Sexjobs stopt 4 december 2025 met categorie 'Gratis sexcontact'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nu snap ik waarom die sites zo ruk zijn: concurrentie killen en dan hoef je niet te verbeteren , hoop trouwens niet dat ik ze irriteer met mn mening, zo ja: sorry midhold ik bedoel mn feedback goed: ben jullie sws dankbaar want dankzij jullie heel wat keren succesvol safe (mc dus) mn zaad diep in een dvp gespoten dus lees ons kritiek met een korreltje zaad ehh zout bedoel ik uiteraard

nu snap ik waarom die sites zo ruk zijn: concurrentie killen en dan hoef je niet te verbeteren , hoop trouwens niet dat ik ze irriteer met mn mening, zo ja: sorry midhold ik bedoel mn feedback goed: ben jullie sws dankbaar want dankzij jullie heel wat keren succesvol safe (mc dus) mn zaad diep in een dvp gespoten dus lees ons kritiek met een korreltje zaad ehh zout bedoel ik uiteraard
Ze horen je niet hoor. Anders had ik allang in de problemen gekomen na mijn verschillende opmerkingen over dat rot bedrijf 🤣

Ja klopt daarom richten ze zich waarschijnlijk op een andere markt. Deels overlappend.
Zou geen kwaad kunnen als dit bedrijf (Midhold) een goede concurrent kreeg. Al dan niet uit het buitenland.
Vanderlindenmedia heeft er een aantal in beheer of opgericht, maar die zijn (nog?) niet bekend bij de massa.

Wie nu kijkt bij de rubriek vrouw zoekt man leest "geen advertenties gevonden."
Doorgaans was het aantal advertenties toch al op één hand te tellen, de dames zullen ongetwijfeld bedolven worden onder de reacties.
Geen vrouwen meer die wanhopig op zoek zijn naar gratis sex? De markt raakt verzadigd. Nog even en ze gaan gaan er zelfs geld voor vragen. :D

Wie op SJ adverteerde in de categorie 'Gratis sexcontact' werd op 19-11, 20-11, 25-11 en 2-12 per email geïnformeerd:

'Lieve adverteerder,

We willen je graag op de hoogte brengen van een update op ons platform. Vanaf 4 december 2025 verdwijnt de categorie 'Gratis sexcontact'.
Advertenties die daar nu instaan, worden dan automatisch verwijderd.

We zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een nieuwe propositie, waarbij ons aanbod geleidelijk wordt aangepast. In deze vernieuwingsslag past 'Gratis sexcontact' niet langer binnen onze richting.

Dank voor je begrip. En natuurlijk ben je van harte welkom om advertenties in een andere categorie te plaatsen die bij jou past. Mocht je daar vragen over hebben, dan helpen we je graag verder!

Met Sexy Groetjes,
Team Sexjobs'

In de herinneringen nog extra aangevuld met: 'Advertenties waarin gratis sexcontact wordt gezocht of aangeboden zijn straks nergens meer toegestaan op Sexjobs.'

heey ik kwam hier per toeval want mijn add was verwijderd op SJ en toen zag ik in mijn spam filter dat ze stopte met gratis sex contact. aleen vind het wel grappig dat ze nog wel gratis sex contact categorie hebben voor de gay & bi categorie. ik vind dit echt jammer ik zat er veel op en had ook veel contact met mijn advertentie maar waar kan ik nu wel heen want kinky is ook aleen pay

Dat is niet zakelijk van hun , er wordt veel op ge adverteerd door zoekende mannen.
Wel eerlijk ,

want reacties ga je er niet krijgen als man. Het is weggegooid geld
Messhien bij jou, maar ik heb daar nooit last gehad. Gratis-sexcontact vond ik heel goed, veel dates gehad met huisvrouwen
Dat gratis sexcontact doe je via Tinder man. Elke dag trainen en clean eten icm goeie foto's… casual sex is dan erg makkelijk, mja die dames willen vaak een relatie
Dus ga je die dames liever bedonderen om je behoeftes te verzadigen? Dames zoeken niet voor niks relatie, als zij sex zoeken dan is gratis-sexcontact een goeie optie helaas is het weg. En wie gebruikt er nu nog tinder 😂 1 van de slechtste dating aps
Dat gratis sexcontact doe je via Tinder man. Elke dag trainen en clean eten icm goeie foto's… casual sex is dan erg makkelijk, mja die dames willen vaak een relatie
Dus ga je die dames liever bedonderen om je behoeftes te verzadigen? Dames zoeken niet voor niks relatie, als zij sex zoeken dan is gratis-sexcontact een goeie optie helaas is het weg. En wie gebruikt er nu nog tinder 😂 1 van de slechtste dating aps

Laatst bewerkt:
vind het wel grappig dat ze nog wel gratis sex contact categorie hebben voor de gay & bi categorie. ik vind dit echt jammer ik zat er veel op en had ook veel contact met mijn advertentie maar waar kan ik nu wel heen want kinky is ook aleen pay
Tja, goede vraag, waar ik nog geen bevredigend antwoord op heb...
Lijkt er op, dat we de mannenliefde moeten gaan ontdekken.
Of onze diensten betaald aanbieden ;)

Ik heb voor het laatste gekozen.
Zal wel storm lopen 😂

Mag eigenlijk ook best betaald worden na zoveel 'workshops' genoten te hebben... 😇

Vanderlindenmedia heeft er een aantal in beheer of opgericht, maar die zijn (nog?) niet bekend bij de massa.

Ik ben de afgelopen 2 weken eigenlijk druk bezig geweest met dat idee. Ik heb ~ 2+ jaar voor Redlights en met success gewerkt; in de zin dat ze een ontzettend goede bekendheid zowel hier als ook de zoekmachine verkregen. Echter zoals sommige al weten is Redlights sinds kort door Midhold overgenomen. En mijn vrees bestaat ergens dat de prijzen "ineens" volgend jaar in BE en NL omhoog gaan daar. De support is er in ieder geval kut op geworden.

Iemand zei me al; start / lanceer je eigen platform. Jup. Ik heb er al een paar, maar nooit echt serieus de aandacht op weerlegd. Ik was toch altijd bezig met mensen, met sites, omdat ik dat leuker vond dan het runnnen van een platform. Nou ja dat platform is intussen uit ontwikkel fase en staat live op https://www.betaaldeseksdates.nl/ - later komt daar ook nog een BE variant op en ik heb de ambitie om daar nog 4 namen uit te spinnen met een iets afwijkende of geheel andere layout. Programmeren kost tijd helaas.

Echter staat het nu wel; is zoveel mogelijk puntjes op de I geprobeerd te zetten; volledige W3C validatie, volledige A+ grade SSL toegepast,

1765322079849.png

gebruikers kunnen zich gewoon registeren, adverteerders ook. 1 ad kost nu 5 credits en die verkrijg je bij inschrijving automatisch. later kan tegen betaling credits ingekocht worden en biedt dat ruimte om breder op de website te adverteren, meer zichtbaar / opvallend etc.

- Eerst een betrouwbare payment provider vinden
- Content gaan verkrijgen, dames / bureaus/ klanten aanschrijven
- Ijzersterke zoekmachine marketing gaan stampen,

Dus waar je nu de bekende kinky, tippelstraat etc etc etc ziet wil ik daar gewoon overheen gaan walsen. Ik heb de kennis en ervaring intussen opgebouwd, en ik schat dat ik minder dan 6 maand nodig heb om een volledige landelijke dekking te realiseren.

Wat ik nog meer in petto heb,

Standaard controle op gebruikte foto's - ik wil geen adverteerder heel laten die fake foto's gebruikt. Dus een knop voor iedere bezoeker om de afkomst van foto's te kunnen controleren.

Controle op het gebruikte telnr; we willen geen scammer een podium bieden met vooruitbetaling bullshit.

Verificatie-badge - een bedrijf of adverteerder kan die badge verkrijgen na een kleine toetsing.

Mischien een chat; maar dat is van latere zorg, ik vind dat nu niet belangrijk. Bij de buren werkt de chat ook niet 100% als in dat je daar veel tijdrekkers /rukkers hebt zitten.

Mischien de keuze voor video's - maar voor mij is dat momenteel niet belangrijk. Eerst aanpoten.

