WHEM Senny Jones Massage Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een hele tijd geleden bij haar geweest, minimaal 3 jaar geleden.
Ze maakte op mij een beetje labiele indruk, ook al was ze de hele tijd dat ik er was wel aardig.

De massage was niet bijzonder. Ze doet het omdat ze het leuk vind maar heeft geen cursus gevolgd, althans een paar jaar geleden nog niet.
Ik had verder niet echt een klik met haar, dus ik vond het prima dat het bij een massage bleef.
Wat mij wel echt tegenstond was dat ze tussen het masseren door regelmatig haar telefoon checkte die vrij luid stond ingesteld.
 
Ik ben een hele tijd geleden bij haar geweest, minimaal 3 jaar geleden.
Ze maakte op mij een beetje labiele indruk, ook al was ze de hele tijd dat ik er was wel aardig.

De massage was niet bijzonder. Ze doet het omdat ze het leuk vind maar heeft geen cursus gevolgd, althans een paar jaar geleden nog niet.
Ik had verder niet echt een klik met haar, dus ik vond het prima dat het bij een massage bleef.
Wat mij wel echt tegenstond was dat ze tussen het masseren door regelmatig haar telefoon checkte die vrij luid stond ingesteld.
Bedankt voor je reactie! Ik zal haar op het lijstje zetten. Misschien een keertje proberen voor de afwisseling.
 
Ik ben half jaar terug geweest in Zoetermeer.
Was wel aardige meid beetje masseren en met de hand afgemaakt.
Was leuk voor een keer en niet al te duur.
 
Ze doet nog wel erotische massages. Op zich wel goede ervaringen mee 2 keer langsgereden. Eerst op de buik en dan starten met hotstone massage. Daarna op de rug en dan eerst russisch vervolgens beide keren door haar afgetrokken. Ga wel binnenkort weer langs en wil dan klaarkomen over haar grote borsten. Dat is mogelijk bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.639
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan