Senegal, Dakar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is overal in afrika strafbaar ;)maar kans is klein dat je er problemen mee gaat krijgen.
als je toch word tegengehouden door de politie en hij heeft een probleem hiermee dan betaal je gewoon ,als hij je niet kan beboeten op een hoer dan beboet hij je wel op iets anders, betalen doe je toch als ze geld geroken hebben 🤷‍♂️🤷‍♂️;)
 
in Afrika is alles strafbaar. Zelfs voor geen EHBO doosje in de auto word je als witte man al bekeurd.Gelukkig kun je voor veel vergrijpen met omgerekend 10 € de dienstdoende agent omkopen.
Dat is ook best een leuke ervaring, agenten omkopen.
 
Ik denk erover om hier binnenkort naar toe te gaan om wat van de cultuur en natuur te proeven.
Tickets zijn er voor rond de 600 en is weer eens wat nieuws en avontuurlijks.
Zijn er liefhebbers met recente ervaringen in en buiten Dakar?
 
Ik denk erover om hier binnenkort naar toe te gaan om wat van de cultuur en natuur te proeven.
Tickets zijn er voor rond de 600 en is weer eens wat nieuws en avontuurlijks.
Zijn er liefhebbers met recente ervaringen in en buiten Dakar?
Dakar weet ik zo niet , Saly is het poepsimpel, in elke disco daar zit het vol , L'etage vanaf middernacht stroomt vol met werkende ladies..
Zeer veel massage salons in de buurt daar , klikt het .... gewoon telefoonnummer vragen en ze komen naar je privé. Koop je sigaretten en de dame is iets te vriendelijk?? Vraag haar nummer en kans is groot dat ze wel iets extra verkoopt .
Op de luchthaven simkaart vragen van orange met internet krediet op en je bent vertrokken easy peasy
Have fun
 
Dakar weet ik zo niet , Saly is het poepsimpel, in elke disco daar zit het vol , L'etage vanaf middernacht stroomt vol met werkende ladies..
Zeer veel massage salons in de buurt daar , klikt het .... gewoon telefoonnummer vragen en ze komen naar je privé. Koop je sigaretten en de dame is iets te vriendelijk?? Vraag haar nummer en kans is groot dat ze wel iets extra verkoopt .
Op de luchthaven simkaart vragen van orange met internet krediet op en je bent vertrokken easy peasy
Have fun
Precies!
Skip Dakar... en ga meteen naar Saly!
 
En hoe zit het met het hotel? Ik was ooit in M'bour (met mijn lief toen) en de locale vrouwen waren in mij geïnteresseerd. Maar was onmogelijk toen.
Maar zelfs bij contact zouden ze het hotel niet binnen mogen.
Hoe lossen jullie dat op?
 
En hoe zit het met het hotel? Ik was ooit in M'bour (met mijn lief toen) en de locale vrouwen waren in mij geïnteresseerd. Maar was onmogelijk toen.
Maar zelfs bij contact zouden ze het hotel niet binnen mogen.
Hoe lossen jullie dat op?
Er zijn veel private villa's die je kan huren , maar om eerlijk te zijn ik heb al verschillende kleinere hotels genomen en die maakte daar nooit een probleem van , was ook altijd snachts wel . Wel op voorhand even tegen de patron gezegd
 
Het lijkt mij om meerdere redenen een interessant land om te bezoeken. Helaas momenteel onrustig vanwege (uitgestelde) verkiezingen. Denk dat ik mijn heil elders ga zoeken. Wil mijn reisje niet in de soep laten lopen door politieke onrust of last minute negatieve reisadviezen.
Senegal bewaar ik voor na 2024.
 
Het lijkt mij om meerdere redenen een interessant land om te bezoeken. Helaas momenteel onrustig vanwege (uitgestelde) verkiezingen. Denk dat ik mijn heil elders ga zoeken. Wil mijn reisje niet in de soep laten lopen door politieke onrust of last minute negatieve reisadviezen.
Senegal bewaar ik voor na 2024.
Ja! Zou het op dit moment ook niet uitkiezen voor 'snoepreisjes'!
 
Terug
Bovenaan Onderaan