Shemale zonder pik gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik me goed herinner, heeft Chickita la Prieta, ook een designer mutsje. Wijffie is alleen supergestoord, daar moet je wel tegen kukunnen.
Ik ken chickita la prieta ook. https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/7561655-chikyta-la-preto

Zij is geen post up trans. Wel een open flapuit persoon. Als ze van plan is om volledig vrouw te worden, dan deelt dat meteen. Het supergestoorde bedoel je zeker haar spirituele kant. Hahaha was een fantastisch moment toen ik zei heb nu last van een klopgeest. Voel maar aan mijn cumgun. Die lans moest er echt aan geloven.

Maar oops i did it again off topic 😊. Als je van post ups houdt .. die Brittney Spears heeft er ook wel van weg 🤭🤤🤤🤤
 
@Cumgiver er schoot me dus een van haar idiote advertentie teksten te binnen. Een echt knettergekke tekst , van haar op kinky, stond bijna geheel in hoofdletters, met POESSY zus en POESSY zo. Ik herinner me er alleen geen foto's bij, maar vandaar dat ik dus dacht dat ze ook een designer doos heeft. Niet dus, blijkt nu.

Klopt het dat ze ook ooit op de Wallen achter het raam heeft gestaan? Ik ben eind vorige eeuw, eens gratis door een shemale gepijpt, omdat de verlichting in d'r perskamer het niet deed en in mijn herinnering was zij dat dus.
 
Die Kelly heeft in Big Brother ook een man niks gezegd en daar kwam ie ook niet achter.
Van die neukpartij, heeft elke BB-kijker kunnen meegenieten😁 Ze heeft dit de volgende ochtend pas, aan het ontbijt verteld en toen was de rest van Nederland er ook achter. Het BB-productieteam was er natuurlijk al veel langer van op de hoogte. Alles voor de kijkcijfertjes hè!?
Ooit stond er een test op internet waarbij je man of vrouw moest kiezen. Uiteraard alleen gezichtsfoto's maar ik had er toch een paar fout.
Kijk maar op YouTube Lady or Ladyboy Quiz, er staat genoeg amusement op
 
Van die neukpartij, heeft elke BB-kijker kunnen meegenieten😁 Ze heeft dit de volgende ochtend pas, aan het ontbijt verteld en toen was de rest van Nederland er ook achter. Het BB-productieteam was er natuurlijk al veel langer van op de hoogte. Alles voor de kijkcijfertjes hè!?

Kijk maar op YouTube Lady or Ladyboy Quiz, er staat genoeg amusement op
Nou dan zijn het gewoon echt een aantal verschrikkelijke sukkels. Want in 1997 won onze Kelly nog de Travestieshow en zag er echt niet heel veel anders uit dan die paar jaar later in Big Brother. Die gast die ze wipte (fucking lucky bastard) wist het gewoon joh maar voor de kijkcijfers vertelt ze het zogenaamd later aan het onbijt. Allemaal nep joh die hele BB.
Ze heeft ook daarvoor nog meegedaan met Kinderen voor kinderen. Kun je het voorstellen? Lachu!
 
Nou dan zijn het gewoon echt een aantal verschrikkelijke sukkels. Want in 1997 won onze Kelly nog de Travestieshow en zag er echt niet heel veel anders uit dan die paar jaar later in Big Brother. Die gast die ze wipte (fucking lucky bastard) wist het gewoon joh maar voor de kijkcijfers vertelt ze het zogenaamd later aan het onbijt. Allemaal nep joh die hele BB.
Ze heeft ook daarvoor nog meegedaan met Kinderen voor kinderen. Kun je het voorstellen? Lachu!
Ik hoorde pas van Kelly toen met dat big brother. Wist niet eens wat een transseksueel was. Wel een travestiet zeg maar een man met vrouwenkleding maar iemand van geslacht veranderen had ik nog nooit van gehoord. En zal ik niet de enige in geweest zijn.
 
Grote handen en voeten. Daar doe je ook met plastische chirurgie niets aan.
Wat een mega giga bullshit. Mijn superfeminine vriendin is bijna net zo groot als ik(1m92/1m95) we hebben dezelfde schoenmaat en delen de collectie, ze heeft wel grotere handen dan ik. Gewoon een genetisch ding, haar zussen zijn niet anders. Zij is geboren met baarmoeder en eierstokken maar heeft ze niet meer. Ik ben geboren zonder. Ik heb grotere borsten en een iets vollere kont, 100% natuur en dus zonder vulling. Veel zwemsport in de jeugd gaf ons beiden veel spierkracht en souplesse. Erg leuk in clubs om onmogelijke standjes samen lang vol te kunnen houden.
Een postop transdame herken je ècht niet zomaar aan haar handen, voeten, borsten, clit of vagina. Het uiterlijk, de geur en de smaak zijn identiek, met de operatietechnieken van de laatste 10 jaar is zelfs de bevochtiging van de vagina kloppend.
Zijn er ook bi-genitale personen in het vak eigenlijk? Ze zijn er voldoende onder de transpersonen. Een pik met daarachter een vagina komt van nature voor, meer dan je denkt.
 
Wat een mega giga bullshit. Mijn superfeminine vriendin is bijna net zo groot als ik(1m92/1m95) we hebben dezelfde schoenmaat en delen de collectie, ze heeft wel grotere handen dan ik. Gewoon een genetisch ding, haar zussen zijn niet anders. Zij is geboren met baarmoeder en eierstokken maar heeft ze niet meer. Ik ben geboren zonder. Ik heb grotere borsten en een iets vollere kont, 100% natuur en dus zonder vulling. Veel zwemsport in de jeugd gaf ons beiden veel spierkracht en souplesse. Erg leuk in clubs om onmogelijke standjes samen lang vol te kunnen houden.
Een postop transdame herken je ècht niet zomaar aan haar handen, voeten, borsten, clit of vagina. Het uiterlijk, de geur en de smaak zijn identiek, met de operatietechnieken van de laatste 10 jaar is zelfs de bevochtiging van de vagina kloppend.
Zijn er ook bi-genitale personen in het vak eigenlijk? Ze zijn er voldoende onder de transpersonen. Een pik met daarachter een vagina komt van nature voor, meer dan je denkt.

Weet je zeker dat het een vrouw is en niet een trans? Juist de superfeminine/over de top vrouwen kunnen wel eens een pik gehad hebben.;) vooral als ze 1,92 is. Is haar naam toevallig 'nikki'?
 
Jouw vriendin van 1m92 is uitzonderlijk groot voor een vrouw.
Het gaat altijd over gemiddelden bij dit soort verschillen tussen groepen.

Doet me een beetje denken aan die film 'Deuce Bigolow'. Daar moet die op bezoek bij zo'n grote vrouw. Huuuugeeee, moet altijd nog lachen hahha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan