ericendebbie
Vaste klant
- 234
- 08/03/22
- 125
Wij zouden op een sexvakantie willen. Wie heeft suggesties voor een goede geile sexvakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet niet hoe het op balie is maar zag vorrig jaar in een nieuwsitem dat het klimaat voor transgenders/shemales/ dragqueens in Indonesië zwaar verslechterd is sinds er een nieuw regime heerst. Waar ze eerst geliefd waren schijnen ze nu vogelvrij te zijn verklaard en is hun een baan, onderdak of hulp aanbieden plaatselijk zelfs bij wet verboden heb ik begrepen.Als jullie zelf wat moeite willen doen is Pattaya of Bali ook een optie.
Leg ter plaatse kontakt met een leuke dame, man of iets er tussen in en vraag om advies…..
Ik ben zelf niet van de 'mannenliefde', maar via een katoey hebben wij hele leuke contacten opgedaan.
Daarnaast is er ook buiten de sex genoeg te doen.
Eerlijkheidshalve vergt het zoeken van dames die het echt leuk vinden om het (ook) met vrouwen te doen wat meer moeite. Maar sommige ladyboys beschikken over de goede kontakten.
Was best leuk om mijn vriendin met een shemale bezig te zien. Je moet wel heel duidelijk zijn, anders wordt je de rest van vakantie gestalkt.
Klopt. Op Bali valt het nog wel mee. Daar is het altyd wat toleranter geweest voor lhtb.Weet niet hoe het op balie is maar zag vorrig jaar in een nieuwsitem dat het klimaat voor transgenders/shemales/ dragqueens in Indonesië zwaar verslechterd is sinds er een nieuw regime heerst. Waar ze eerst geliefd waren schijnen ze nu vogelvrij te zijn verklaard en is hun een baan, onderdak of hulp aanbieden plaatselijk zelfs bij wet verboden heb ik begrepen.
Ik heb zelf goede ervaringen met Babylon in Elsdorf, maar dat is alweer enige jaren geleden. Daar heb ik toen drie heerlijke meiden in vier sessies mogen neuken. Alle drie werken daar niet meer volgens de aanwezigheidslijst. Maar de sfeer was in de tent goed. Mannen met een handdoek om het middel, de meiden naakt. Gezellige bar, goede sfeer, het was een topdag.@lovemachine - welke club zou je aanraden?
Nee, dat is wettelijk verboden sinds enige jaren.Zijn daar nog van die zg. 'Pauschalclubs'? Dus één bedrag voor alles incl. sex?
Of betaal je per dame, dat scheelt nogal in de prijs lijkt me.
Verboden? Aha, oké. Wist ik niet.Nee, dat is wettelijk verboden sinds enige jaren.
Voorheen had je bijvoorbeeld Partytreff Xanten. Betaalde je een bedrag bij binnenkomst en verder was alles gratis. Je kon eten en drinken zoveel je wou én je kon zoveel kameren als je aankon. Maar dat is dus afgeschaft. Nu heb je saunaclubs. Prijs voor de entree en vervolgens heb je de sex met het meisje af te spreken. Er zijn wel richtlijnen voor prijzen per half uur en per uur.
Afrekenen per half uur is inderdaad duurder dan sex voor een all in prijs. Maar ik moet wel zeggen dat het vrouwelijk schoon bij Babylon aantrekkelijker was dan in Xanten. Maar dat is subjectief en ieder zijn ding. Zoals het een jaar of tien geleden was - hele dag alles onbeperkt voor 120 euro - ga je niet meer vinden in Duitsland / Nederland / België.
Hou er rekening mee dat in Duitsland sex zonder condoom verboden is. Ook pijpen zonder condoom is wettelijk niet toegestaan. Maar...... wat er op de kamer achter de gesloten deur afspeelt, valt moeilijk te controleren.
Voor nu denk ik dat het Antwerpen wordt; in de ochtend vertrekken - rond 11/12 uur daar rondjes lopen en 2 dames bezoeken. Paar uurtjes de stad verkennen en dan nog 1 dame. Waarschijnlijk rond 5 uur dan terug vanwege de lange tussenpauze tussen de dag en avond shift.
Zo'n 'resort met dames'? Zoiets als de Playboy Mansion? Leg uit!Hallo
Wie is er ooit op sex vakantie geweest ?
Dan bedoel ik als man alleen en op zo'n resort met dames!