Recensie Senna, Dynamite prive, Nieuwegein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ron6789

Newbie
8
15/04/25
3
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag even snel naar dynamite gereden na werk. Ik werd aan Senna voorgesteld. Bleek haar eerste dag en eerste date ooit.
Ik had helaas niet veel tijd, maar het was heerlijk.
Doet heel goed haar best en vind het echt lekker. Pijpt echt diep en lekker.
Pareltje!

Vandaag even snel naar dynamite gereden na werk. Ik werd aan Senna voorgesteld. Bleek haar eerste dag en eerste date ooit.
Ik had helaas niet veel tijd, maar het was heerlijk.
Doet heel goed haar best en vind het echt lekker. Pijpt echt diep en lekker.
Pareltje!
Weet je ook toevallig of er nog extra opties aanwezig zijn bij deze dame

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Inmiddels ben ik ook bij Senna geweest en het is op zich een leuke mooie vrouw om te zien enzo..
Alleen de afspraak zelf viel ontzettend tegen met haar!
Ik had betaald voor 30 min en op een gegeven moment zegt ze tegen mij van je tijd is op, dus ik denk oke dan is de tijd snel voorbij die 30 min ik me aankleden en ik ga weg en stap mijn auto in en kijk op mijn telefoon en tot mijn verbazing zie ik aan de tijd op mijn telefoon dat ik nog 10 min over had van de 30 min.. en dan heb ik nog niet eens de tijd berekend van aankleden en wachten op Senna tot ze aangekleed was en ik eenmal weg kon gaan...
Misschien ook mijn eigen schuld geweest dat ik niet zelf van te voren nog had gekeken of mijn tijd inderdaad voorbij was, maar goed dat Senna je zo makkelijk afwimpeld is voor mij meteen een reden om nooit meer een afspraak met haar te maken want dit is niet zoals het hoort natuurlijk!

Weet je zeker dat het een Senna is , zie haar niet op de site staan.
Ja natuurlijk weet ik dat het Senna is waar ik een afspraak mee gehad heb! Ze stelde zichzelf toch voor als Senna bij mij. En dat jij haar niet op de site ziet staan komt denk ik omdat ik afgelopen week bij haar geweest ben.. en by the way niet elke dame die bij Dynamite werkt heeft een eigen profiel op hun website staan..
Waarom zou ron6789 anders als eerste deze topic zijn begonnen over Senna!

Ja natuurlijk weet ik dat het Senna is waar ik een afspraak mee gehad heb! Ze stelde zichzelf toch voor als Senna bij mij. En dat jij haar niet op de site ziet staan komt denk ik omdat ik afgelopen week bij haar geweest ben.. en by the way niet elke dame die bij Dynamite werkt heeft een eigen profiel op hun website staan..
Waarom zou ron6789 anders als eerste deze topic zijn begonnen over Senna!
die hele club dynamite vind ik een ballentent ,
op de site staat niet hun cup maat , lengte , gewicht , en de mogelijkheden
met zo dame

Terug
Bovenaan Onderaan