- Beveiliging; ik heb geen zin om de volgende site te zijn waar een data lek ontstaan is. Dus ik doe er op dat vlak ook alles aan om alles wat verstuurd wordt naar de website te beveiligen, op server niveau de boel dicht timmeren, keiharde encryptie op wachtwoorden etc.

Ik doe alles in m'n eentje - ik werk niet met een team. Helemaal niet erg en ik denk dat ik ook met mijn kennis en ervaring vaak een betere kans van slagen heb dan de rest.

To be continued.

Laatst bewerkt:
Ik ben de afgelopen 2 weken eigenlijk druk bezig geweest met dat idee. Ik heb ~ 2+ jaar voor Redlights en met success gewerkt; in de zin dat ze een ontzettend goede bekendheid zowel hier als ook de zoekmachine verkregen. Echter zoals sommige al weten is Redlights sinds kort door Midhold overgenomen. En mijn vrees bestaat ergens dat de prijzen "ineens" volgend jaar in BE en NL omhoog gaan daar. De support is er in ieder geval kut op geworden.

Iemand zei me al; start / lanceer je eigen platform. Jup. Ik heb er al een paar, maar nooit echt serieus de aandacht op weerlegd. Ik was toch altijd bezig met mensen, met sites, omdat ik dat leuker vond dan het runnnen van een platform. Nou ja dat platform is intussen uit ontwikkel fase en staat live op https://www.betaaldeseksdates.nl/ - later komt daar ook nog een BE variant op en ik heb de ambitie om daar nog 4 namen uit te spinnen met een iets afwijkende of geheel andere layout. Programmeren kost tijd helaas.

Echter staat het nu wel; is zoveel mogelijk puntjes op de I geprobeerd te zetten; volledige W3C validatie, volledige A+ grade SSL toegepast,

Bekijk bijlage 427185

gebruikers kunnen zich gewoon registeren, adverteerders ook. 1 ad kost nu 5 credits en die verkrijg je bij inschrijving automatisch. later kan tegen betaling credits ingekocht worden en biedt dat ruimte om breder op de website te adverteren, meer zichtbaar / opvallend etc.

Dus waar je nu de bekende kinky, tippelstraat etc etc etc ziet wil ik daar gewoon overheen gaan walsen. Ik heb de kennis en ervaring intussen opgebouwd, en ik schat dat ik minder dan 6 maand nodig heb om een volledige landelijke dekking te realiseren.

Standaard controle op gebruikte foto's - ik wil geen adverteerder heel laten die fake foto's gebruikt. Dus een knop voor iedere bezoeker om de afkomst van foto's te kunnen controleren.

Controle op het gebruikte telnr; we willen geen scammer een podium bieden met vooruitbetaling bullshit.

Verificatie-badge - een bedrijf of adverteerder kan die badge verkrijgen na een kleine toetsing.

Mischien een chat; maar dat is van latere zorg, ik vind dat nu niet belangrijk. Bij de buren werkt de chat ook niet 100% als in dat je daar veel tijdrekkers /rukkers hebt zitten.

Mischien de keuze voor video's - maar voor mij is dat momenteel niet belangrijk. Eerst aanpoten.

- Beveiliging; ik heb geen zin om de volgende site te zijn waar een data lek ontstaan is. Dus ik doe er op dat vlak ook alles aan om alles wat verstuurd wordt naar de website te beveiligen, op server niveau de boel dicht timmeren, keiharde encryptie op wachtwoorden etc.

Ik doe alles in m'n eentje - ik werk niet met een team. Helemaal niet erg en ik denk dat ik ook met mijn kennis en ervaring vaak een betere kans van slagen heb dan de rest.

To be continued.
Topper! Klinkt goed allemaal.
Respect voor je visie en harde werk. Ook stukje veiligheid pak je serieus op.

Bekijk bijlage 427185

To be continued.
Dat klinkt inderdaad hartstikke mooi. Hopelijk kun je een grote concurrent worden voor de huidige sites.

Het bouwen kun je op zich zelf wel, maar voor alle fake checks etc. heb je toch wel een team nodig. Maar eerst de eerste stap

Terug
Bovenaan Onderaan