Sexjobs verificatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fuamf

Newbie
7
22/06/24
7
1
Goedemorgen forumgenoten,
Ik wilde deze week een advertentie gaan zetten op Sexjobs.nl en merkte een verandering. Ik moet mijzelf identificeren met een foto met de krant van vandaag, een kopie paspoort etc. Alsof je een bankrekening opent.

En ik ben voor SJ een nieuwe gebruiker, hen voor mijn wandel activiteiten een tweede telefoon met apart nummer genomen.

Ik snap dat ze iets moeten, maar ik haak hierdoor wel af. Andere ervaringen? Waar kan je nu een leuke dame vinden die een suikeroompje zoekt zonder dit soort procedures?

Het aantal scammers, oplichters etc liep de spuigaten uit. Ik vindt het opzich goed maar tegelijkertijd ook weer verregaand. Waar is de privacy policy met name tot wat er met die gegevens gebeurd? Staat dat safe opgeslagen of moeten we uitvogelen op een dag dat er een databreuk plaatsgevonden heeft en iedere adverteerder die zich daar ooit gemeld heeft, op straat ligt?

Ja ze slaan echt ver door, wat ik enigszins begrijp vanwege de oplichters, maar de site komt amateuristisch over, dus heb ik ook vraagtekens bij de bescherming van mijn gegevens. Maar aan de andere kant is Sexjobs voor mij wel altijd de bron geweest voor het vinden de echte pareltjes. Dus het is een gok om de gevraagde info te geven. Zo heeft alles een risico en iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen welk risico hij neemt. Maar denk er wel vooraf goed over na!

Terug
Bovenaan Onderaan