Algemeen Sensual Business

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondertussen al met een aantal dames van SB een date gehad, en allemaal positieve ervaringen! Communicatie met het bureau loopt prima, je wordt op de hoogte gebracht als de dame er bijna is / aangekomen is / iets vertraging heeft.. De dames die ik heb gehad waren zeker de moeite, je merkt dat dit toch net dat tikkeltje meer heeft! Prijzen zijn ook goed, zeker voor langere dates!
Mee eens. Ik heb Tiny een keer laten komen. Ik zit nu te denken aan Esmee. Iemand ervaring met haar?
 
Ondertussen al met een aantal dames van SB een date gehad, en allemaal positieve ervaringen! Communicatie met het bureau loopt prima, je wordt op de hoogte gebracht als de dame er bijna is / aangekomen is / iets vertraging heeft.. De dames die ik heb gehad waren zeker de moeite, je merkt dat dit toch net dat tikkeltje meer heeft! Prijzen zijn ook goed, zeker voor langere dates!
Met welke dames heb je inmiddels ervaring en wat zijn je verschillende ervaringen?
 
Ondertussen al met een aantal dames van SB een date gehad, en allemaal positieve ervaringen! Communicatie met het bureau loopt prima, je wordt op de hoogte gebracht als de dame er bijna is / aangekomen is / iets vertraging heeft.. De dames die ik heb gehad waren zeker de moeite, je merkt dat dit toch net dat tikkeltje meer heeft! Prijzen zijn ook goed, zeker voor langere dates!
Prijzen zijn goed zeg je, maar ze staan nergens vermeld. Als ik de tekst lees sturen ze ook aan op een date van min. 2u (op 1u kunnen ze "geen GFE" geven).
Aan welke bedragen moet ik dan denken?
 
Maite is top. Leuke gezellige babbel, 4 uren voorbij gevlogen. Heerlijk lijf, kon niet genoeg krijgen van haar heerlijke kutje, smaakte waanzinnig lekker: klaarkom kanon, ze is zeker 3x over the edge gegaan. Pijpt erg goed, daarna condoom erom en is op me komen zitten. Wilde al snel dat ik haar doggy nam, ze kwam toen nogmaals klaar. Ze houdt oprecht van sex, ik ga haar zeker nog eens doen.
 
Ik heb dit bureau ook al jaren op mijn radar staan. Ik heb vandaag spijt dat ik nooit een afspraak gemaakt heb met Sarah toen ze niet enkel voor bestaande klanten beschikbaar was.

Ik lees wel mixed reviews over Maite, maar het is vooral de prijs die mij vandaag tegen houdt. 500 of 550 euro voor 2 uur plus de extra kosten voor de kamer is bijna twee maand party budget. En dat vind ik voorlopig net iets teveel.
 
Ik heb het eerder gezegd. Ik vind het een erg fijn en betrouwbaar buro met zeer leuke dames. De kosten voor 2 uur zijn inderdaad relatief hoog, maar voor langere dates zijn ze juist weer ok vergeleken met andere high end agencies.

Ik vind het een agency voor dates van 5+ uur. De kosten zijn dan echt ok.
Ik snap dat dit niet voor iedereen is, maar ik date graag wat langer (6-7 uur) en dan vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding top.
 
Ik heb dit bureau ook al jaren op mijn radar staan. Ik heb vandaag spijt dat ik nooit een afspraak gemaakt heb met Sarah toen ze niet enkel voor bestaande klanten beschikbaar was.

Ik lees wel mixed reviews over Maite, maar het is vooral de prijs die mij vandaag tegen houdt. 500 of 550 euro voor 2 uur plus de extra kosten voor de kamer is bijna twee maand party budget. En dat vind ik voorlopig net iets teveel.
Ja je kunt ook vrouwen boeken van 150 het uur voor het recht toe recht aan werk.
Ik boek altijd voor 4 uur, relaxed kennis maken en de sexuele spanning opvoeren, zonder te hoeven jagen en op de tijd te letten. Ieder zijn ding.
 
Zit er aan te denken van de week een dame langs te laten komen (voor het eerst voor mij). Maar ergens voelt het niet goed om zo al mijn prive gegevens op te geven.

Iemand daar problemen mee gehad?
 
Zit er aan te denken van de week een dame langs te laten komen (voor het eerst voor mij). Maar ergens voelt het niet goed om zo al mijn prive gegevens op te geven.

Iemand daar problemen mee gehad?
Ze zal toch je adres moeten weten om bij je te kunnen geraken?
Ik zou me daar niet druk om maken, zeker de dames die aangesloten zijn bij een bureau hebben discretie hoog in het vaandel.
 
Zit er aan te denken van de week een dame langs te laten komen (voor het eerst voor mij). Maar ergens voelt het niet goed om zo al mijn prive gegevens op te geven.

Iemand daar problemen mee gehad?
Het boeken via SB is echt wel heel discreet. Afspraak gebeurt gewoon via mail en als de dame is gearriveerd, sturen ze je een SMS. Opties voor te parkeren kan je gewoon mededelen: zeggen dat ze wat verder gaat staan, en dat je ze oppikt oid is zeker mogelijk als je niet wilt dat de auto pal voor je huis staat.
 
Maite is top. Leuke gezellige babbel, 4 uren voorbij gevlogen. Heerlijk lijf, kon niet genoeg krijgen van haar heerlijke kutje, smaakte waanzinnig lekker: klaarkom kanon, ze is zeker 3x over the edge gegaan. Pijpt erg goed, daarna condoom erom en is op me komen zitten. Wilde al snel dat ik haar doggy nam, ze kwam toen nogmaals klaar. Ze houdt oprecht van sex, ik ga haar zeker nog eens doen.
Is ze nog beschikbaar? Vind haar nergens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan