- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hoi-ik-ben-shu.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Onlangs Shu bezocht in Roeselare,
De foto's op haar profiel spraken mij erg aan. Dus ik verwachte eigenlijk dat het een lokkertje ging zijn en ik was vastbesloten om weer te vertrekken als het weer een oude doos ging zijn (heb dit al een keer meegemaakt op dit adres en de service was toen nog slecht ook).
Ik was dus aangenaam verrast dat er toch een mooie kleine jongedame de deur opende. Waarschijnlijk was het de dame van de foto's maar dan misschien iets opgesmukt of van een paar jaar geleden.
Ze is klein van gestalte met kleine borstjes en alles is mooi strak.
Ik had nog een kledingwens gestuurd. Die was ook voldaan.
Ze spreekt een heel klein beetje Engels maar verstaat wel iets meer dan ze zelf spreekt. Voor wat ze niet verstond even de vertaalapp erbij genomen.
Afgesproken tijd betaald en eraan begonnen.
Lekker traag onze tijd genomen voor het voorspel.
Gedurende de hele date veel tongzoenen (voluit).
Beffen waarbij ze kronkelde van genot. Ik denk dat het oprecht was.
Een keer of 3 gepijpt geweest. Traag en diep (af en toe volledig in haar mondje )
Ook nog standje 69 gedaan waarbij we ook nog zijn overgegaan naar elkaar rimmen.
Daarna nog een standje of 5 intiem gedaan waarbij ze gewillig meedoet en van positie veranderd.
Na de daad nog een goede massage gekregen.
Nog een douche genomen nadien. Ik was eigenlijk al klaar om er uit te komen maar zij stapte er ook nog bij, zeepte mij nog eens in met nu en dan nog een knuffel en een lekkere tongzoen.
Ze hielp me nog mijn kleren aandoen en weer enkele tongzoenen en een knuffel.
Alles wat ze deed gedurende de hele date was met volle overgave. Zeldzaam.
Eigenlijk was dit een GFE.
De tijd werd volledig gerespecteerd. Ik denk zelfs kleine 5 min meer.
Ik vroeg hoe lang ze nog in Roeselare bleef. "één week" zei ze. Jammer deze dame mag wel wat langer blijven van mij.
De foto's op haar profiel spraken mij erg aan. Dus ik verwachte eigenlijk dat het een lokkertje ging zijn en ik was vastbesloten om weer te vertrekken als het weer een oude doos ging zijn (heb dit al een keer meegemaakt op dit adres en de service was toen nog slecht ook).
Ik was dus aangenaam verrast dat er toch een mooie kleine jongedame de deur opende. Waarschijnlijk was het de dame van de foto's maar dan misschien iets opgesmukt of van een paar jaar geleden.
Ze is klein van gestalte met kleine borstjes en alles is mooi strak.
Ik had nog een kledingwens gestuurd. Die was ook voldaan.
Ze spreekt een heel klein beetje Engels maar verstaat wel iets meer dan ze zelf spreekt. Voor wat ze niet verstond even de vertaalapp erbij genomen.
Afgesproken tijd betaald en eraan begonnen.
Lekker traag onze tijd genomen voor het voorspel.
Gedurende de hele date veel tongzoenen (voluit).
Beffen waarbij ze kronkelde van genot. Ik denk dat het oprecht was.
Een keer of 3 gepijpt geweest. Traag en diep (af en toe volledig in haar mondje )
Ook nog standje 69 gedaan waarbij we ook nog zijn overgegaan naar elkaar rimmen.
Daarna nog een standje of 5 intiem gedaan waarbij ze gewillig meedoet en van positie veranderd.
Na de daad nog een goede massage gekregen.
Nog een douche genomen nadien. Ik was eigenlijk al klaar om er uit te komen maar zij stapte er ook nog bij, zeepte mij nog eens in met nu en dan nog een knuffel en een lekkere tongzoen.
Ze hielp me nog mijn kleren aandoen en weer enkele tongzoenen en een knuffel.
Alles wat ze deed gedurende de hele date was met volle overgave. Zeldzaam.
Eigenlijk was dit een GFE.
De tijd werd volledig gerespecteerd. Ik denk zelfs kleine 5 min meer.
Ik vroeg hoe lang ze nog in Roeselare bleef. "één week" zei ze. Jammer deze dame mag wel wat langer blijven van mij.