WHEM Shanti, Kinky, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de advertentie staat Rotterdam en dat is zuid Holland
Er staat ook dat ze een paar dagen in Helmond ontvangt en dat is noord Brabant
Ze adverteert al jaren op Kinky maar heeft zo te zien wel haar foto's vernieuwd , ik denk dat die wel echt zijn ze zijn wat mooier als de selfie's die ze eerder had staan toen stond ze geloof ik altijd onder Rotterdam of Schiedam

Haar tekst is kortgeleden aangepast er stond een tijd lang (waarschijnlijk ivm corona ) dat alleen bekende klanten welkom waren , wat een goed teken is aangezien ze dus een flinke vaste klantenkring moet hebben en dus haar vak zal verstaan
Zelf heb ik geen enkele ervaring met haar , ik ben op kinky meer een kijker dan een koper
 
Ben er geweest. Was een vriendelijke dame, foto's geven een goed beeld van haar. Deed niet mogelijk over de handelingen. Wel een beetje een achterbuurt waar ze ontvangt. Als je van dit soort vrouwen houd kan je gerust een keertje langs gaan.
 
Ik heb haar voor een hele poos terug eens bezocht misschien al wel 3 jaar... Als je het nummer belt krijg je een dame aan de telefoon die de afspraak maakt vervolgens kon ik naar een plek rijden waar zij op mij stond te wachten. Eerst wel goed zoeken ben niet zo bekend in rotjeknor😅😉 Maar als je haar eenmaal ziet staan vallen je als de boobs op (siliconen) de date speelde zich af bij mij in de auto (minpuntje) ze heeft mij gepijpt wat wel lekker was en heerlijk op die tieten gespoten waar je ook fijn mee kunt spelen. Als cijfer zou ik een 7+ geven. Wel voor herhalingvatbaar maar de afstand is te ver
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan