Na 2 slechte ervaringen met Chinese dames gisteren toch maar deze eens geprobeerd na alle goede recensies, blij dat ik ben geweest want wow!
Parkeren kan vlakbij op een grote parking, wel heel weinig plek, had het laatste plaatsje. Inkom langs de zijkant, de deur stond open. Mooie kleine verschijning, echt wel super petite. Begon direct met tongzoenen en die zaten direct perfect dus ik wist dat het een leuke afspraak ging worden. Samen onder de douche waar ze je netjes inzeept en al wat teased. Daarna op het bed beland en het was echt een uurtje vuurwerk. Pijpen, deepthroat, 69, rimmen (men eerste keer, was wel lekker), terug tongzoenen. En daarna terug het rijtje af. Had een goeie dag dus nog niet gekomen, daarom vroeg ze voor condoom om te doen, doggy gedaan, wat een uitzicht met dat petite lichaampje, zij vanboven en dan geëindigd met haar beentjes in men nek. Had graag in haar mondje gekomen maar kon me niet meer inhouden. Super geslaagde date en komt zeker in men top 3. Blijft normaal nog 2 weken in Turnhout.
Plus:
- GFE
- Tongzoenen (A volenté, diep en lekker!)
- Pijpen zonder condoom zolang je maar wil
- Deepthroat
- Rimmen zonder vragen
Min:
- Als ik dan toch een klein minpuntje moet geven was het dat ik in het begin sigaretten smaakte, niet super hard maar toch, heeft wel de pret niet mogen bederven
- Behaarde poes, is redelijk normaal bij Aziaten maar ik heb toch liever getrimd
- Taal, praat wel heel klein beetje Engels maar dat is te verwaarlozen. Lost het wel op men google translate.
- Andere mensen wel in huis, die hoorde je soms wel. Vraag me wel af of het andere dames zouden zijn met dezelfde kwaliteiten, dan wil ik die ook wel eens bezoeken