WHEM Shemale Candy Siwa Thai massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brett35

Wandelaar
Forumpionier
27
16/07/21
15
Erotische massage bij Siwa Thai door een Thaise shemale. Zij adverteert met een apparaat van 25cm. Nu is het algemeen bekent dan Thaise niet zo groot zijn geschapen. Een uitzondering is er altijd. Heeft iemand hier ervaring met haar en is het een betrouwbaar adres. Ik wil graag eens een zo groot mogelijke piemel ervaren.
 
Die topic met grote lul die ken ik. Deze topic is van mij afkomstig. Ik vroeg naar ervaringen van deze Thaise shemale en of deze inderdaad zo'n grote apparaat heeft.
 
Erotische massage bij Siwa Thai door een Thaise shemale. Zij adverteert met een apparaat van 25cm. Nu is het algemeen bekent dan Thaise niet zo groot zijn geschapen. Een uitzondering is er altijd. Heeft iemand hier ervaring met haar en is het een betrouwbaar adres. Ik wil graag eens een zo groot mogelijke piemel ervaren.

Het is niet echt geloofwaardig. Een Thaise met een pik van 20cm is al zeer uitzonderlijk. 25cm lijkt mij bijna onmogelijk. Maar als iemand geweest is en het kan bevestigen hoor ik het graag.:)
 
Die topic met grote lul die ken ik. Deze topic is van mij afkomstig. Ik vroeg naar ervaringen van deze Thaise shemale en of deze inderdaad zo'n grote apparaat heeft.
Geen ervaring met haar, maar ik weet bijna zeker dat ze niet eens 14cm haalt anders hadden we foto's of video gezien.
Als je geïnteresseerd bent in Thaise shemale met redelijk lul en goede service, dan raad ik jou angel aan.

 
Het gaat mij niet zo direct om een Thaise maar meer om een vertrouwd adres. Een privehuis of massagesalon lijkt mij betrouwbaarder dan een onbekend adres. Deze combinatie massagesalon en shemale met grote lul gaf mij dan een goed gevoel. Alles wat je leest over de rondreizende transen wordt je ook niet vrolijk van. er is altijd wel wat en draait toch veelal uit in teleurstelling. En zo blijft je droog staan.
 
Dat ze dan met 25cm adverteert is hopelijk een typfout. Als je 25cm verwacht en 13cm is de realiteit voel je je toch aardig misleid/opgelicht.
Klopt als een bus. Die pik van Candy is hooguit de helft van wat ze opgeeft 12,5 cm en waarschijnlijk nog een stuk kleiner. Ook is ze eerder achterin de dertig, misschien zelfs wel begin veertig.

Ze is best wel aardig, maar wat mij zo stoort aan haar is haar extreem overdreven vrouwelijkheid. Ze giechelt als een jong meisje met haar hand voor haar mond.

Nou doen heel veel Thaise ladyboys (en t-girls) in het algemeen vaak overdreven vrouwelijk maar Candy is een geval apart.
 
Shemale Candy. Voordat ik ze ga bezoeken zou ik graag wat meer weten over haar. Iemand nog recentelijk haar bezocht ?? Als ik besluit om naar haar toe te gaan plaats ik graag een recensie. Bedankt alvast voor jullie post.
 
Laatst bewerkt:
Het hier bovenstaande kan ik beamen. Haar pik haalt de 15cm niet, laat staan die 25cm. Ze houdt haar slipje aan en je moet er om vragen om uit te laten trekken. Dit ging met tegenzin. Ik had B2B genomen en moet zeggen dat ze krachtig masseert maar B2B is niet het glijden met haar gehele lichaam. Merendeel zijn het haar borsten die je lichaam raken.
Verder ziet er mooi uit. Mooi opgemaakt met vuurrode lippen. De conversatie gaat grotendeels in het Engels, Nederlands een beetje.
Ik ervaarde ook dat er snel gericht was om klaar te komen.
  • Ze is aardig
  • Best goed verzorgd
  • Haar stats kloppen niet helemaal
  • Af en toe moet je aangeven wat je wil. Anders is het snel afwerken
  • Conversatie geeft soms problemen qua taal
 
Hoewel ze een stuk ouder is dan ze zegt Is ze zeker niet lelijk en ziet ze er inderdaad goed verzorgd uit.

Hoewel ik haar best wel aardig vind, erger ik mij bont en blauw en dat overdreven vrouwelijk doen van haar. Dat constant gegiechel van haar, alsof ze geen veertig jaar is maar een meisje van 13..

Nu doen heel veel ladyboys overdreven vrouwelijk maar Candy maakt het wel erg bont.

Dit is voor mij de reden waarom ik haar niet nog een keer met een bezoek ga vereren.
 
Hoewel ze een stuk ouder is dan ze zegt Is ze zeker niet lelijk en ziet ze er inderdaad goed verzorgd uit.

Hoewel ik haar best wel aardig vind, erger ik mij bont en blauw en dat overdreven vrouwelijk doen van haar. Dat constant gegiechel van haar, alsof ze geen veertig jaar is maar een meisje van 13..

Nu doen heel veel ladyboys overdreven vrouwelijk maar Candy maakt het wel erg bont.

Dit is voor mij de reden waarom ik haar niet nog een keer met een bezoek ga vereren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan