Recensie Sheila/Vivian, Amsterdam (voorheen Heerlen) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 482

Wandelaar
Forumpionier
68
04/07/21
50
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4378781-karyn https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3740997-vivian
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een leuke Braziliaanse meid met siliconen borsten. Haar houding is goed. Ze warmde me een beetje op maar haar lekkere Latina lichaam, ze heeft een mooie kont. Ik ging liggen en ze begon me te pijpen. Ze deed wat ik wou. Ze pijpte mij met condoom en lang ook zonder handen. Moest oppassen om niet al klaar te komen door haar orale kunsten. Vervolgens zij on top en een klein beetje zoenen na aandringen van mij. Vervolgens verscheidene standjes gedaan doggystyle, missionaris. Uiteindelijk ben ik klaar gekomen over haar borsten.

Eigenlijk niets op aan te merken. Wel heeft ze een beetje mannelijke trekjes in haar gezicht. Waar ik me in het begin een beetje zorgen over maakte. Maar is toch echt een 100% vrouw, naar mijn idee. Ze ontving me in Osdorp.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Voetfetish
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3740997-vivan#overview
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een week gelden ook langsgeweest. Een heerlijke vrouw die weet hoe ze je met verwennen. Haar gezicht is een beetje grof, maar ik zag haar ook zonder make up. Bij mij ontving ze in Amsterdam tegen het centrum aan, dus een uurtje parkeren was ongeveer €9. ze heeft ook mooie voeten die ze vrij actief gebruikte om mij te verwennen. Minpunt is het pijpen, dat stelde weinig voor. Maar het neuken maakte alles goed, ze heeft een heerlijk kutje. Na de daad even nagepraat dus het bezoek liep iets uit. Ze noemt zich nu trouwens Sheila.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4378781-sheila#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben meerdere keren bij deze Latina geweest en ze stelt me nooit teleur.

Contact leggen met haar via WA gaat gemakkelijk. Ze ontvangt op een centrale en discrete locatie.

Bij binnenkomst wachtte ze me op in een sexy set zwarte lingerie. Je ziet dan direct haar heerlijke afgetrainde lichaam en die heerlijke Braziliaanse kont.

Sheila begon me op te geilen op de bank. Toen ik eenmaal klaar was vroeg ze me heel geil met haar sexy accent of ik wilde neuken, daar kon ik uiteraard geen nee tegen zeggen.

Op bed begon ze met een diepe blowjob en daarna klom ze boven op me om me heerlijk te berijden. Eerst met uitzicht op haar mooie koppie en borsten en vervolgens draaide ze zich om zodat ik haar heerlijke kont kon zien. Vervolgens smeekte ze me om haar in doggy te nemen, snel naar de rand van het bed verplaats zodat ik lekker hard kon doorstoten ze beweegt lekker mee en geniet er zelf ook van. Ze kwam zelf lekker klaar. Vervolgens in missionaris blijven doorneuken en heerlijk klaargekomen.

Sheila is een lieve dame, heeft een leuk gezicht en een kunstwerk van een lichaam.

Ze gaat mij vaker terugzien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan