Recensie Serena, Hengelo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obly

Vaste klant
126
09/01/22
60
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3229234-serena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang te hebben getwijfeld, gisteren bij de mooie Serena geweest. Het is een prachtige dame (foto's zijn van haar), leuk koppie en heerlijk getraind lichaam en kont. Ze is heel hartelijk en lief, begon meteen met zoenen. Geen gehaast of gestress, gewoon lekker relaxt.

Ze is Braziliaans, maar spreekt goed Engels. We hebben eerst een beetje gepraat en geknuffeld met een beetje zoenen tussendoor. Daarna de kleren uit gedaan, waarna ze begon te pijpen zc (tongzoenen en pzc zit bij de prijs in voor 45 minuten). Ze kan echt goed pijpen, sterke lippen. Ging redelijk diep, maar geen deepthroat. Daarna ging ze achterover op bed liggen, en mocht ik haar verwennen en daar geniet ze echt van.
Daarna weer even een beetje gepijpt en toen condoom om. Begonnen met missionaris, veel gezoen tijdens de sex. Ze houdt echt van zoenen en kan het ook uitstekend. Poes voelt ook heerlijk aan.
Vervolgens zij bovenop, echt een prachtig gezicht om zo'n mooie vrouw boven op je te zien. Ook tijdens deze positie volop gezoend. Daarna een tijdje vol doorgestoot en klaargekomen. Ze kreunt echt lekker en het is ook geil dat ze er bijna om smeekt dat je in haar klaarkomt. Daarna nog een hele tijd geklets en geknuffeld.

Ze is heel lief, je krijgt bij haar een echte GFE. Ze kijkt totaal niet op de klok, vond het zelfs jammer dat ik weg moest i.v.m. trein. Had graag nog bij haar gebleven.
Serena is echt de moeite waard. Heb redelijk wat dames bezocht, maar dit was een van de beste ervaringen tot nu toe.
 
In november voor het eerst bij Serena geweest, en ging super onder de indruk weer bij haar weg. Wow! Wat is die ontzettend mooi, lief en sexy! Nadat ze weer terug was in december heb ik nog twee keer een afspraakje met haar gehad. Totaal verslingerd aan deze mooie vrouw! Ze is erg ontzettend sexy, en de sex met haar is super lief, heet, opwindend, explosief, verslavend. (Sorry, dat klinkt niet heel objectief. Ik geloof dat ik een beetje verliefd op haar geworden ben).

Ik wilde eigenlijk eerst geen recensie plaatsen, het liefst zou ik haar helemaal alleen voor mijzelf houden. Maar van wat ze vertelde, weet ik dat ze dit werk alleen maar doet omdat ze het geld echt hard nodig heeft. Dus na heel lang piekeren, en lang nadenken over jaloers zijn op anderen of haar het beste gunnen, heb ik toch maar besloten dat zij het voorop moet staan. (Ai, alweer: verliefd?)

Ze is ontzettend lief en straalt rust en warmte uit: Ik vind dat ze de naam Serena goed gekozen heeft. Serena geeft je het gevoel dat je de enige man op de wereld bent, en laat je in meerdere standjes genieten van haar heerlijke lijf. Ze zegt zelf dat ze niet bij iedereen zo kan zijn, dat sommige mannen meer van "erop en erover zijn", en dat er dan weinig plezier aan te beleven is en ze ook weinig teruggeeft. Voor wie dit leest: geeft haar het respect en de warmte die ze verdiend, en je krijgt het 10x terug! Wees lief voor haar.

Ze adverteerde op Kinky met als titel "Bombshell latina" en ze ontvangt in Hengelo. De foto's kloppen, al denk ik dat ik nog wel mooiere foto's van haar zou kunnen maken. Ze heeft volgens mij zelf geen idee hoe aantrekkelijk ze is. Ik zag dat de advertentie nu offline is, maar ik meen dat ze vanaf komende week weer in Nederland zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan