Shemales Duisburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ik een beetje uitgekeken ben op de raamtransen in Nederland ben ik benieuwd of een ritje naar Duisburg of andere Duitse stad het waard is?

Ik hoor graag van jullie
Ben er een paar keer geweest en misschien 1 a 2 x een trans gezien. Wat oudere stevige type, dat was dan ergens in die trappenhuizen op 3 of 4 hoog. Is Duisburg wel open nu met corona?
 
is sexxpalace de enige plek met shemales in duisburg? Of zit er in een Vulkanhaus ook wat. Iemand recent geweest en kan delen hoeveel er normaal gesproken zitten?
Vorige week woensdag 1 trans gespot om 12 uur in Vulkanhaus 27-50, op de 4e verdieping. Redelijk jonge blonde roemeense, met prima gereedschap. Ook zag ze er niet geheel onaantrekkelijk uit.
 
Ik ben vanmiddag naar Vulcanstrase geweest. Rond half 4 heb ik eerst sexpalace 3e etage gecheckt. Daar was wel een shemale aanwezig, maar bezet. Foto\s beloofden een mooie dame met groot gereedschap. Maar helaas bezet. Dus ben ik naar de buren gegaan nr 50, op de 4e etage. Daar was Carla beschikbaar. Een bloedmooie Italiaanse van ongeveer 30. Heel mooi vrouwelijk gezicht, mooi figuur. Geen enorme pik, maat toch bovengemiddeld. Afgesproken dat ze klaar zou komen in mijn mond. Na de voorbereidingen heb ik haar pik stijf gepijpt. Dat ging vrij snel en na wat lekker pijpwerk wilde ze graag neuken. Haar pik is heerlijk, maar niet extreem groot, dus die gleed er gemakkelijk in. Ze neukt heerlijk, echt genoten. Na een tijdje doggy genomen te zijn op een heerlijke manier gaf ze aan het niet meer te houden en klaar te willen komen. Zoals afgesproken kwam ze klaar in mijn mond. Haar sperma was veel en heerlijk zoet. Verrassenderwijs werd haar pik niet slap, ze schoof er weer een condoom om en begon me opnieuw te neuken. Missionaris dit keer. Voor mij duurde het toen ook niet lang meer. De heerlijke smaak van haar sperma nog in de mond, de diepe stoten en het uitzicht op een heerlijke dame deden mij ook heftig klaarkomen. Terwijl ze extra diep stootte had ik een heerlijk orgasme, al trekkend door haar. Bijzondere aanrader. Teverdenheidsfactor 100% . Mooie lieve dame en ze neukt heerlijk. Ze zei dat ze ook vaker in Vierssen werkte vlakbij het station. Carla dus, Italiaanse. En lekker.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vanmiddag naar Vulcanstrase geweest. Rond half 4 heb ik eerst sexpalace 3e etage gecheckt. Daar was wel een shemale aanwezig, maar bezet. Foto\s beloofden een mooie dame met groot gereedschap. Maar helaas bezet. Dus ben ik naar de buren gegaan nr 50, op de 4e etage. Daar was Carla beschikbaar. Een bloedmooie Italiaanse van ongeveer 30. Heel mooi vrouwelijk gezicht, mooi figuur. Geen enorme pik, maat toch bovengemiddeld. Afgesproken dat ze klaar zou komen in mijn mond. Na de voorbereidingen heb ik haar pik stijf gepijpt. Dat ging vrij snel en na wat lekker pijpwerk wilde ze graag neuken. Haar pik is heerlijk, maar niet extreem groot, dus die gleed er gemakkelijk in. Ze neukt heerlijk, echt genoten. Na een tijdje doggy genomen te zijn op een heerlijke manier gaf ze aan het niet meer te houden en klaar te willen komen. Zoals afgesproken kwam ze klaar in mijn mond. Haar sperma was veel en heerlijk zoet. Verrassenderwijs werd haar pik niet slap, ze schoof er weer een condoom om en begon me opnieuw te neuken. Missionaris dit keer. Voor mij duurde het toen ook niet lang meer. De heerlijke smaak van haar sperma nog in de mond, de diepe stoten en het uitzicht op een heerlijke dame deden mij ook heftig klaarkomen. Terwijl ze extra diep stootte had ik een heerlijk orgasme, al trekkend door haar. Bijzondere aanrader. Teverdenheidsfactor 100% . Mooie lieve dame en ze neukt heerlijk. Ze zei dat ze ook vaker in Vierssen werkte vlakbij het station. Carla dus, Italiaanse. En lekker.
Ha, doet de tongkussen?
 
Ik ben vanmiddag naar Vulcanstrase geweest. Rond half 4 heb ik eerst sexpalace 3e etage gecheckt. Daar was wel een shemale aanwezig, maar bezet. Foto\s beloofden een mooie dame met groot gereedschap. Maar helaas bezet. Dus ben ik naar de buren gegaan nr 50, op de 4e etage. Daar was Carla beschikbaar. Een bloedmooie Italiaanse van ongeveer 30. Heel mooi vrouwelijk gezicht, mooi figuur. Geen enorme pik, maat toch bovengemiddeld. Afgesproken dat ze klaar zou komen in mijn mond. Na de voorbereidingen heb ik haar pik stijf gepijpt. Dat ging vrij snel en na wat lekker pijpwerk wilde ze graag neuken. Haar pik is heerlijk, maar niet extreem groot, dus die gleed er gemakkelijk in. Ze neukt heerlijk, echt genoten. Na een tijdje doggy genomen te zijn op een heerlijke manier gaf ze aan het niet meer te houden en klaar te willen komen. Zoals afgesproken kwam ze klaar in mijn mond. Haar sperma was veel en heerlijk zoet. Verrassenderwijs werd haar pik niet slap, ze schoof er weer een condoom om en begon me opnieuw te neuken. Missionaris dit keer. Voor mij duurde het toen ook niet lang meer. De heerlijke smaak van haar sperma nog in de mond, de diepe stoten en het uitzicht op een heerlijke dame deden mij ook heftig klaarkomen. Terwijl ze extra diep stootte had ik een heerlijk orgasme, al trekkend door haar. Bijzondere aanrader. Teverdenheidsfactor 100% . Mooie lieve dame en ze neukt heerlijk. Ze zei dat ze ook vaker in Vierssen werkte vlakbij het station. Carla dus, Italiaanse. En lekker.


Gaat het om deze trans?
 
Yep, bovenste etage linkse kamer.
Ziet er goed uit maar niet binnen geweest helaas…. Wilde nog ff rondlijken.Toen ze wegliep en ik die kont zag…. Lekkerrr
 

Gaat het om deze trans?
Yep, dat is ze. Bedankt voor de link. Als ik de foto's zo eens bekijk wordt het weer tijd voor een ritje Duisburg. Overigens is de 19cm waarmee ze adverteert net iets overdreven. Maar 16 a 17 cm haalt ze wel. En ze neukt lekker en onvermoeibaar. Ze eet waarschijnlijk veel fruit, aan haar sperma te proeven. Zekers de moeite waard.
 
Gister ben ik beland bij Ariana op de derde etage van SexPalace (tegenover die kebabtent met die chagrijnige vent)

Best mooie Colombiaanse shemale met mooie tieten. 50€ betaald en pijpte uit zichzelf zonder condoom en dat was wel ok. Ik heb dr hard in allerlei standjes gepaald en ze wilde niet dat ik klaar kwam. Ben zeker een uur binnen geweest en heb dat holletje helemaal kapot geneukt.

Ondanks dat ik lang mocht blijven en ze goed te neuken is was het allemaal niet heel bijzonder.
Wel schone frisse kamer je zelfs kan douchen enzo.


Op die etage was t overigens vrij druk met transen gisteravond. Zeker een stuk of 4-5



Edit: van member kreeg ik deze link doorgestuurd:
 
Laatst bewerkt:
Zet dit maar bij dit topic omdat haar vaste plek vulkanstr was (is?) en ervaringen hier ook staan.
Cristina zit nu in dortmund.
Weet nog steeds niet waarom ze die eerste foto gebruikt

 
Ben vanavond bij Karla beland. Wat een geile donder!

Precies zoals hierboven beschreven staat, mooie dame, dito lichaam en goeie paal. Zij was alleen deze keer een licht onderdanige bottom en dat deed ze ook geweldig! Ze kan goed pijpen en laat zich gulzig nemen.

Als ik weer id buurt ben bezoek ik dr zeker weer!

Voor de rest was t aanbod shemales niet geweldig. In totaal 8-10 aanwezig waarvan ik er 6-7 heb gezien.
 
vandaag ook weer bij Carla geweest. wat kan zij lekker neuken. Diep, hard en snel, met die grote pik. En een flinke lading sperma in mijn mond. Topper. Terwijl zij in woest tempo mij diep missionaris aan het neuken was, kwam ik klaar als een vulkaan. We zaten allebei onder mijn zaad. Zeldzaam lekker klaargekomen.
 

Bijlagen

  • 11015706-A1.JPG
    11015706-A1.JPG
    94,6 KB · Weergaven: 100
Terug
Bovenaan Onderaan