Vanderlindenmedia heeft er een aantal in beheer of opgericht, maar die zijn (nog?) niet bekend bij de massa.
Ik ben de afgelopen 2 weken eigenlijk druk bezig geweest met dat idee. Ik heb ~ 2+ jaar voor Redlights en met success gewerkt; in de zin dat ze een ontzettend goede bekendheid zowel hier als ook de zoekmachine verkregen. Echter zoals sommige al weten is Redlights sinds kort door Midhold overgenomen. En mijn vrees bestaat ergens dat de prijzen "ineens" volgend jaar in BE en NL omhoog gaan daar. De support is er in ieder geval kut op geworden.
Iemand zei me al; start / lanceer je eigen platform. Jup. Ik heb er al een paar, maar nooit echt serieus de aandacht op weerlegd. Ik was toch altijd bezig met mensen, met sites, omdat ik dat leuker vond dan het runnnen van een platform. Nou ja dat platform is intussen uit ontwikkel fase en staat live op
https://www.betaaldeseksdates.nl/ - later komt daar ook nog een BE variant op en ik heb de ambitie om daar nog 4 namen uit te spinnen met een iets afwijkende of geheel andere layout. Programmeren kost tijd helaas.
Echter staat het nu wel; is zoveel mogelijk puntjes op de I geprobeerd te zetten; volledige W3C validatie, volledige A+ grade SSL toegepast,
gebruikers kunnen zich gewoon registeren, adverteerders ook. 1 ad kost nu 5 credits en die verkrijg je bij inschrijving automatisch. later kan tegen betaling credits ingekocht worden en biedt dat ruimte om breder op de website te adverteren, meer zichtbaar / opvallend etc.
- Eerst een betrouwbare payment provider vinden
- Content gaan verkrijgen, dames / bureaus/ klanten aanschrijven
- Ijzersterke zoekmachine marketing gaan stampen,
Dus waar je nu de bekende kinky, tippelstraat etc etc etc ziet wil ik daar gewoon overheen gaan walsen. Ik heb de kennis en ervaring intussen opgebouwd, en ik schat dat ik minder dan 6 maand nodig heb om een volledige landelijke dekking te realiseren.
Wat ik nog meer in petto heb,
Standaard controle op gebruikte foto's - ik wil geen adverteerder heel laten die fake foto's gebruikt. Dus een knop voor iedere bezoeker om de afkomst van foto's te kunnen controleren.
Controle op het gebruikte telnr; we willen geen scammer een podium bieden met vooruitbetaling bullshit.
Verificatie-badge - een bedrijf of adverteerder kan die badge verkrijgen na een kleine toetsing.
Mischien een chat; maar dat is van latere zorg, ik vind dat nu niet belangrijk. Bij de buren werkt de chat ook niet 100% als in dat je daar veel tijdrekkers /rukkers hebt zitten.
Mischien de keuze voor video's - maar voor mij is dat momenteel niet belangrijk. Eerst aanpoten.
- Beveiliging; ik heb geen zin om de volgende site te zijn waar een data lek ontstaan is. Dus ik doe er op dat vlak ook alles aan om alles wat verstuurd wordt naar de website te beveiligen, op server niveau de boel dicht timmeren, keiharde encryptie op wachtwoorden etc.
Ik doe alles in m'n eentje - ik werk niet met een team. Helemaal niet erg en ik denk dat ik ook met mijn kennis en ervaring vaak een betere kans van slagen heb dan de rest.
To be continued.