik zat er 9 jaar naast. Maar goed zij schatte mij 48.
Ook deze meid mag op de lijst. In hetzelfde pand staat ook een lange , slanke vriendelijke blondine. Ook interesse !