Sex dolls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een jaar of 6 geleden heb ik ook zo'n kunstmatige vriendin cadeau gedaan voor mijn verjaardag. Ik vond het geen succes. Ze was hartstikke zwaar, ook al was ze slank.
Dat verslepen was ook kut. Het meest bizarre vond ik nog snachts: dan lag ik in bed, en zat zij op de bank. Ik heb een aantal keren gedacht: die komt straks tot leven. Heel eng vond ik het. Zo levensecht zijn die poppen. In bed kon ze niet, want dan flikkerde ze uit bed omdat ze zo zwaar was.
IK heb liever een echte dvp.
had je geen 2 persoons bed dan?

Een jaar of 6 geleden heb ik ook zo'n kunstmatige vriendin cadeau gedaan voor mijn verjaardag. Ik vond het geen succes. Ze was hartstikke zwaar, ook al was ze slank.
Dat verslepen was ook kut. Het meest bizarre vond ik nog snachts: dan lag ik in bed, en zat zij op de bank. Ik heb een aantal keren gedacht: die komt straks tot leven. Heel eng vond ik het. Zo levensecht zijn die poppen. In bed kon ze niet, want dan flikkerde ze uit bed omdat ze zo zwaar was.
IK heb liever een echte dvp.
Ja ik wacht totdat ze met een slim versie komen. Ik zag die film Subservience waar Megan Fox die geile robot speelde, goede goden! Daar zou ik echt elke ochtend tegenaan knallen, ik denk dat elke man later zo'n robot neemt 😳 en vooral als ze het lichaam van Megan Fox erop knallen

Die ene full siliconen meisje met het blonde haar weegt 42 kg netto. Dus bij jou op bed, 42 kg. En ze heeft gelbillen en gelborsten. Als je haar op een stoel zet moet je heel voorzichtig zijn. Niet laten ploffen. En in bad ook. Maar is wel sexy en verleidelijk. Maar 42 kg, het is inderdaad wel een gewicht als je dat niet gewoon bent.

Die ene full siliconen meisje met het blonde haar weegt 42 kg netto. Dus bij jou op bed, 42 kg. En ze heeft gelbillen en gelborsten. Als je haar op een stoel zet moet je heel voorzichtig zijn. Niet laten ploffen. En in bad ook. Maar is wel sexy en verleidelijk. Maar 42 kg, het is inderdaad wel een gewicht als je dat niet gewoon bent.
pffffff nou zeg menige vrouw is zwaarder hahaha

Een vrouw, een dame van plezier beweegt en doet alles zelf, haar aankleden, opstaan, bad nemen, tv kijken, doggy style positie in bed, gewoon sex, alle soorten bewegingen, doet een vrouw zelf. Die love doll meisje komt aan in een doos en kan niets. Jij moet alles voor haar doen. En dan is 42kg zeker niet licht. Je moet alles voor haar doen, ze kan zelf niets. Maar ze is heel mooi en verleidelijk. Jij als man, moet haar een leven geven in je huis, zij het enkel sex of ook nog iets van liefde erbij. Maar alles wat je doet met haar moet jezelf doen.

Ja daarom, je moet ze pas kopen als ze zo zijn uit die film Subservience alleen dan zonder de buggs en dat zo'n robot voor zichzelf gaat denken. Het moet dan echt een robot zijn die alles thuis voor je doet en waar je dan mee kan neuken en dan het liefst de uiterlijk van Megan Fox.

Is dat niet incl. Donaties dan ?!
Die laat je niet even zelf in cow girl dansen op je lul.

Ik neuk haar tegenwoordig meer met condoom dan zonder. Dus geen gedoe meer met propermaken enz na interne donaties. En die siliconenvagina is er voor gemaakt om met condoom te neuken. Cow girl, zij bovenop? Nee, als ik dat wil ga ik naar de dames van vlees en bloed. Veel makkelijker.

Ik wacht nog even met de aanschaf van een doll. Dat heeft verschillende oorzaken, ga binnen kort verbouwen en dan komt ook familie langs om de boel te bewonderen. Gaan ze overal kijken en voelen.

Ik wil dan niet dat ze dan mijn vriendinnetje Yara opeens ontmoeten. 😁

Ja ik zou echt wachten totdat ze een Pro Max model uitbrengen met een geintegreerde batterij waarmee je ook je elektrische auto kunt opladen, een soort all-in-one model die je ook kunt neuken wanneer je wil en dan zonder gevaarlijke bugs. Dat zou echt heerlijk zijn, als je zo'n robot hebt die je huis bewaakt als een hond, je neukt als een professionele dvp, en dan ook nog alle huishoudelijke taken. Toekomst is mooi! Het zou pas fucktup zijn als vrouwen ineens zo'n mannelijke robot nemen met een penis wat precies perfecr is voor hun vagina, de looks van hun dromen. Gelukkig kunnen robots alleen geen geld verdienen want anders waren we als mannen fuckt😭😭😂😂

Tenzij men ze eerst enkel en alleen als dvp aanbied
Ja beter van wel! Man dan zou ik echt los gaan, en het beste zou zijn als je de gezichten kan omwisselen en de huidskleur via de instellingen, want dan kan je tenminste varieren. Ik val zelf op latina's en oostblok dames en het minst op europese meiden omdat die vaak zo grof gebouwd zijn. Stel je voor dat je je i-dvp ineens van een standaard model kunt upgraden naar een pro model waarbij je een add-on kunt kopen om de robot een japanse look te geven ofzo en dan weer colombiaans 😍😍🤯🤯

Nu is de RAI bepaald geen goedkope locatie. Hoeveel exposanten waren er en was het alleen hal 8 die gebruikt werd?

Ik ben er zelf niet geweest.... via sociale media maakte Irontech er veel reclame voor, daarvan heb ik de foto's. Het deed me wel iets omdat mijn love doll daar ineens in haar blootje stond te poseren op dat podium. En met de mensen erbij op de foto, ik vond het geweldig om hier ook te posten. En voor mensen die in regio Amsterdam wonen was het misschien een buitenkans, ik ben er niet geraakt;

Een vrouw, een dame van plezier beweegt en doet alles zelf, haar aankleden, opstaan, bad nemen, tv kijken, doggy style positie in bed, gewoon sex, alle soorten bewegingen, doet een vrouw zelf. Die love doll meisje komt aan in een doos en kan niets. Jij moet alles voor haar doen. En dan is 42kg zeker niet licht. Je moet alles voor haar doen, ze kan zelf niets. Maar ze is heel mooi en verleidelijk. Jij als man, moet haar een leven geven in je huis, zij het enkel sex of ook nog iets van liefde erbij. Maar alles wat je doet met haar moet jezelf doen.
Ik denk dat laatste gek nog niet overleden is...

Als ze tranen in haar ogen krijgt dan moet haar wel leeg halen hoor hahaha
Of t komt letterlijk de neus uit
Ja ik zou echt wachten totdat ze een Pro Max model uitbrengen met een geintegreerde batterij waarmee je ook je elektrische auto kunt opladen, een soort all-in-one model die je ook kunt neuken wanneer je wil en dan zonder gevaarlijke bugs. Dat zou echt heerlijk zijn, als je zo'n robot hebt die je huis bewaakt als een hond, je neukt als een professionele dvp, en dan ook nog alle huishoudelijke taken. Toekomst is mooi! Het zou pas fucktup zijn als vrouwen ineens zo'n mannelijke robot nemen met een penis wat precies perfecr is voor hun vagina, de looks van hun dromen. Gelukkig kunnen robots alleen geen geld verdienen want anders waren we als mannen fuckt😭😭😂😂
Ik zeg wel eens voor de gein geef mij maar 2 mannen. 1 die ik nu heb en de ander om huishouden te doen haha.

Zo'n kunstmatige vriendin is een stuk zwaarder dan een normale vriendin hoor😉
Ze zijn zwaar inderdaad, maar zwaarder dan een normale vriendin?
Jouw vriendin weegt 35kg?
Ik neuk haar tegenwoordig meer met condoom dan zonder. Dus geen gedoe meer met propermaken enz na interne donaties.
Inderdaad, gewoon een condoom gebruiken, maatje "veel te ruim" (XXL), merk je niks van bij de seks, en geen gedoe met reinigen.

Als je graag wilt lopen zeulen met willoze poppen kan je net zo goed in de ouderenzorg gaan werken. Ok, je mag ze niet neuken, maar stiekem aftrekken naast het bed kan altijd.
Maak van de nood een deugd zou ik zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan