Recensie Selma, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigboyq0

Newbie
4
16/01/22
3
Hallo
Ik heb gisteren deze dame selma bezocht, bij aankomst moest ik van de balkon klimmen wat ik heel raar vond ma toch gedaan en ze beweert dat ze Marokkaans is maar dat is niet zo ze verre van zelfs ook niet arabisch en verbergt haar gezicht op de foto's en dat is niet voor niks ze is echt niet knap en ze vraagt 150 euro voor en 30 min met hele slechte service heel kattig en onbeleefd en geen oog voor de klant en soms boze reacties tijden het sex , tijden het sex heb ik de kussens achter haar hoofd weg gehaald omdat ik het fijner vond ,waardoor ze best agressief reageerde
Dus voor mij Nooit meer

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5266238-selma
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame ook eens keer geweest. Zij wisselt best vaak van naam, waarom weet ik niet. Momenteel onder de naam Selma.
Zij heeft in Privehuis Leiden gewerkt, paar jaar terug. Ik herken eerlijk gezegd niet de recensie van topicstarter dat Selma agressief is. Bij binnenkomst (toen ontving ze in Den Haag) was ze heel relaxed en superaardig. Selma is van Irakese afkomst; of Arabisch daar onder valt tja daar zijn de meningen over verdeeld. Zij geeft duidelijk aan wat ze wel en niet doet. Bij binnenkomst maakten we even een praatje, drankje erbij en sigaretje. Toen we naar de kamer gingen zei ze ook tegen mij dat mijn tijd vanaf nu ingaat dus dat gesprekje daarvoor onder t genot van drinken en sigaretje hoort er niet bij. Overigens was het drinken gewoon cola, dus geen alcohol - even voor de duidelijkheid.

Selma is ongeveer 1.60m max, normaal postuur, kleine borsten en donker haar. Ze heeft een leuk gezichtje. Pijpen was voldoende en sex was goed. Ik persoonlijk vind pijpen niet zo spannend. Het gaat mij meer om de interactie. Ze gaf me aandacht en de date was goed. Ik vind het jammer dat ze adverteert met Arabische / Marokkaanse dame, want dat is ze niet en het schept misleiding bij mensen die per se een Arabische of een Marokkaanse willen voor een date.
Ze adverteert nu voor EUR 150 voor een half uur zie ik, das echt prijzig. Toen ik destijds bij haar ging was het EUR 100 voor een half uur.
Ik vind EUR 150 absoluut niet waard. Ze is wel hartstikke lief, maar vind het net niet waard genoeg.
 
Heb haar ooit privé langs laten komen.
Echter ging het pijpen niet optimaal was volgens haar te groot geschapen 😂
Dus sex werd het ook niet.
30 min lang soort van zuigen aan me top van me eikel werd het. Haha

Maar zo ver ik weet zij ze ook tege mij dat ze uit Irak komt. En Irak is Arabisch land.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan