- 6
- 10/07/21
- 3
Iemand hier onlangs nog geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe was je bal in Freilingen ?Al vaker gezien. Zeer benieuwd. Heb me aangemeld voor Bekijk bijlage 221145
Onbegrijpelijk dat zo'n mensen hieraan deelnemen. Weinig zelfbesef lijkt me.Ik ben geweest. Mooie locatie paar minuten voor de grens. Eten en drinken aanwezig. Douches en lockers netjes zoals men gewend is.
De dames waren aan de lopend band iedereen aan het voorzien.
Helaas ook wat mindere dingen: Er zaten wat douwertjes tussen en wat onhygiënische mannen die echt letterlijk de ruimte deden laten stinken. Er zat zelfs iemand tussen onder de lichaamsschimmels en daar schrok ik enorm van. Ook zn zaakje zag er niet koosjer uit. Leek wel verveld met een zweertje.. Ik vond wel dat de organisatie daarop had mogen ingrijpen. Mij zien ze voorlopig niet meer. Vooral om dat laatste.
Misschien hebben ze dat gedaan en bleek het loos alarm. Ik heb in het verleden ook wel eens "verschijnselen aan de penis" gehad. Ik ben naar de huisarts gegaan en het bleek geen SOA te zijn en zelfs niet besmettelijk. Ik heb in die tijd gewoon kunnen spelen met de dames. Even uitleggen aan de organisatie en klaar is kees. Ik werd er ook niet op aangekeken.Ik vond wel dat de organisatie daarop had mogen ingrijpen.