WHEM Shemale Star Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zoeken op Ebony (o.a. bij welke trans heeft nu echt de grootste). Zoals BDG aangeeft inderdaad niet echt vrouwelijk maar ik kan uit ervaring zeggen dat de piemel indrukwekkend is
 
Piemel wordt zeker hard, is serieus dik en staat hard. Wellicht ook te maken met aandacht die het stuk vlees krijgt van de klant :) . De zak heb ik niet meer scherp omdat het mij vooral om de paal gaat en niet om de ballen. Die voel ik niet in mijn keel ;-)
 
Piemel wordt zeker hard, is serieus dik en staat hard. Wellicht ook te maken met aandacht die het stuk vlees krijgt van de klant :) . De zak heb ik niet meer scherp omdat het mij vooral om de paal gaat en niet om de ballen. Die voel ik niet in mijn keel ;-)
Teabagging is ook wel heel erg geil hoor. Hoewel die door hormoongebruik flink gekrompen kunnen zijn. Aan de andere kant, kan jij natuurlijk beter worden geteabagged. 😁
 
Staat er al een tijdje op.
Het is dat je nu de link weer plaatst. Een en ander veranderd aan de dame. Ze heeft nu borsten en nog wat meer laten doen. Op foto 2 ziet er zeker niet verkeerd uit. Inderdaad enorm geschapen.
 
Een tijdje terug ben ik bij haar geweest voor een half uurtje. Zie dat ze niet altijd online meer is.
Ze ziet er zeker uit zoals op de fotos. En ook het flinke apparaat heeft ze zeker.
Date had ook half uurtje geduurt. Nadat ik klaargekomen was. Daarna nog even op kunnen frissen
 
Ben een tijdje geleden ook bij haar geweest in Eindhoven. Grootste apparaat dat ik ooit in mn mond heb gehad. Ze maakte al naakt open wat ik eigenlijk liever niet heb. Ik kleed ze graag zelf langzaam uit. Ze ging meteen zitten met haar lul al op oorlogssterkte in de lucht wijzend. Meer dan pijpen zat er niet. Geen herhaling voor mij, ondanks die prachtige grootte
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan