WHEM Serene, Utrecht (tantra massage)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring met deze dame. Ben wel benieuwd of anderen dit wel hebben, want het klinkt mij ook wel interessant.

Wel vreemd trouwens dat ze het in de advertentie heeft over haar website, maar geen link vermeldt.
 
Just came across this. I have been with her once, it's massage session with highlight I had. It was a good session, but I'm not into that so didn't go back. But she is nice friendly lady. Like she mentioned in the ad she's not always available. So difficult to get hold of.
For the part of website it was mentioned before but I think it is gone.
 
Klinkt zeker interessant.
Mooie website, mooie foto's ook.
Ben wel benieuwd of er medewandelaars zijn die hier iets over willen delen.
Deze gaat (bij positieve reacties) zeker op de wish-list.
 
Klinkt zeker interessant.
Mooie website, mooie foto's ook.
Ben wel benieuwd of er medewandelaars zijn die hier iets over willen delen.
Deze gaat (bij positieve reacties) zeker op de wish-list.

Een tantrische massage kan inderdaad ontzettend lekker zijn.
Helaas wil ze , afgezien van een soort introductie brief ook nog je linkedin (of FB) zien om een idee te krijgen of ze wel met je in zee wil gaan.
(zie onder 'etiquette' op de website) .
Dat is voor mij een stap te ver, dus ik zal haar niet gaan bezoeken.
 
Meerdere keren contact met deze dame proberen te krijgen via mail en app. Reageert echter niet. Terwijl het wel gelezen wordt.
Erg jammer. Advertentie en website spreken me zeker erg aan.
 
Ben vorig jaar 1x geweest. Ze zit inmiddels op een andere locatie in 't land, geloof ik. Nog wel eens app contact gehad. Zou graag nog eens gaan, maar is voor mij beetje ver.
Buitengewoon fijne ervaring gehad. Kan het iedereen aanraden die een beetje 'onthaasting' zoekt.
Contact gaat makkelijk en heb niet me hele doopceel hoeven lichten.
Ondanks dat er geen climax was, een van me betere ervaringen geweest.
 
Ben hier in het verleden paar keer geweest. Keer bij haar thuis en keer in Driebergen. Mooie, knappe dame en echt lekkere ontspannende massage. Geen idee of dat tantra is, maar ik was in ieder geval totaal ontspannen haha
 
Ik ben toch benieuwd. Een echte tantrasessie wil ik wel eens meemaken.
Maar: ze laat zelf haar kleren aan, schrijft ze, en het zijn lange sessies die ze aanbiedt. Hoe gaat dat nou in z'n werk? Wat doet ze allemaal in die tijd? En mis je het hoogtepunt of is het meer ontspannen dan seksueel?
 
Ik ben toch benieuwd. Een echte tantrasessie wil ik wel eens meemaken.
Maar: ze laat zelf haar kleren aan, schrijft ze, en het zijn lange sessies die ze aanbiedt. Hoe gaat dat nou in z'n werk? Wat doet ze allemaal in die tijd? En mis je het hoogtepunt of is het meer ontspannen dan seksueel?

Specifiek met Serene heb ik geen ervaring.
Maar gezien de FAQ op haar website denk ik dat je inderdaad geen hoogtepunt gaat krijgen.

Wat je gewoonlijk krijgt van tantra aanbiedsters die hun aanbod op een dergelijke manier omschrijven is een heel zachte sessie met feitelijk veel 'tease'.
Denk aan een heel dunne zijden (of nylon) doek die langszaam over/vanaf je lichaam getrokken wordt , vingers/nagels die heel subtiel over je rug/been/huid glijden , en meestal ook lingam (=penis) die zachtjes geaaid en gestreeld wordt.

Degenen die dan geloven in het concept om de seksuele spanning "te bewaren" en "verspreiden in het lichaam" zijn er goed in om je net niet te laten klaarkomen .

(een soort van tease, edging en orgasm denial, alleen zonder leedvermaak dat een meesteres er [denk ik , geen ervaring] in heeft )

Praktisch altijd is "tantra" ook een codewoord voor "masseuse wil niet aangeraakt worden".

Ook degenen die wel naakt masseren (zowel naakt als gekleed wordt aangeprezen als 'beter voor energie' ) doen dat vrijwel allemaal zonder aangeraakt te willen worden, en vaak zonder de klant een orgasme te (willen) geven.

Ondanks de term 'massage' - het is zodanig zacht dat je zeker niet kunt verwachten dat ook je spieren losgemaakt worden; Wanneer je dat als (bij)effect wilt is tantra niet de stijl om te zoeken.
 
Kwam een paar jaar elke maand bij haar langs. Het is een echte tantra massage die niet op het orgasme gericht is, maar op edging. (wel paar keer klaargekomen, niet expres)
Geeft zeer goede massages, maar was bijvoorbeeld nog lerende in de-armouring.

Voor de gemiddelde mens mischien iets te zweverig.

Laatste wat ik weet is dat ze naar het buitenland is verhuist, om te gaan wonen in een commune. sindsies geen contact meer kunnen krijgen via app(nummer is niet meer van haar lijkt?) of mail. Helaas, je word gemist Serene.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan