Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEuh ik ben geen AI computer of zo maar een ouwe rot. Heb reeds veel geld en teleurstelling weggegooid, maar dit kleine spook kon mij voor een uurtje echt onophoudelijk entertainen. Mijn olievaten waren aan het koken en daar slagen er weinig in. Ik moet een correctie doorvoeren, het anale was hier oraal en spelen. Mijn bazouka was volgens mij te groot om dit schattig kontje te nemen. Sorry voor t foutje. Hierbij de rechtzetting.Lijkt precies n vertaling via de computer.
Lijkt precies n vertaling via de computer.
Kleine spook?Euh ik ben geen AI computer of zo maar een ouwe rot. Heb reeds veel geld en teleurstelling weggegooid, maar dit kleine spook kon mij voor een uurtje echt onophoudelijk entertainen. Mijn olievaten waren aan het koken en daar slagen er weinig in. Ik moet een correctie doorvoeren, het anale was hier oraal en spelen. Mijn bazouka was volgens mij te groot om dit schattig kontje te nemen. Sorry voor t foutje. Hierbij de rechtzetting.
Is dialect voor iemand die speels is en hard tekeer gaat, zo iets.Kleine spook?