Recensie Shaina (Mar), Brussel, Aarschotstraat 78, links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag was ze in ieder geval niet te bespeuren in de Aarschotstraat :( Sowieso een é-norm triestige bedoening geworden die straat.

Als iemand haar concrete werkuren en dagen eens zou willen vragen en posten? That would be great :) Tnx!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Herhalingsgevaar!
Petite jong ding. Al ff naar uitgekeken om ze eens te ontdekken. Deze middag kunnen gaan en ik wil al terug gaan. Lekker en redelijk gewillig. Tongen, uitgebreid overal vingeren en deepthroat pijpen. Al lang op zoek naar zo'n Marokkaanse parel!
 
Vandaag stonden op nr. 52 twee blondjes, wel overduidelijk pruiken en toch wel (heel) wat ouder dan de persoon over wie het in dit topic gaat dus ik dénk dat Shayna er niet was. Mee omdat onze Youppie-collega's haar vorige woensdag nog gespot hebben overdag: zou het kunnen dat maandag Shayna's rustdag is? Zou fijn zijn als iemand die het haar kan vragen dit hier zou willen delen, want ik ben erg benieuwd naar haar kunsten.
 
Dat is het magische aan Shaina. Je weet nooit waar ze zal zijn (AS 52 of 78 of de quartier rouge) of wanneer ze er zal zijn. Als je geïnteresseerd bent, moet je gaan wanneer ze er is. Zelfs een afspraak met haar maken is geen garantie dat je haar zult zien. Dat is een deel van haar charme
 
Vandaag stonden op nr. 52 twee blondjes, wel overduidelijk pruiken en toch wel (heel) wat ouder dan de persoon over wie het in dit topic gaat dus ik dénk dat Shayna er niet was. Mee omdat onze Youppie-collega's haar vorige woensdag nog gespot hebben overdag: zou het kunnen dat maandag Shayna's rustdag is? Zou fijn zijn als iemand die het haar kan vragen dit hier zou willen delen, want ik ben erg benieuwd naar haar kunsten.
Terug op n° 78
 
Door dit hot topic te lezen heb ik ook wel eens zin om deze dame te bezoeken.
Heb wel nog nooit ramen gedaan ...

Kan ze ook wat Engels? Of enkel Frans?
Vaste uren?

Zonder telnr en profiel beetje lastig om op voorhand iets te plannen..
 
Door dit hot topic te lezen heb ik ook wel eens zin om deze dame te bezoeken.
Heb wel nog nooit ramen gedaan ...

Kan ze ook wat Engels? Of enkel Frans?
Vaste uren?

Zonder telnr en profiel beetje lastig om op voorhand iets te plannen..
Bijna uitsluitend Frans. Vaste uren is een probleem bij dit meisje... Zeker is dat ze er woensdag niet is (sluitingsdag). Ze zegt te beginnen om 6u30. Voor de rest is het wat geluk hebben. Vandaag zat ze er in elk geval (+-16u). Vorige zaterdag ook want toen ben ik bij haar langs geweest. Zeker aanrader. Maar je zal dus geen tel of profiel vinden. Een tijdje had ze dat maar zelfs dat was geen garantie op effectief opdagen op de afspraak. Ik kan het weten helaas... Nu weet je tenminste: als ze er zit kan ik binnen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging dankzij dit forum voor een deepthroat en ik kreeg wat ik hoopte. Het duurde een tijdje voor ze beschikbaar was, want ze doet alles graag op haar gemakje. Ze is erg timide, tot ze begint te pijpen. En eens ik aangaf dat dit alles was wat ik wilde werd ze enkel ondeugender.
Ze is er "nooit op woensdag en andere dagen soms ook niet, afhankelijk van mijn goesting". Helder. Ik ga graag terug als ik een goede pijpbeurt wil en ze kan vinden.
 
Deze middag nogmaals geweest in de 78. Zal ook niet de laatste keer zijn. Shaina wist me te zeggen dat ze vanaf september prive gaat, blijft wel in Schaarbeek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan