WHEM Serena, Zoetermeer vh Wateringen, Den Haag SJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2 keer zelfde sms bericht ontvangen, nummer opgeslagen en gekeken op whatsapp of ze ook een whatsapp hebben, ze hebben wel een whatsapp maar sturen een sms. Maar ik heb deze serena niet bericht.
 
Groot kans inderdaad dat het een nep advertentie is. Onder de mogelijkheden staat altijd bare, squirting en soms anaal. Enige rare is dat ze sinds maart adverteert en dat is te lang.
 
Geen afspraak kunnen maken, week later berichtje:
"Luister je hebt een groot probleem, niemand kloot met me hoeren online ik geef je 1 kans dit kan 2 kanten gaan of ik maak je leven kapot of we lossen dit op, app me"

Haha hoe ze het proberen ook.

Niet zeker of het van Serena komt of een ander in het verleden maar het lijkt mij het meest logische qua timing. Bezoek overigens bijna nooit een dame dus maakt de kans nog groter.
Dit komt niet van mij af..
Wel grappig dat mensen dus via mijn berichten sturen
 
In dat geval kom ik graag
Je bent welkom lieverd ik ontvang je in Den haag nadat ik lekker fris gedouche ben en op een schoon bed met al onze benodigdheden in hand bereik zoals speeltjes glijmiddel en condoom. Je kunt me nr vinden bij de adv of via hier een pb sturen misschien wie weet tot snel xx
 
Aaangezien deze dame hier zelf ook het forum aanwezig is zal ik er verder niet op ingaan.
Als je twijfelt, boek een afspraak met haar. De meeste mannen hier hebben wel eens een date gehad waarvan ze achteraf dachten had ik m'n geld maar ergens anders aan uitgegeven.
Dan weet je ook eens hoe dat voelt.
 
Zeker geen scam. Heerlijk uurtje mee gehad zeker als de klik goed is kan er een hoop
een hoop , als in een hoop stront?:poop:
Heren het is spijtig om te zien hoe er ellende wordt gemaakt voor niks en hoe slecht jullie iemand neer willen zetten.

Ja ik ben dit zelf en de mensen met negatieve vibes blijf lekker thuis of ga naar een ander. Heren die zin hebben in een warm welkom en een prettige afspraak uiteraard ontvang ik jullie graag.
:poop:
 
Terug
Bovenaan Onderaan