WHEM Sharida Nymph, Leeuwarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar al een aantal keren bezocht. Een echt nymph. Ze komt eerst wat verlegen over. Maar dat maakt het juist even wat spannend vind ik. Maar als ze gaat pijpen dan merk je dat ze los komt, ze kijkt je dan ook geil aan. Ze is slank waardoor je haar in verschillende strandjes kan neuken. En als ze eenmaal op je zit dan merk je zelf dat ze het lekker vind. Ze probbeerd jou echt te pleasen, ik bedoel, ze wil echt dat je geniet. En na afloop neemt ze ook de tijd voor een ontspannen praatje. Het is niet iemand die dan meteen weg gaat.
 
Ik heb haar al een aantal keren bezocht. Een echt nymph. Ze komt eerst wat verlegen over. Maar dat maakt het juist even wat spannend vind ik. Maar als ze gaat pijpen dan merk je dat ze los komt, ze kijkt je dan ook geil aan. Ze is slank waardoor je haar in verschillende strandjes kan neuken. En als ze eenmaal op je zit dan merk je zelf dat ze het lekker vind. Ze probbeerd jou echt te pleasen, ik bedoel, ze wil echt dat je geniet. En na afloop neemt ze ook de tijd voor een ontspannen praatje. Het is niet iemand die dan meteen weg gaat.

Niet om jou Peter, maar over het algemeen als iemand net op de dag zelf een account aanmaakt en nota bene maar 1 reactie heeft neergepend komt dat niet heel betrouwbaar over.

Wellicht een idee om een recensietopic over haar te starten en gewoon lekker actief proberen te zijn, dat we daarna je reactie met ietsje minder zout nemen ;-)

P.s. ze heeft meerdere advertenties online staan in verschillende steden:

 
Laatst bewerkt:
Correct en tevens juist. Echter vroeg de poster dit gisteren en kan het zijn dat de desbetreffende dame gisteren de advertentie op een locatie in Noord-Holland had staan.
Ook dat kan kloppen maar als je als werkende dame zo snel door het land trekt zet ik er mijn vraagtekens bij. Hoeft helemaal niet zo te zijn maar mijn eventuele interesse is dan gewoon weg.
 
Ook dat kan kloppen maar als je als werkende dame zo snel door het land trekt zet ik er mijn vraagtekens bij. Hoeft helemaal niet zo te zijn maar mijn eventuele interesse is dan gewoon weg.
Ook dat is een aanname die misschien niet helemaal terecht is. Een persoon kan de ene dag in Noord-Holland zijn en dan de andere dag in Leeuwarden. Dit zegt niks over de hoeveelheid tijd die deze persoon al heeft doorgebracht in NH.

Enfin, we dwalen af en ik ben vervelend :devilish:
 
Niet om jou Peter, maar over het algemeen als iemand net op de dag zelf een account aanmaakt en nota bene maar 1 reactie heeft neergepend komt dat niet heel betrouwbaar over.

Wellicht een idee om een recensietopic over haar te starten en gewoon lekker actief proberen te zijn, dat we daarna je reactie met ietsje minder zout nemen ;-)

P.s. ze heeft meerdere advertenties online staan in verschillende steden:

Ik heb haar deze week ook bezocht en ik kan het verhaal van Peter helemaal bevestigen. Ze was die dag in Amsterdam, maar het klopt dat ze regelmatig verplaatst. Ze ontving mij in een prima hotel.
 
Het is jammer dat @jaap1979 dit niet wil toelichten. Hij suggereert namelijk dat er iets niet in de haak zou zijn, terwijl het een puur persoonlijke afweging is.

Zoals ik in een ander topic aangeef, ken ik de dame in kwestie al een jaar of acht. Ik kan bevestigen dat er niets mis mee is en ze inderdaad niet erg honkvast is, maar regelmatig in andere delen van Nederland haar diensten aanbiedt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan