Ik kom al bijna 5 jaar bij Dynamite Prive (waar deze dame ook werkt) en in deze periode heb ik het denk ik 3 keer eerder mee gemaakt met diverse dames dat ik met 20 min alweer buiten stond terwijl ik betaald had voor 30 min, bij de overige dames ben ik altijd bij een afspraak van 30 min ook daadwerkelijk 30 min bij de dame geweest op de kamer.
En nee dat ligt niet aan de planning van de gastvrouw dat iemand met 20 min al buiten staat terwijl er voor 30 min betaald is. Want ik heb het zovaak meegemaakt dat ik een telefonische afspraak had gemaakt met een dame en dat ik er op de afgesproken tijdstip was en dat ik vervolgens nog 10 min moest wachten omdat de dame nog bezig was met een klant, die 10 min wachten is niet erg hoor, want mijn tijd met de dame gaat pas in zodra we op de kamer zijn. En ik heb het ook meegemaakt dat de dame net klaar was met haar klant en dat de gastvrouw kwam zeggen tegen mij van dat ze net klaar is en dat ze mij zometeen komt ophalen als ze gereed is. Dus er wordt zeker wel rekening gehouden met de dames dat ze soms even een paar min rust nodig hebben voor ze naar de volgende klant gaan, en deze paar min dat ze soms even rust nodig hebben, die tijd gaat niet van je gemaakte tijdsduur af waar je voor betaald hebt. Je tijd waar je voor betaald hebt gaat pas in zodra je met deze dame op de kamer bent. Dus bij binnenkomst op de kamer gaat de tijd in en 30 min later pas hoef je te vertrekken op de kamer. Als mijn werkgever mij betaald om 8 uur te werken, denk je dan dat hij het goed vind dat ik maar 7 uur werk en dan 1 uur eerder stop omdat ik rust nodig heb
Gelukkig ben jij wel een persoon die het begrijpt waar ik het over heb nu, ik dacht bijna dat ik de enige was die het begreep waar ik het over had