WHEM Shojin, Zevenaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het iemand van jullie al gelukt een afspraak met haar te maken? Bij mij wordt er niet gereageerd als ik een appje stuur. Moeten we echt op ons knieën om een afspraak te kunnen maken?

En dan nog wat: is zij nou eigenlijk wel echt Japans? Ik heb namelijk het gevoel dat ze Chinees is. In haar WA staat Shoujin. Volgens mij is dat juist Chinees en niet Japans.

Lovende recensies op Kinky maar dat zegt me nooit zoveel.

(Inmiddels een dag later) Vandaag nog een keer geprobeerd en ik zie dat ze me berichtjes leest, maar weer geen enkele reactie. Zo raar! Ik ben benieuwd of jullie wel contact met haar kunnen krijgen. Dit maakt me niet blij iig.

Laatst bewerkt:
Ben niet zolang geleden bij haar geweest. Reageerde bij mij vrij vlot op de app.
Is inderdaad een Chinese vrouw.
Heeft wel een zwangerschapsbuikje en borsten hebben stevigheid verloren.
Date was wel oke. Communiceren gaat met oortjes die via app vertalen.
Blijft alleen aanmodderen omdat dat niet echt lekker loopt.
Ze is wel een vriendelijke vrouw, die in het echt minder nors kijkt dan dat ze op de foto's op Kinky doet. Hygiëne was ook prima en douche aanwezig.
Zou zelf bij eventuele herhaling niet langer dan half uur gaan.

Ben niet zolang geleden bij haar geweest. Reageerde bij mij vrij vlot op de app.
Is inderdaad een Chinese vrouw.
Heeft wel een zwangerschapsbuikje en borsten hebben stevigheid verloren.
Date was wel oke. Communiceren gaat met oortjes die via app vertalen.
Blijft alleen aanmodderen omdat dat niet echt lekker loopt.
Ze is wel een vriendelijke vrouw, die in het echt minder nors kijkt dan dat ze op de foto's op Kinky doet. Hygiëne was ook prima en douche aanwezig.
Zou zelf bij eventuele herhaling niet langer dan half uur gaan.
Dank je wel, kerel! Mag ik jou een vraag stellen: heb jij een profielfoto in je app? Ik namelijk niet en ik denk dat dat de reden is dat ze me negeert. En had je direct contact met haarzelf of met een planner?

Terug
Bovenaan Onderaan