WHEM Shana, Sint-Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
milf en 61 ? dat is een oma.
Gilf of oma, dat blijft gelijk. Vergeet maar niet dat er tussen die Gilf's / oma's nog verdraaid veel supergeile vrouwen zitten. Niet zelden zijn ze nog veel beter dan die jonge dingetjes die hier trachten de show te stelen, maar zo doorzichtig zijn. Die oma's hebben doorheen de jaren een zeer ruime ervaring opgebouwd. En dat merk je toch bij een date.
En zoals het spreekwoord soms zegt, "Die denken altijd: Het moest de laatste keer maar eens zijn."

Heb haar vroeger (enkele jaren geleden) bij haar thuis in de buurt van Genk meerdere keren bezocht; wegens nieuwsgierige buren sprak ik met haar man af op een parking en hij reed met mij zijn garage binnen, zodat die niets merkten van vreemde bezoekers. Ik herinner me dat de vrouw zeker aangenaam was, vlotte babbel en zachte seks (zc) met tongen, beffen en verschillende standjes. Haar huid is niet meer zo strak maar voor 100€ een uur rollebollen- terwijl haar man discreet in de keuken of tuin zat te wachten om me terug te brengen naar de parking- dat was toch wel luxe zeg. Nadien is het contact plots weggevallen en sinds een jaartje of zo duikt haar foto weer sporadisch op, maar brengt haar man haar blijkbaar naar een hotelletje op de Genkersteenweg om daar wellicht meerdere klanten op een namiddag en/of avond 'af te werken.

Terug
Bovenaan Onderaan