Shajenna, Venlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevertje400

Newbie
12
19/04/22
7
1
Heren.., wil jullie graag waarschuwen voor deze dame!

Na lange tijd (jaartje) wilde ik weer eens afspreken .. Ik vond Shajenna op Sexjobs en contact gelegd via ap.
Contact ging op zich soepel en ze zei dat ze tijd had rond 16.00/16.30.. voor mij een dik half uurtje rijden en wilde graag nog even van te voren douchen had ik aan gegeven.. geen probleem zei ze!

Aangekomen op bestemming heb ik haar bericht maar geen reactie., ik weet niet hoe lang daar gestaan, kwam er een apje., sorry kan alleen car date.. want haar zus was daar..
Ik zeg, rij wel terug maar toen was het ineens., ik zal zorgen dat we over 5 min alleen zijn..? Ik snapte er nix meer van en moest eigenlijk gewoon vertrekken!
Weer langer als 15 min staan wachten., en toen kreeg n apje dat ze op zoek was naar n panty (wilde ik graag).. nou ja, nog ff wachten dan maar.. had er eigenlijk al geen zin meer in, zolang heb ik staan wachten maar ja., uiteindelijk kreeg ik het nummer ..
Ze zei dat ik niet mocht aanbellen( vreemd maar goed) geilheid wint:(
Sta voor de deur., komt ze open doen super stiekem en snel .. ik moest snel naar binnen..
Ik stommerik gooi het geld op bed (uurtje afgesproken) en ben gaan douchen..
Sta ik mij af te drogen, komt er een vrouw naar binnen en vraagt waar haar dochter is.. (ergens wist ik wel dat het fout zat )
Ik moest eruit van haar.. ben ook maar gelijk gegaan want had het wel gehad.!
Geld is dan jammer maar ook niet het einde van de wereld voor mij..
Ze zei nog, ik maar het goed schatje bla bla bla allemaal van die domme praat..
Ze zei nog iets over haar broer dat die daar was of haar zus ging haar broer halen.. super wazig allemaal..
Later kreeg ik nog een apje met voicebericht k... geld k.... Geblokkeerd en klaar hoieee

Dit was mijn ervaring., Mvg bevertje
 
Ik had deze dame ook gespot op sj. Ik heb toen haar telnr opgeslagen in mijn telefoon. (Doe ik vaak bij voor mij interessante dames) Wat bleek: ik kende het nummer al onder de naam Su in Venlo. Dus voor mij was duidelijk dat Su haar naam verandert had in Shajenna. Su heb ik een poosje geleden bezocht. Op zich was dat geen slechte date (gewoon gemiddeld) en het afspreken ging op zich prima. Wat toen opviel dat na afloop ze mij voorstelde aan een oudere mevrouw van wie het appartement zou zijn. Ik vond dat wel bijzonder. Niet dat ik last van heb gehad, maar ik kan bovenstaande wel plaatsen.
 
@Raadsman

Slim van jouw!
Weet je of die vrouw een Duits accent had..? Bij mij praatte ze Duits..!

Ik weet ook niet of dit voor haar nu een makkelijke prooi was omdat ik het geld op bed had gegooid en onder de douche ben gegaan.. maar goed., dan nog, mag en kan je zoiets niet doen natuurlijk!
 
Met mij praatte ze gewoon nl, met Venloos accent ( dat lijkt wat op het Duits, het dialect aan beide kanten van de grens lijkt op elkaar). Ze is gewoon Nederlands(Venlo, Limburg) Vlgs mij.
Ik heb een aparte telefoon en sla tegenwoordig alle telefoonnummers op van dames die voor mij interessant lijken, met de plaats waar ze ontvangen. (Vele heb ik nog nooit bezocht trouwens) Toen ik het nr van Shajenna aan klikte verscheen de naam Su Venlo op mijn telefoon
 
@Letmesay

Jammer dat ik geen voicebrichten kan plaatsen. Had jezelf kunnen horen hoe ze is en heeft gedreigd om naar mij te komen.. ( schijnbaar om mij een lesje te leren) ik weet t niet.. bewaar die apjes meestal!

Ik zou zeggen: als je het te vaag vind., en je wilt langs gaan..? Lekker doen ..misschien heb jij meer geluk!
 
@Letmesay

Jammer dat ik geen voicebrichten kan plaatsen. Had jezelf kunnen horen hoe ze is en heeft gedreigd om naar mij te komen.. ( schijnbaar om mij een lesje te leren) ik weet t niet.. bewaar die apjes meestal!

Ik zou zeggen: als je het te vaag vind., en je wilt langs gaan..? Lekker doen ..misschien heb jij meer geluk!
Ik bedoelde dat die mensen zo vaag doen.
Ik heb geen behoefte om langs te gaan na zo een verhaal haha
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er een paar weken geleden geweest. Ontving in een appartement van een andere vrouw( die zat stoïcijns op de bank)
Meteen naar de slaapkamer. Liep een kat rond. Beetje vreemd maar goed kat aan de kant en uit de kleren.
Kon me gelukkig even wassen op de badkamer.
Meid heeft wel geil figuurtje, maar wel kleine borsten, lekker kaal kutje.
Komt wel een beetje apart over. Praat beetje apart af en toe..
Nu over de sex. Ze heeft me lekker gepijpt( af en toe lekker diep) mocht klaar komen in haar mond.
Toen ben ik op de grond gaan zitten( was 1 persoonsbed) en zij is op de rand van het bed gaan liggen zodat ik haar lekker kon likken. Ze was fris. Na 10 minuten zei ze houd je van squirten? Ja natuurlijk zei ik en ze heeft zichzelf klaargevingerd tot squirtens toe. Lekker!!!

Helaas was ze de condooms vergeten, zei ze( beetje vreemd, zoiets als een timmernan zonder hamer) Dus heeft ze me nog eens klaargepijpt.
Moet zeggen dat was heerlijk.


Ik was 45 min. binnen en daar had ik ook voor betaald.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan